Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Tech Hack

7 stvari koje trebate znati prije kupovine Office 365 paketa

smartworking-stvari-koje-treba-znati-prije-kupnje-office-365-paketa
BizIT
Autor: BizIT

Cijena Office 365 paketa može igrati veliku ulogu, no postoje i brojne druge stvari koje trebate uzeti u obzir kada je u pitanju vaš poslovni odabir.

Mnoge su kompanije u posljednje vrijeme odabrale online poslovanje kao najbolje rješenje za svoje potrebe. S obzirom da su Microsoft Office programi neizostavni dio svakog ureda, ne čudi što je i Office 365 dio te odluke. Paketi koji se nalaze u ponudi prilagođeni su različitim potrebama, zato je potrebno dobro proučiti što se nudi i što vam je doista potrebno, kako bi iskoristili ono najbolje za sebe. Prije odabira, bacite oko na smartworking principe kojima bi se trebali voditi za veću produktivnost, kao i na sljedeći popis, kako bi bili sigurni da je vaš paket najbolji izbor.

1. Office 365 nalazi se u Cloudu

Ukoliko još niste prebacili svoje poslovanje online, mogli biste pomisliti „što me briga gdje je smješteno ako radi“. No upravo je ovo jedna od glavnih značajki O365 – možete mu pristupiti gdje god se nalazili i kad god to poželite. Radite li na dokumentu na svom uredskom stolnom računalu, bez problema se možete prebaciti na svoj tablet ili prijenosno računalo i nastaviti gdje ste stali bez da posebno prenosite svaku datoteku putem USB-a ili mailom. Svaki korisnik može koristiti i registrirati do pet različitih uređaja na svoje ime. Nije bitno radi li se o Macu, Androidu ili Windowsu – O365 podržan je na svim platformama. Što se instalacije tiče – ne morate više tražiti CD ili prolaziti komplicirani proces – aplikaciju preuzmete online, instalirate i koristite. Jednostavnije ne može :).

2. Tehničke specifikacije za Office 365

Dok svi noviji uređaji ne bi trebali imati problema s pokretanjem programa unutar paketa, nije loše znati neke minimalne tehničke specifikacije. Kada je o Windowsima riječ, morate imati verziju 7 ili stariju, dok je za Mac OS važno da bude barem X10.6 ili napredniji. Kada su internet pretraživači u pitanju, pazite da vaš Internet Explorer nosi barem oznaku 9, Safari 5, Firefox 12 i Chrome 18. Za instaliranje, pokretanje i bezbrižno upravljanje aplikacijama trebat će vam procesor od minimum 1GHz, dok je za 32-bitnu verziju potrebno 1GB, a za 64-bitnu 2GB RAM-a. Ne kažemo da neće raditi i na sporijim računalima sa starijim softverom, no možda ćete naići na na neke probleme prilikom rada. Ako je vrijeme za obnovu vaših poslovnih računala, najbolja opcija je najam informatičke opreme, kako bi vidjeli koje opcije su najbolje za vas.

3. Kompatibilnost s ostalim Office verzijama i ažuriranje

Dokumenti nastali u Office 365 kompatibilni su s Office 2010, 2013 i 2016 verzijama, dok neke funkcionalnosti možda mogu proći i u Office 2007. Što se ažuriranja tiče, sva briga je na samom sustavu koji ga izvršava automatski bez dodatne naplate. Čim novija inačica programa bude dostupna ili je riječ o nekoj zakrpi, sistem će sam izvršiti promjenu bez potrebe za ponovnom instalacijom i gubljenjem vremena i datoteka na svakom uređaju pojedinačno.

stvari-koje-trebate-znati-prije-kupovine-office-365

4. Mogućnost timske suradnje bez obzira na lokaciju

Rad u timovima velika je prednost, ali i izazov za mnoge kompanije, pogotovo kada je riječ o članovima tima koji su na različitim lokacijama i s različitim zahtjevima. Zato je prednost Office 365 paketa to što svi mogu surađivati na istom dokumentu bez da se bespotrebno šalju i nadopunjuju dokumenti koji se pogube po inboxu ili prijenosnim uređajima za pohranu. Sve su promjene vidljive odmah i mogu nastajati istodobno.  Ukoliko je slanje ipak potrebno, ne morate trošiti vrijeme s učitavanjem i preuzimanjem velikih datoteka, već samo podijelite poveznicu s odabranom osobom i stvar je riješena.

