Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Društvene mreže Internet marketing

Implementirajte ovih 5 zanimljivih trendova na društvenim mrežama u 2016.

Trendovi na društvenim mrežama 2016
BizIT
Autor: BizIT

Novi zadatak na listi novogodišnjih želja: isprobati nove opcije komunikacije i oglašavanja putem društvenih mreža!

U 2016. godini ste si poželjeli bolje poslovne rezultate i obećali više raditi na promociji? Došli ste na pravo mjesto po inspiraciju. Jer ako išta trebate uvrstiti u marketinške planove za novu godinu onda su to društvene mreže i vaš nastup na njima.

No, zaboravite stare načine jer društvene mreže se stalno mijenjaju, poboljšavaju i iz godine u godinu nude nove funkcije i nove mogućnosti. Ako želite svoje kanale komunikacije prilagoditi vremenu i uvesti ih u novu godinu proučite i implementirajte ove novitete:

1. Poboljšana komunikacija s korisnicima

Od samog nastanka društvene mreže su zagovarale princip transparentnosti u komunikaciji tvrtki s fanovima te 2016. možemo očekivati još veće inzistiranje na suradnji i otvorenosti.

Tako primjerice već od početka godine možemo vidjeti redizajnirani messaging inbox na Facebooku koji olakšava komunikaciju admina stranica s korisnicima i time poboljšava korisničko iskustvo. U najavi je i poboljšanje u upravljanju komentarima (ništa vam ne smije promaknuti) te postavljanje instant i automatskih poruka koje se šalju kada vam netko piše po prvi puta ili u vremenu kada admin nije online i ne može odmah odgovoriti.

69% online korisnika se slaže da kvaliteta, dobar timing i relevantnost poruke kompanije utječe na percepciju branda*

 

Nadalje, očekuje se i veći priljev tvrtki tj. službenih profila kompanija i medija na mobilnim messaging aplikacijama poput Vibera, WhatsAppa, Messengera itd. Na taj način će moći još brže slati svoje promotivne i informativne poruke korisnicima koji se pretplate na njihov feed.

Vrlo je vjerojatno da će se ovi trendovi poboljšane komunikacije u kratkom roku preliti na brojne društvene mreže.

društvene mreže

2. Prenošenje sadržaja uživo

Mobilni internet svima daje veću fleksibilnost pa smo na društvenim mrežama aktivni gdjegod se nalazimo.  

Na Facebooku se dnevno ostvari 8 milijardi prikaza videa.**
U 2016. se očekuje još veći rast platformi poput Snapchata, Periscopea, Meerkata, Facebook Live Broadcasta koji su zasad dobile samo poznate osobe i već dobro poznatog YouTubea kao i drugih društvenih mreža, a koji daju mogućnost direktnog prijenosa događanja, svakodnevnih trenutaka videom uživo. Sve više tvrtki uskočit će na ovaj popularni “video vlak” koji vodi prema milenijalcima kojima su to pak omiljeni kanali i načini za komunikaciju. :)

milenijalci

3. Još više mogućnosti za oglašavanje na društvenim mrežama

Oglašavanje na društvenim mrežama je i dalje u uzletu. Njihovi kreatori žele izvući maksimum od oglašivača te monetiziraju svoje platforme i osmišljavaju nove oblike oglasa.Tako će se tvrtkama nuditi još više opcija za dosezanje ciljanih skupina, a najveća je vjerojatnost rasta kod video oglašavanja.

4. Više mogućnosti za direktnu prodaju

Društvene mreže nisu samo kanali za jačanje svijesti o brendu, komunikaciju s korisnicima i povećanje prometa na vašu web stranicu, oni su i kanali prodaje čija će uloga samo rasti i nadopunjavati se. Facebook danas nudi različite tipove oglasa prema određenom cilju, s targetiranjem prema točno određenoj demografskoj i interesnoj skupini korisnika. U 2016. možemo očekivati dodatna poboljšanja postojećih opcija kao i nove mogućnosti poput integracija e-commerce elemenata.

Marketing na društvenim mrežama

5.  Više prostora za ispričati vašu priču

Očekivanja privatnh korisnika rastu, a i nekim kompanijama postovi i tweetovi jednostavno više nisu dovoljni te žele više od društvenih mreža. To zna i Facebook koji je predstavio Facebook Instant Articles, a tu su i Snapchat Stories. Twitter je također za 2016. najavio da će se limit znakova u tweetovima povećati sa 140 na 10000. A to je samo uvod u ono što nas čeka jer se društvene mreže neprestano razvijaju te se brojne funkcije poboljšavaju.

6. Društvene mreže na poslu

Iako su u nekim kompanijama zabranjene, brojne tvrtke ipak su otkrile njihovu veliku moć za još bolju komunikaciju među zaposlenicima. Primjerice, Facebook grupe već odavno možete učiniti privatnima i koristiti za suradnju na dokumentima, chatanje o napretku projekata, kreiranje i dogovor oko internih evenata i slično. Kada su već svi na fejsu, to se da i pozitivno iskoristiti, zar ne?

Pogledajte samo aplikaciju Slack koja je imala ogroman rast u prošloj godini. To je prava mini društvena mreža koja pomaže zaposlenicima u radu na zajedničkim projektima jer joj možete pristupiti kad god želite i otkud želite. Tu je i Yammer, korporativna društvena mreža. Osim toga, moguće je da će u 2016. svjetlo dana ugledati i Facebook at Work, koji trenutačno testira 300 tvrtki, što će zasigurno unijeti nove revolucionarne ideje u ovo područje.

A o kojim biste trendovima željeli da dodatno pišemo na BizIT blogu u 2016? Koje teme vam možemo približiti i koje misterije iz područja poslovanja i IT-ja vam možemo razriješiti? Pišite nam na blog@telekomcloud.hr ili ostavite komentar ovdje ili na društvenim mrežama. ;)

Naslovna foto izvor: https://stocksnap.io/photo/WBWKY1FQ2I
* Google/Ipsos, “Consumers in the Micro-Moment,” Ožujak 2015.
** http://techcrunch.com/2015/11/04/facebook-video-views/

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.