Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju Tech Hack

27 ideja za s(p)retno korištenje tehnologije u poduzeću

ideje-za-koristenje-tehnologoja-poslovanje
BizIT
Autor: BizIT

Tko kaže da tehnologija razdvaja ljude? Pametnom primjenom u poslovanju, tehnološka rješenja mogu vam omogućiti više slobodnog vremena za hobije i druženja, kao i veliku uštedu resursa.

Kada pomislite na modernu tehnologiju, prva asocijacija koju imate je vjerojatno novac koji bi za istu trebali izdvojiti. S obzirom na to da male i srednje kompanije imaju većinom limitirani budžet, takav oprezni pristup ne čudi. No nije sve u novcu, jer često je u pitanju tek dobro posloženo i pametno poslovanje. Danas je tehnologija poprilično napredovala, no to znači i da neka rješenja nisu skupa kao prije, te su samim time pristupačnija. Pitanje je samo što vam točno treba, te koliki je omjer uloženog i dobivenog. Kako bi lakše odlučili, dobro proučite svaki segment svog poslovanja i načine na koje ih možete unaprijediti koristeći tehnologiju. Jednom kada shvatite koliko si možete olakšati svakodnevne obveze, zapitat ćete se samo zašto to niste napravili mnogo prije…

Produktivnost

1. Raditi pametno značiti uložiti manje, a dobiti više. Paketi uredskih programa koji su neophodni za svakodnevno poslovanje jeftiniji su kada ih uzimate zajedno, pogotovo kada se radi o vječnom klasiku – Office 365.

2. Rješenja poput Cloud Storagea idealne su za uštedu vremena i praktičnost. Umjesto da trošite vrijeme tražeći od suradnika određene materijale ili šaljući iste servisima kojima treba određeno vrijeme za učitavanje i preuzimanje, jednostavno ih odmah spremite u oblak. Pristup omogućite svima kojih se sadržaj tiče i više nemate brige oko toga hoće li nekome zatrebati baš onda kada vi niste u uredu.

pracenje-financija

Praćenje financija

3, Povežite sve poslovne procese u jednu aplikaciju za lakše snalaženje i bolje upravljanje vremenom i resursima. Aplikacije poput Pantheon ERP omogućavaju povezivanje poslovnih procesa (od nabave i fakturiranja do računovodstva, upravljanja plaćama i analitike) u jedinstveni sustav.

4, Ako ste ljubitelj Excel tablica, svoje financije možete dovesti u red koristeći besplatne predloške. Osim poslovnog, pod kontrolu možete staviti i svoj kućni budžet.

Marketing i prodaja

5. MiniCRM se može pokazati odličnim alatom kako za organizaciju, tako i uštedu vremena jer u sebi sadrži gotova rješenja za prodaju i marketing. Saznajte koja to odlična rješenja sadržava i kako točno mogu pomoći svim razinama prodaje.

6. Koristite društvene mreže poput Facebooka, Instagrama , Twittera ili Snapchata za promociju svog poslovanja, te ih koristite za komunikaciju s klijentima i izgradnju uzajamnog odnosa.

7. Pokrenite vlastiti blog i koristite ga kao sredstvo komunikacije nad kojim imate apsolutnu kontrolu – vaš vlastiti medij.

8. Iskoristite sve prednosti izrade video zapisa. Čak i ako nemate sredstava za profesionalnu izradu, sami možete složiti atraktivne i zabavne video uratke koji će zasigurno privući više pažnje na društvenim medijima.

 online-edukacije

Edukacija

9. Iskoristite savjete iskusnih svjetskih stručnjaka, te učite na njihovim greškama i dobrim poslovnim potezima kroz online predavanja.

10. Naučite sve što možete o definiranju ključnih riječi i korištenju istih prilikom optimizacije svojih oglasa i kampanja.

11. Organizirajte webinar za edukaciju vlastitih zaposlenika ili klijenata.

12. Iskoristite sve resurse s interneta kako bi unaprijedili svoje poslovanje ili stekli nova znanja.

13. Upoznajte se bolje s alatima koje odavno koristite i mislite da znate sve o njima. Uvijek postoji nešto novo što možete naučiti.

