Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju

7 stvari koje bi vaši klijenti htjeli da znate o njima

7-stvari-koje-bi-vaši-klijenti-htjeli-da-znate-o-njima
BizIT
Autor: BizIT

Vaš odnos prema kupcima i korisnička podrška presudni su za vašu ratu konverzije, zato dobro upoznajte svoju ciljanu skupinu korisnika.

Prošlo je vrijeme kada smo se prilikom kupnje proizvoda ili usluge mogli osloniti isključivo na ono što nam prodavač kaže. Osim ako nismo željeli potrošiti sate istraživajuči na nekoliko lokacija, morali smo vjerovati poštenju i stručnosti osobe koja je pružala uslugu. Danas su stvari potpuno drukčije, pa sve informacije možemo dobiti putem najveće svjetske mreže. Samo nekoliko klikova dovoljno je za usporedbu cijene, kvalitete, usluge i ponude, a izbora je više nego ikad. Upravo zato odnos s kupcima postao je ključna komponenta svakog poslovanja – zašto bi netko između toliko ponude odabrao baš vašu? Evo nekoliko stvari koje bi vaši klijenti htjeli da znate o njima…

1. Spremni su platiti više za dodanu vrijednost

To što ste jeftiniji nije uvijek prednost. Recimo niskobudžetni avioprijevoznici nude letove za sitan novac, ali svaku dodatnu stvar osim samog prijevoza morate dodatno i platiti. Zbog toga veliki broj ljudi radije bira skuplju konkurenciju koja im jamči slijetanje u bolju zračnu luku, udobnija sjedala, hranu tijekom leta i mogućnost ukrcavanja teže prtljage. Svaka roba ima svog kupca, a na vama je da pronađete (i zadržite) vašeg.

priprema-za-turisticku-sezonu

2. Kvaliteta im je važnija od brzine

Zamislite da sjednete u restoran i naručite jelo koje stiže u roku par minuta, ali potpuno nejestivo. Istina, usluga je bila izrazito brza, ali bi li se htjeli vratiti na to mjesto? Tako razmišljaju i kupci kojima ne smeta pričekati ako to znači da će dobiti savršen rezultat za koji su platili. Možda vas neće preporučiti svom prijatelju koji voli brzu hranu, ali oni ionako nisu vaša ciljana publika.

3. Stalni klijenti žele se osjećati posebno

Program vjernosti osmišljen je prije mnogo godina i to s razlogom. Ukoliko vam je vaš klijent vjeran već godinama, očekuje da ga tretirate barem malo drukčije od onih koji vas posjete rijetko ili samo jednom. Pozdravite li ga po imenu i upitate za osobni detalj koji znate da mu je važan, osjećat će se dobrodošlo i poželjno, baš kao i kad osjeti da ima prioritet u vašem poslovanju. Vodite brigu o tome na koji način vole komunicirati s vama i što traže u svakom novom proizvodu ili usluzi. Olivebox je jedan od načina kako to možete odraditi bez puno muke.

4. Žele znati da vam je stalo

Bez brige, svi znaju da niste prijatelji ako održavate poslovnu vezu, no određena doza emocija ipak je potrebna. Ako klijenti vide da vam je stalo da riješite njihov problem pomoću kvalitetne korisničke podrške, imat će povjerenja u vas. Vide li da vam je stalo do posla koji obavljate bit će skloniji vjerovati vam kada mu tvrdite da upravo vi imate najbolji proizvod. Zato se pobrinite da i vaši zaposlenici misle isto, jer upravo onako kako vi tretirate njih, oni će tretirati i vaše klijente.

 7-stvari-koje-bi-vaši-klijenti-htjeli-da-znate-o-njima-2

5. Mogu doprinijeti vašoj kvaliteti, ako im dopustite

Pitate li se kako unaprijediti vašu uslugu ili koje su joj najslabije točke, najbolje je pitat objektivnog korisnika. Zamolite ga za par minuta vremena i posvetite pozornost njegovim primjedbama i pohvalama. Jednostavni programi poput Mini CRM Hrvatskog Telekoma mogu vam olakšati taj posao i prikupiti sve potrebne podatke na najučinkovitiji način.

6. Iskrenost cijene više od najoptimističnije laži

Pitaju li vas kada i kako ćete popraviti uređaj koji su vam upravo donijeli, nemojte obećati da će posao biti gotov sutra sa savršenim rezultatima i za mali novac, ako je realnost da je popravak skup i dugotrajan. Kada ih sutra nazovete i odgodite njihov dolazak jer niste spremni, napravit ćete sebi medvjeđu uslugu jer ste ga se dan prije htjeli na brzinu riješiti. Radije priznajte kako stvari stoje i zamolite za razumijevanje. Vjerojatno ćete ga dobiti, a klijent će cijeniti iskrenost i vašu vještinu da sami procjenite svoje mogućnosti.

7. Žele povjerovati vašoj priči

Zato se pobrinite da je kvalitetno složite i prezentirate. Isti ili sličan proizvod vjerojatno mogu kupiti na stotinu drugih mjesta, ali vaša priča je ono što vas izdvaja od ostalih. Pritom ne mislimo da biste trebali izmišljati. Naglasite svoje neobične početke, izradu koja se odvije ručno ili generacijsku predaju vaše obitelji koja je vezana upravo uz ono što prodajete. Čak i ako vam cijena jest viša od ostalih, posebna priča daje dodanu vrijednost koju kupac smatra opravdanom za dodatni doživljaj koji je dobio.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.