5. Office 365 stavlja sigurnost na prvo mjesto

Prošlo je doba kada smo mislili da je nešto manje sigurno samo zato što se nalazi u oblaku, a ne fizički na našem računalu. Koristeći Outlook, možete biti sigurni u enkripciju vaših mailova te da ih neće čitati nitko tko ne bi trebao.Također se primijenjuju i posebne sigurnosne mjere kako osjetljivi podaci ne bi napustili vašu kompaniju putem maila. Ukoliko je potrebno, možete kontrolirati Office na uređajima vaših zaposleniak na daljinu, kako bi mogli pristupiti podacima u slučaju da uređaji budu ukradeni ili izgubljeni.

Ukoliko niste čuli za ATA (Advanced Threat Analytics), vrijeme je da se upoznate i s ovom značajkom. ATA analizira i „uči“ svakim korištenjem sustava, kako bi prepoznao i reagirao na svako sumnjivo ponašanje. Stigne li vam mail s opasnim privitkom, neće ga ni pustiti blizu vašeg sustava, već će ga zaustaviti pri dolasku. Svakako se upoznajte sa svim značajkama koje nudi pojedinačni plan kako bi imali razinu zaštite koja vam je potrebna.

smartworking-office-365-paketi-razlike-i-specifikacije

6. Budite spremni na promjene u smartworking stilu

Želite li iskoristiti sve mogućnosti koje vam pruža Office 365, morate biti spremni na promjene – no bez brige, sve je u svrhu produktivnosti, primjene smartworking principa i bolje organizacije. Primjerice, bilo bi šteta ne iskoristiti sve prednosti SharePointa samo zato jer ste navikli na zastarjeli način rada koji vam često stvara probleme, ali zbog navike ga dosad niste mijenjali. Pripremite i sebe i svoje djelatnike na novosti i pobrinite se da se svi upoznaju s novim mogućnostima programa koje dobivate. Napravite kratki podsjetnik s natuknicama za one kojima treba pomoć i ubrzo ćete vidjeti kako se transformira i vaše poslovanje.

7. Cijene Office 365 paketa prilagođene su svim potrebama

Osnovni business paketi Hrvatskog Telekoma dijele se na Business Essentials, Business i Business Premium. Iskoristite li akcijsku promociju i kombinirate ih s uslugom najma informatičke opreme, proći ćete najpovoljnije, jer cijena za mjesečnu naknadu kreće već od 23 kune po korisniku. Business paket možete dobiti već za 50 kuna, dok je Premium dostupan za 63 kune mjesečno po korisniku. Maksimalni broj korisnika u svakom paketu je 300, a dobivate i 1TB prostora (po korisniku) za pohranu podataka putem OneDrive usluge. Dok Essentials paket dolazi samo s online verzijom programa, druga dva imaju uključen i cijeli Desktop Office, kao i aplikacije za tablete i pametne telefone, a Premium nudi i Skype For Business za vaše konferencijske pozive i bolju suradnju. Brza i stručna podrška korisničke službe Hrvatskog telekoma dostupna vam je 24 sata dnevno, a dobivate je besplatno i tijekom migracije podataka za pojedine servise.

Napredni, Enterprise paketi, dolaze također u tri verzije s neograničenim brojem korisnika. Enterprise E1 dobivate za 55 kuna, ProPlus za 98 kuna, a Enterprise E3 za 145 kuna po korisniku. ProPlus i Enterprise E1 daju vam mogućnost za korporacijsko upravljanje aplikacijama, dok samo Enterprise E3 nudi mogućnost za usklađenost i zaštitu informacija, te centar za predočavanje elektroničkih dokumenata.

Bilo da vam služi samo za pisanje dopisa, slaganje prezentacija ili s njime upravljate financijama, Microsoft je doista mislio na sve kada je slagao Office paket za male, srednje, ali i velike kompanije. Mogućnost online poslovanja u cloudu samo je unaprijedilo ovu već svima znanu uslugu i dalo joj dodatnu dimenziju kada je u pitanju produktivnost. Poslujte pametno i dobro proučite prednosti i mane svakog paketa – neka O365 radi za vas!

Otkrijte veliku promotivnu ponudu informatičke opreme, Office 365 paketa i mobilnog interneta

Želim znati više

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here