Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju

9 načina kako cloud računalstvo pomaže malom poslovnom subjektu

kako-sve-cloud-racunarstvo-pomaze-malom-poduzecu
BizIT
Autor: BizIT

Želite li biti brži, bolji i učinkovitiji od konkurencije, i pri tome značajno uštedjeti? Doznajte sve tajne cloud computinga. Poslujte pametnije!   

Kada je posao u pitanju manje je više itekako ima smisla. Naime, više od 90% svih kompanija u svijetu čine male i srednje kompanije, što bi reklo kako su mali postali okosnica i nositelj lokalnog i globalnog gospodarstva. Kada su brojke u pitanju i u Hrvatskoj je ista situacija, u malim kompanijama zaposlene su 83.382 osobe od ukupno 153.490 zaposlenih. Vrijeme i novac u ovakvim su kompanijama često ograničeni resursi te, da bi se mogli razvijati, uštedjeti i pratiti trendove bitno je imati alate koji će vam u tome pomoći. Cloud računalstvo je takav alat. Zašto? Zato što je to najbolja stvar za male kompanije otkako je izumljena klamerica. Cloud computing vam pruža mogućnost pristupa poslovanju, podacima i aplikacijama gdje god se nalazili, u bilo koje vrijeme, koristeći bilo koju uređaj spojen na internet po vrlo razumnim cijenama.

Zahvaljujući cloud computingu male kompanije danas imaju pristup tehnologijama koje su sve donedavno bile rezervirane samo za velike igrače, te su zahvaljujući poslovanju u oblaku upravo oni bili u velikoj prednosti nad ostatkom. Kako bi konkurirali na tržištu potrebno je prilagođavati  se trendovima u poslovanju, a selidba na oblak trebala bi biti vaš prvi korak. Snižavanje troškova, ušteda vremena i novca, fleksibilnost, veća učinkovitost samo su neke od prednosti koje stižu uz cloud poslovanje. Zahvaljujući poslovanju u oblaku mali poslovni subjekti poput onih koji se bave maloprodajom i veleprodajom, transportom, logistikom, proizvodnjom, uvozom i distribucijom, ugostiteljstvom i sl. uz oblak mogu bez problema nadzirati svaki korak poslovanja.  Pitate se može li cloud računalstvo biti od pomoći poduzeću u kojem vi radite ili kojeg ste možda vlasnik? Odgovor je jednostavan – može!
Proučite sve prednosti koje pruža poslovanje u oblaku.

Želite li pouzdan sustav za rad bez prekida

Budući da sve više procesa kojima se koriste mali poslovni subjekti postaje automatizirano  i povezano, bilo kakav prekid u radu bit će vrlo skup. Kada je sustav kojim se koristite unutar vaših poslovnih prostora, održavanje istog vrlo je skup i zahtjevan sport. No, s računalstvom u oblaku, poslovanje je potpuno drugačije, sve IT radnje obavljaju se na daljinu. To je garancija da će vaš sustav uvijek raditi, jer korisnici oblak usluga imaju više redundantnih sustava. Ako se kojim slučajem dogodi “katastrofa” u vašoj tvrtki, pametna rješenja s oblaka će u sekundi pokrenuti procese za kontinuitet poslovanja, tako da vi nećete osjetiti gubitak niti posljedice katastrofe.

Nikad brža organizacija komercijalnih aktivnosti

sto-je-erp-poslovanje-1

Istraživanja pokazuju kako poslovna agilnost dramatično raste prilikom selidbe poslovanja u oblaku. Poslovni subjekti ujedno se slažu kako je upravo poslovna agilnost jedan od vodećih benefita poslovanja u oblaku. Agilnost je izuzetno važna za proizvođače jer se industrija svodi na neprekidnu fluktuaciju. Praćenje zaliha, troškova dostave, kašnjenje dostave sve su to faktori koji povećavaju trošak poslovanja. No, uz korištenje oblaka i sustava poput ERP-a poslovanje će funkcionirati bez problema koji su vam do sad zadavali glavobolje. Organizacija komercijalnih aktivnosti od pretprodaje do isporuke usudili bismo se reći postaje mačji kašalj. Zahvaljujući poslovanju u oblaku imate ćete potpunu kontrolu nad kupnjom, nalozima, povratom naloga, troškovima, organizaciji proizvodnje, planiranju i praćenju financijskog rezultata. Ne morate brinuti ni o izmjenama u zakonodavstvu jer se redovito prate, te se usluga automatski ažurira u skladu s izmjenama zakona. Ovi benefiti osim agilnosti pružaju i zaštitu od mogućih kazni u poslovanju što će se povoljno odraziti na stanje vašeg bankovnog računa.