Odnosi s klijentima

14. Doznajte što vaši klijenti doista misle o vama. Različiti alati za izradu online upitnika vam omogućuje da iz prve ruke doznate sve što vas zanima, a prikupljene informacije dobro iskoristite prilikom izrade svoje marketinške strategije.

15. Omogućite svojim klijentima više kanala komunikacije, pa uz telefon i osobni dolazak ponudite rezervaciju termina ili zakazivanje sastanka putem online obrazaca u svako doba.

16. Samo zato što je vaše radno vrijeme završilo ili ne možete primiti više od jednog poziva u isto vrijeme, ne znači da morate gubiti klijente. Cloud call centar ima sve prednosti klasičnog pozivnog centra bez kupovanja infrastrukture i softvera.

kako-kreirati-uspjesan-mobilni-ured

Mobilno poslovanje i poslovanje izvan ureda

17. Kada je riječ o plaćanju, svojim klijentima želite pružiti modernu, kvalitetnu, ali prije svega sigurnu uslugu. PayWay je usluga autorizacije i naplate kreditnih i debitnih kartice putem interneta koju treba imati svaki webshop.

18. Omogućite svojim zaposlenicima da rade od kuće ili uspostave vlastiti mobilni ured za veću produktivnost kada je terenski rad u pitanju.

19. Kada zaposlenici ne dijele isto radno mjesto, alati poput Office 365 i Cloud Storagea omogućuju suradnju i dijeljenje svih vrsta dokumenata, prezentacija i aplikacija, kao i videokonferencije za sve potrebne sastanke.

20. Ako vaša kompanija raspolaže voznim parkom, onda je cjelovito rješenja poput Cloud Nadzora vozila idealno za upravljanje istim. Smanjite troškove i povećajte učinkovitost svog voznog parka uz maksimalnu kontrolu i sigurnost.

21. Fiskalizacija ima mnogo zakona i pravila, a sve ih utjelovljuje cjelovito rješenje namijenjeno obrtnicima i slobodnim zanimanjima koji rade u pokretu. Mini fiskalna blagajna izdaje račune s uređaja s integriranim pisačem, posjeduje vlastitu internet vezu, a omogućava i prihvat kreditnih kartica.

Sigurnost podataka

22. Pohrana podataka jedan je od izazova s kojim se suočavaju sve kompanije. Cloud Storage omoguće sigurno čuvanje svih važnih dokumenata, dijeljenje velikih dokumenata i ujedno omogućava pristup istima bez obzira gdje se nalazili.

23. Gubitak vlastitih informacija možda i možete preboljeti, no baratate li tuđim osjetljivim podacima, dodatna zaštita nije samo poželjna, već izrazito potrebna. Antivirus zaštita namijenjena je detekciji i blokiranju neželjenog softvera i pruža sigurnost u informatičkom poslovanju.

24. Samo zato što ne možete biti negdje 24 sata dnevno, ne znači da ne možete imati sve pod kontrolom. ICT video nadzor pruža i vama i klijentima osjećaj sigurnost, bez obzira kojim poslom se bavite. Za stručnjake i infrastrukturu brine se Hrvatski Telekom, a sve opcije ovise o željama investitora.

 cloud-upravljanje-dokumentima

Uredska organizacija i oprema

25. Dobra organizacija je pola obavljenog posla, zato je Cloud upravljanje dokumentima investicija koja se isplati od prve primjene. Ona omogućuje automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesa u uredskom poslovanju, te obradu dokumenata u svim njihovim fazama.

26. Bez obzira kakav ured koristili, te kakvu opremu trebali, zapitajte se bi li vaše financije cijenile najam informatičke opreme, umjesto njezine kupnje. Ova usluga omogućuje korištenje, instalaciju i održavanje sve opreme koju bi vaš ured mogao trebati.

27. Ne morate fizički zatrpavati ured kako bi koristili neke od klasičnih usluga – Cloud Fax omogućuje slanje i primanje fax poruka putem računala, tableta i mobitela, a sve funkcionira u oblaku i u modernu ICT tehnologiju.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj