Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Internet marketing Tehnike i sadržaji

Besplatna e-brošura otkriva 7 tajni kreiranja uspješnog sadržaja

kako-na-web-zlata-rodin-content-marketing
BizIT
Autor: BizIT

Kako kreirati kvalitetan sadržaj koji će naša ciljana publika voljeti i dijeliti s drugima i koji će na kraju dovesti do mjerljivih poslovnih rezultata?

Pojavom interneta ponašanje kupaca značajno se promijenilo. Prije odluke o kupnji suvremeni kupac podatke o proizvodima i uslugama traži online, stoga suvremene tvrtke potencijalne kupce moraju privući na svoju internetsku stranicu i ondje im ponuditi kvalitetno rješenje njihovih problema kako bi ostvarili krajnji cilj, prodaju. U tome značajno može pomoći content marketing.

kako-na-web-zlata-rodin-content-marketing

Što je content marketing?

Content marketing je marketinški proces koji podrazumijeva kreiranje, optimizaciju, objavljivanje i analizu uspješnosti relevantnog, kvalitetnog i zabavnog sadržaja koji tvrtka distribuira jasno definiranoj ciljanoj publici s ciljem privlačenja i zadobivanja novih i zadržavanja postojećih kupaca kako bi se ostvario krajnji cilj – profitabilna prodaja i povećala lojalnost brandu.

Ukratko, content marketing predstavlja marketinški sadržaj koji privlači pozornost kupca i korisnika, koji ciljnoj publici pruža dodanu vrijednost i koji će u konačnici dati mjerljive poslovne rezultate.

kako-na-web-content-marketing-zlata-rodin

Za koga se stvara content marketing i koje se sve vrste sadržaja mogu kreirati?

Ideja content marketinga je ta da tvrtka kupcima dosljedno i konstantno pruža vrijedne informacije, što joj omogućuje uspostavljanje i izgradnju dugoročnih odnosa s publikom te pomaže u zadobivanju njihovog povjerenje, a rezultira time da publika s vremenom počinje razmišljati o proizvodima tvrtke, što u konačnici dovodi do prodaje te često i do stvaranja lojanih kupaca.

Tvrtka kupcu nudi odgovore na njegova pitanja, a informiran kupac brže i lakše donosi odluku o kupnji. To je marketing bez ometanja kupca, umijeće komuniciranja tvrtke s trenutačnim i potencijalnim kupcima bez komuniciranja direktnih prodajnih poruka.

Pitanje koje si trebamo postaviti nije, trebamo li content marketing uključiti u strategiju marketinga tvrtke, nego, koje alate i tehnike ćemo koristiti!

Najčešće korišteni alati content marketinga su:

- audio snimke ili podcasts,
- različiti video sadržaji,
- fotografije, infografike,
- tekstualni sadržaji (direktni email newsletter, white papers (edukativan i informativan sadržaj), studije slučaja, blogovi, svjedočanstva, različiti članci, članci u obliku pitanja i odgovora, e-books, priopćenja za medije),
- aplikacije,
- društvene mreže i
- prezentacije.

kako-na-web-besplatna-e-brosura-content-marketing

Za uspješan početak kreiranja sadržaja i pobliže upoznavanje s navedenim alatima, preuzmite besplatnu e-brošuru: Internet marketing: vrste sadržaja online marketinga i “content marketing”!

Preuzmi e-brošuru ovdje!

Autorica: Zlata Rodin

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here