Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju Internet marketing Tehnike i sadržaji

20 last minute ideja za blagdanski marketing

blagdani-marketing-ideje
BizIT
Autor: BizIT

Još nije kasno da se uključite u blagdansku euforiju. Imamo listu za “kampanjce”!

Blagdani su vrijeme kada ljudi žele potrošiti više kako bi razveselili sebe i svoje bližnje, zato se čak i najmanji trud može višestruko isplatiti. Adventska događanja u punom su jeku diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj. Iako je većina njih planirana mjesecima unaprijed, to ne znači da se u blagdansku euforiju možete uključiti doslovno odmah uz nekoliko kratkih, ali učinkovitih savjeta.

  1. Kreirajte posebnu blagdansku ponudu – ona ne treba biti ni opširna ni previše snižena ukoliko si to ne možete dozvoliti, ali osjećaj da je nešto posebno na ponudi i da se pritom može uštedjeti, svidjet će se svakome.
  2. Podijelite kupone s popustom uz kupnju – ponudite dodatni popust mušterijama za koje znate da vole vaše proizvode, a dodatni poticaj mogao bi ih vratiti brže nego su prvotno planirali.
  3. Počastite svoje posjetitelje – imate li veliki budžet za stalne kupce možete organizirati večeru kao zahvalu za cjelogodišnju suradnju, no čak i kolačići i sok uz shopping u ovo blagdansko vrijeme čine čuda.
  4. Objavite svima gdje ste – kreirajte jednostavan letak s vašom lokacijom uz pomoć besplatnih alata poput Canve, ili ako ne znate sami, zamolite nekog tko je dobar s programima za uređivanje da složi jednostavan letak s vašom lokacijom, a potom ih podijelite po velikim shopping centrima ili centru grada za vrijeme gužve; zakon brojeva nalaže da će netko zasigurno svratiti. 
  5. Začinite kupnju dodatnim poklonima – svaka kupnja ulazi u “izvlačenje za poklon” koja ne mora biti velike vrijednosti da bi bio zanimljiv; čak i poklon bon za vaše usluge u određenom iznosu super zvuči. Ovo možete iskoristiti u svojoj fizičkoj prodavaonici i internet trgovini, a poziv za ovu mini akciju objavite na svojim profilima na društvenim mrežama! 
  6. Pozovite Djeda na druženje – vaše ulaganje je odijelo Djeda Mraza, malo kolača i tople čokolade, a dok se djeca fotografiraju s poznatim likom roditelji mogu obaviti manji ili veći shopping.
  7. Udružite snage – dogovorite se s vlasnikom neke druge radnje za zajedničku promociju, te dijelite letke jedan za drugog ili složite zajedničku ponudu; pokaže li se dobrom tijekom blagdana, može prerasti u stalni angažman.
  8. Besplatno zamatanje – većina nema vremena, a mnogi ni znanja ni volje za kvalitetno zamatanje poklona, zato razveselite svoje kupce i napravite to umjesto njih.
  9. Darivanje putem online medija – zamolite svoje pratitelje na društvenim mrežama da označe svoje prijatelje i podijele vašu najnoviju kreaciju, a zauzvrat možda osvoje upravo nju.
  10. Oživite blagdansku čaroliju – zapamtite da ne prodajete samo proizvod ili uslugu, već cijelo iskustvo, zato se potrudite da vaš poslovni prostor bude u duhu blagdana, a online kanali puni prigodnog sadržaja (i najboljih promocija, naravno).
  11. Pomozite prijedlozima – bez obzira imate li restoran, kozmetički studio ili trgovinu, vašu ponudu zasigurno možete prilagoditi tako da se nađe nešto za svakoga; napravite listu potencijalnih usluga ili stvari prikladnih za roditelje, djecu, djedove, bake, prijatelje… nekoga ćete sigurno inspirirati
  12. Pretvorite prigodni poput u igru – prvi koji dođe po vaše usluge s kapicom Djeda Mraza dobit će ih besplatno, a svaki sljedeći ima pravo na određeni popust (i poneki slatkiš kao zahvalu za sudjelovanje :) )
  13. Razradite detalje blagdanske ponude – svaki dan stavite određenu uslugu ili proizvod na akciju, a osmislite i svoju verziju „crnog petka“ za najbolje popuste.
  14. Dijelite korisne poklone – brendirane kemijske su super, ali svi ih stalno gube i svatko ih dijeli; budite kreativni kako bi svi prijatelji vaših mušterija pomislili „hoću i ja to“.
  15. Organizirajte blagdansku tržnicu – veliki sajmovi već su odavno rasprodani, ali dogovorite se s ostalim lokalnim radnjama i organizirajte vlastito mini događanje za sve susjede
  16. Omogućite zamjenu robe – ukoliko je to ikako moguće, jasno istaknite da se svi neželjeni pokloni kupljeni kod vas jednostavno mogu zamijeniti za željenu varijantu; tako ćete olakšati kupcima koji vole riskirati svojim odabirom.
  17. Organizirajte radionicu za djecu – zajedno s odmorom za roditelje; dok se djeca zabavljaju ukrašavajući svoj ukras za jelku, ponudite roditelje kuhanim vinom i dajte im priliku da prolistaju vaš katalog u miru.
  18. Povežite se s blogerima – ljudi s mnoštvom pratitelja na društvenim mrežama vaš su najbolji saveznik u internet promociji; neka uvrste i vaše proizvode i usluge u svoju dnevnu rutinu ili popis darova i čekajte da vam njihovi sljedbenici počnu pristizati.
  19. Dijelite radost – pozovite svoje fanove na društvenim mrežama da s vama podijele najdraže blagdanske fotografije ili dogodovštine, a one najzanimljivije prigodno nagradite.
  20. Produžite radno vrijeme – potraga za poklonima iscrpljuje sama po sebi, a posebno kada joj se moramo posvetiti nakon napornog radnog dana; prilagodite svoje radno vrijeme da i oni najzaposleniji stignu doći do vas čak i kada drugi ne rade.

Što god da se odlučite isprobati, ne zaboravite da sve bolje prolazi sa smješkom na licu. Ljudi osjete kada se nešto radi iz ljubavi, a kada se odrađuje jer se mora. Ako već niste, potrudite se pronaći ono što vas raduje u vašem poslovanju pa će i inspiracija doći sama. Sretni blagdani!

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.