Praćenje i nadzor poslovnih aktivnosti

proces-nabave-poslovanje-u-oblaku

Jedan od najvećih izazova malih proizvođača predstavlja nadzor i praćenje napretka različitih projekata i procesa. Uz pomoć cloud računalstva izvedba višestrukih proizvodnih procesa može se pratiti bez problema kako bi se osigurala točna isporuka kupcu bez iznenadnih prepreka na putu. Takav način nadzora postaje još bitniji kada postoje složene linije proizvodnje s mnogo različitih mogućnosti konfiguracije. Integriranjem ERP sustava, temeljenog na oblaku, u stvarnom će se vremenu pratiti svaki proces, dokumentacija će biti pohranjena na sigurno, a praćenje postaje detaljan proces kako bi se izbjegle pogreške koje na kraju dana donose samo gubitak, a to niko ne želi. Novac i vrijeme ne želimo gubiti, a upravo poslovanje u oblaku čuva jedno i drugo.

Suradnja – svi za jednog, jedan za sve

 kako-sve-cloud-racunarstvo-pomaze-malom-poduzecu-1

 

Mnogi proizvođači ali i vlasnici malih tvrtki će vam reći kako je za uspjeh gotovo uvijek zaslužan timski rad. Uz cloud računalstvo, svoj tim možete složiti neovisno o mjestu prebivališta osoba. Dolazak na posao u ured kako bi se obavili zadaci više nije potreban. Želite surađivati sa stručnjacima iz dalekih zemalja bez da im plaćate putne troškove i smještaj? I to je moguće. Rješenja koja nudi cloud mogu organizirati male timove, ali i stotine suradnika gdje god se oni nalazili i učiniti ih dostupnim za rješavanje problema u sekundi. Bez obzira radi li se o dobavljačima, inženjerima, proizvodnom timu, medicinskom osoblju ili osoblju za isporuke proizvoda, svi mogu komunicirati istovremeno ili organizirati videokonferenciju na platformi koju nudi cloud, kako bi učinkovito radili kao tim. Lokalno je zahvaljujući modernim ICT rješenjima i poslovanju u oblaku postalo globalno.

Ušteda IT troškova

Prostorna IT instalacija je skupa, čak i za velike kompanije. Održavanje servera, nadogradnja sustava, popravci, sve to iziskuje velike troškove koji nikako nisu dobri za male poslovne subjekte, koji bi se trebali fokusirati na svoje primarne djelatnosti. Cloud computing uklanja sve odgovornosti i investicije, pružajući najnovije aplikacije, nadogradnje ali i sigurnost za dokumentaciju. Više nema potrebe za IT odjelom u vašoj kompaniji, jer upravo zahvaljujući poslovanju u oblaku sve IT radnje se obavljaju na daljinu, a zbog korištenja višestrukog broja servera za pohranjivanje podataka gubljenje istih postalo je gotovo nemoguće. Oni trenuci kad vas oblijeva hladan znoj i kad čekate presudu svog IT stručnjaka je li sve izgubljeno ili se dokumenti mogu spasiti odlaze u zaborav.

Olakšan proces nabave

poslovanje-u-oblaku-proces-nabave.jpg

Čak i mali proizvođači sirovine, proizvode i materijale nabavljaju s različitih strana svijeta. S potpunim mrežnim pregledom dobavljača, proizvođača, logističkih i distributivnih kanala u jednom integriranom cloud rješenju moguće je pregledati, upravljati i kontrolirati nabavku materijala. Potpuno integrirani sustav opskrbnog lanca omogućava malim poslovnim subjektima da uvijek vide gdje se nalaze naručni materijali, kakvo je stanje na zalihi, bez obzira gdje se nalazili. Zahvaljujući poslovanju u oblaku štedi se na vremenu proizvodnje, a isporuka se može postići s više točnosti.

