Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Društvene mreže Internet marketing

Alati za lakše vođenje profila na društvenim mrežama

alati-za-skeduliranje-drustvene-mreze
Zlata Rodin

Oprema koju koristi svaki uspješan upravitelj profilima na društvenim mrežama.

Bili vi iskusni community manager, digitalna agencija ili osoba u nekoj organizaciji koja je zadužena za društvene mreže, dodatna pomoć u hendlanju društvenih mreža vam uvijek dobro dođe. Što ako morate postaviti objavu na društvenim mrežama, a idete na put i znate da nećete biti dostupni? Namjestite željene objave unaprijed! :)

Otkrivam vam aplikacije koje će vam uštedjeti vrijeme, olakšati posao, a ujedno i dati dobar uvid u sve što radite kroz statistike, a neke i korisne savjete i prijedloge o sadržaju prilagođene svakom vašem profilu na društvenim mrežama. Provjerite i krenite sa scheduliranjem! ;)

Buffer

Bufferom ćete se oduševiti prvenstveno zbog jednostavnosti korištenja, što ga čini idealnim alatom za početnike. Besplatna verzija daje vam mogućnost namještanja do 10 objava, statistike za objavljene sadržaje prijedloge sadržaja za vaše stranice i namještanje sadržaja za objavu na sljedećim društvenim mrežama:

  • Facebook: Profil, stranica i grupa (u kojoj ste admin)
  • LinkedIn: Profil i stranica tvrtke
  • Twitter: Profil
  • Google+: Business stranice
  • Pinterest: dostupan samo u premium plaćenoj verziji

Totalno kul dodatak uz Buffer je Pablo – alat za brzo namještanje teksta na fotografijama, tip objave koji dobro prolazi na društvenim mrežama. Dolazi s besplatnih 30 templateova i uz mogućnost uploada vlastitih fotki.

namještanje-objava-unaprijed-društvene-mreže

Izvor: buffer.com

Hootsuite

Ako vodite više profila vama će odgovarati Hootsuite jer omogućuje nešto kompleksnije upravljanje profilima na društvenim mrežama. Možete dodavati članove tima za lakšu suradnju na većim projektima, pratiti analitiku i povezati preko 35 društvenih mreža na svoj račun. Svakako preporučam da isprobate prvo besplatnu verziju pa onda krenete na napredno korištenje koje se naplaćuje.

HootSuite je posebno praktičan jer u jednom prozoru imate sve. Pratite interakciju, pratite hashtagove, pratite privatne poruke i ujedno možete schedulirati objave na više kanala odjednom. Na taj način itekako štedite vrijeme koje biste utrošili na otvaranje stranica za svaku pojedinu društvenu mrežu.

Alat-za-monitoring-društvenih-mreža

Izvor: hootsuite.com

SproutSocial

Još jedan dosta popularan alat koji koriste velike kompanije i brendovi. A to znači da je siguran i pouzdan te da se možete opustiti nakon što namjestite objave jer će on sve napraviti umjesto vas i dati vam odlične statistike za unapređivanje vaše komunikacije na društvenim mrežama.

scheduliranje-objava

Izvor: sproutsocial.com

SocialFlow

Social Flow za vas prati vaše kanale i publiku na Twitteru, Facebooku, Pinterestu, LinkedInu i Google+ te na taj način iz stvarnih podataka omogćuje da objavljujete relevantan sadržaj za vašu publiku u pravo vrijeme. Na taj način dobivate više interakcija, više pratitelja i raste vrijednost vaše prisutnosti na društvenim mrežama.

aplikacija za društvene mreže

Izvor: socialflow.com

TweetDeck

Hardcore ste tviteraš? Onda je za vas TweetDeck, platforma koju je kupio Twitter nakon što je postala jako popularna među tviterašima. Tamo imate sve što će vam trebati za veselo “cvrkutanje”.

Tweetdeck vam u stvarnom vremenu prikazuje @ spominjanja vašeg profila, retweetove, komentirane tweetove, favoritane tweetove, pratitelje i liste korisnika pa imate pregled svih akcija koje su povezane s vašim profilom. Korisna funkcija su i grupne direktne poruke, npr. kada želite grupu tviteraša pozvati na vaš tweetup. Što svakako preporučam da se za vas više pročuje u online zajednici. :)

kako-voditi-Twitter

Izvor: blog.twitter.com

SocialBro

Još jedan odličan servis za bolje Twitter iskustvo koji vam pomaže da ga analizirate i angažirate te monetizirate. Svoju publiku na ovaj način ćete dobro poznavati i pružat ćete im sadržaj u vrijeme kada su oni najviše online, moći ćete pratiti konkurenciju, identificirati najpopularnije korisnike “influencere” i vaditi razne statistike o pratiteljima. Isprobajte barem besplatnu verziju.

kako-biti-community-manager

Izvor: socialbro.com

Buddy Media

Buddy Media je snažno sredstvo za upravljanje društvenim mrežama koje koriste svjetske kompanije koje su ozbiljno shvatile svoje prisustvo na društvenim mrežama. Ako ste spremni za taj veliki korak, samo naprijed, ali upozoravam i uz ozbiljnu cijenu. :)

upravljanje-društvenim-mrežama

Izvor: exacttarget.com

ViralHeat

Ako ste baš zagrizli za upravljanje sadržajem tj. content marketing i upravljanje društvenim mrežama idealan pomagač vam može biti i ViralHeat. Nudi vam se monitoring društvenih mreža, objavljivanje, korisni prijedlozi o potencijalnom sadržaju te statistike i izvještaji u jednostavnom i intuitivnom sučelju. Napominjem, ovo je također napredna verzija za one koji rade u većem timu i žele unaprijediti vođenje zahtjevnih klijenata.

kako-voditi-društvene-mreže-kako-postati-community-manager

Izvor: cision.com

 

Koje je vaše tajno oružje u borbi na društvenim mrežama? Koji alat vam je najbolji? Čekam komentare. :)

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

Zlata Rodin

Zlata Rodin

Stručnjakinja za odnose s javnošću s višegodišnjim iskustvom u offline i online komunikaciji. U svakodnevnom poslu najviše voli raditi na komunikacijskim strategijama, online PR-u i održivom razvoju. A da mora uzeti dvije stvari na pusti otok to bi bili njen laptop i smartphone jer uz internet ima prozor u cijeli svijet.