Brže, bolje, više

Pri izradi narudžbe uvijek postoji mogućnost od pogrešnog unosa podataka. To može obuhvaćati bilo koji segment od cijene, podataka o plaćanju, adrese za isporuku i brojnih drugih stvari. Ako se ove greške ne uhvate na vrijeme, povećavaju se troškovi poslovanja, a još gora stvar je moguće narušavanje ugleda što bi vas moglo stajati gubitka klijenata.  Korištenje automatiziranih cjenika u oblaku, bilježenje tijeka rada te odobrenje narudžbe od strane klijenta osigurat će točnost narudžbe, uštedjet će vam vrijeme i novac i osigurati čist obraz.

Kvaliteta na prvom mjestu

kvaliteta-na-prvom-mjestu.jpeg

Bez obzira bavili se proizvodnjom ili pružali neku drugu uslugu kvaliteta uvijek mora biti na prvom mjestu. Uz veliku konkurenciju na tržištu i laku dostupnost proizvoda i usluga, kvaliteta će vas učiniti konkurentnim. Niste li kvalitetni, klijenti će vas brzo zamijeniti boljom opcijom. Uz usluge i aplikacije u oblaku praćenje kvalitete svakog procesa postalo je lakše no ikad do sad. Od sirovine do konačnog proizvoda, svaki se proces može analizirati  kako bi se osiguralo njegovo praćenje u sustavu kontrole kvalitete. S praćenjem u realnom vremenu, greške se mogu uhvatiti i sanirati već na samom početku što za male poslovne subjekte znači veliku uštedu i manji gubitak vrijednih materijala.

Zadovoljan klijent – zadovoljna kompanija

zadovoljan-klijent-zadovoljna-kompanija.jpg

Digitalno doba iz temelja je promijenilo odnos s kupcima i klijentima. Svaki vaš korak, svaki vaš potez, svaka vaša greška, sve se promatra i budite uvjereni sve će vam se naplatiti, jer danas su svi kritičari, a zahvaljujući društvenim mrežama loši komentari mogu vas itekako namučiti i unazaditi poslovanje. No, cloud računalstvo i za to ima lijek. Sustav se zove CRM, te omogućuje tvrtkama da brzo rješavaju sve probleme koje klijent može imati tako što odmah pristupa svim klijentovim interakcijama s tvrtkom. CRM prikuplja razne podatke o vašim korisnicima s više kanala kako bi dobio što bolju sliku kupca kroz njegovo korištenje vašim sustavom te komunikacijom s vama. Neki od kanala koji se redovito “skeniraju” su službena web stranica/web shop, emailovi, online chatovi s vašim operaterima, telefonski pozivi korisničkoj službi, komunikacija koju s kupcima vodite putem društvenih mreža itd. To su vrijedni podaci koji govore o vašem odnosu s korisnikom tijekom nekog vremena i iz kojih možete iščitati koje su njihove navike i želje, predvidjeti neke korake te im kreirati personaliziranu ponudu.

Baš kao što su informacijske tehnologije revolucionirale svijet, tako cloud computing ima cilj transformirati način poslovanja tvrtki. Mnogi IT stručnjaci smatraju kako će poslovanje u oblaku dominirati u nadolazećim generacijama, jer nudi jeftinije, brže, prijenosno i sigurnije poslovanje za vašu tvrtku. Cloud računalstvo predstavlja tehnološku platformu koja omogućuje pametniji način poslovanja. S pravim rješenjima u oblaku tvrtke će povećati operativnu učinkovitost, smanjiti troškove, ubrzati vrijeme rada, pojednostaviti proces suradnje i poboljšati sveukupni dojam od strane klijenata. Pri odabiru rješenja u oblaku bitno je dobro proučiti ponudu pružatelja usluge.

Jedno rješenje ne odgovara svima. Zato ICT i cloud rješenja, izvedena u skladu i prema potrebama poslovnog subjekta, uzimaju u obzir sve njegove specifičnosti i potrebe pri digitalizaciji i automatizaciji poslovnih procesa.

Saznajte više o rješenjima po mjeri

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj