Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Društvene mreže Internet marketing

Instagram Business – poslovni profil koji se isplati otvoriti

instagram-business-poslovni-profil-marketing
BizIT
Autor: BizIT

Marketing već odavno nema veze sa srećom i slučajnošću, zato je svaku ciljanu objavu potrebno pratiti. Business profili na Instagramu uvedeni su s tom idejom na umu, a njihova najveća prednost je što svaku objavu možete i detaljno analizirati.

Poznatim osobama, kao i poznatim brendovima, zajednička je jedna stvar – svi su eksponirani kroz medije. Novi mediji dali su prostor do jučer nepoznatim ljudima da preko noći postanu zvijezde društvenih mreža i interneta, a njihov su utjecaj vrlo brzo prepoznali i brendovi. Iako fotografije i video zapisi caruju svim društvenim mrežama, na Instagramu su oni primarno sredstvo komunikacije, te imaju presudnu vrijednost; oni koji privlače najviše pratitelja i dobiju najviše srca u znak sviđanja pokazali su se kao profitabilni način zarađivanja.

Tako danas imamo „influencere“ – utjecajne ljude čije je mišljenje postalo važno širokim masama do te mjere da ih žele biti poput njih i imati sve što oni koriste. Iako su aktivni na svim mrežama, njihovo kraljevstvo većinom se nalazi na Instagramu. Dok kompanije i brendovi znaju da je business profil stvoren za njih, influenceri tek moraju sami zaključiti isplati li im se otvarati isti. Osobni profil možda daje osobniji pristup, osjećaj povezanosti s osobom koja se krije iza profila, no onaj poslovni daje mogućnost praćenja statistika koje su itekako važne kada je u pitanju online oglašavanje i prodaja. Razmišljate li o prijelazu s običnog, osobnog Instagram profila na onaj namijenjen poslovnim pothvatima, dobro proučite sve što vam on donosi.

Instagram-business

Kako postaviti ili prebaciti postojeći Instagram profil u Instagram Business profil

Ako još nemate otvoren račun na Instagramu, najprije ga otvorite prateći ove korake a zatim prebacite profil u Instagram Business profil prema sljedećim uputama.
Ako već imate otvoren račun na Instagramu, ulogirajte se i provjerite se da je vaš profil javan, ne privatan jer se privatni (zaključani) profili ne mogu prebaciti na Business profil. Zatim uđite u Options u gornjem desnom uglu i u izborniku odaberite „Switch to business profile“.

instagrem-business-profil-opcija
Sav sadržaj koji ste dosad imali ostat će netaknut, zato se ne morate brinuti da ćete nešto izgubiti. Nakon toga morate povezati svoju službenu Facebook stranicu (Facebook Page) s Instagram Business profilom kroz opciju “Linked Accounts”, no imajte na umu da možete povezati samo jedan profil s jednom stranicom i da je povezivanje obavezno.

instagrem-business-profil-opcija-povezivanje-s-facebook-stranicom
Jednom kada ih povežete, Instagram će sam povući podatke s Facebooka i ispuniti rubrike o vašoj lokaciji, telefonskom broju i adresi. Naravno, ukoliko su te kontaktne informacije već upisane na Facebook stranici, ako nisu, možete ih upisati sami. Također, sve podatke možete i naknadno uređivati po želji. Jednom kada ih unesete, na vašem će se profilu pojaviti kontakt podaci, putem kojih će vas zainteresirani moći jednostavno kontaktirati.

Ako dosad niste, sada je vrijeme da obratite pažnju na vašu profilnu fotografiju i bio – opis vašeg brenda. Profilna fotka mora biti prilagođena okruglom okviru unutar kojeg se nalazi, a najbolju prepoznatljivost postići ćete stavljanjem vlastitog loga na tu poziciju. Na taj ćete se način odmah vizualno isticati prilikom pretrage, a svima koji traže baš vas biti će lakše prepoznati da je riječ o vašem službenom profilu.

instagram-insights

Insights – najveća marketinška prednost Instagram Business profila

Na Instagramu postoji više od 25 milijuna poslovnih profila, a više od 2 milijuna oglašivača ga koristi kako bi promovirali svoje proizvode i usluge. S obzirom da je jedna trećina najgledanijih Instagram Storiesa nastala upravo od strane oglašivača i 75% korisnika koji vide određene objave je inspirirano na akciju, postalo je presudno znati tko su oni i na što točno reagiraju*. Zato je najveća marketinška prednost poslovnog profila upravo opcija Insights. Koristite li Instagram Business profil, možete pratiti uspjeh vaših objava i Instagram Storiesa u stvarnom vremenu – kako prolaze vaše objave kao i detalje o vašim pratiteljima (koliki je broj pregleda, koliki je doseg, tj. koliko je jedinstvenih profila pogledalo post, koliko je osoba posjetilo vašu web stranicu). Želite li ići u detalje, možete doznati podatke poput prosječne posjećenosti po spolu, godinama i lokaciji.

Još jedna od prednosti business profila je i mogućnost dodavanja linkova u vaše Instagram Stories (ako imate više od 10 tisuća sljedbenika), a možete kreirati i vlastiti oglas koji cilja ovu društvenu mrežu.

koristenje-instagrama

Instagram oglasi kao nezaobilazna stanica za online oglašavanje

Jednom kada imate Instagram Business profil, svaku objavu možete promovirati, čime postaje vaš svojevrsni oglas, a možete kreirati i dodatne oglase. Za početak, odaberite opciju Promote na svom profilu i promovirajte svoje postojeće objave. Odaberite svoju ciljanu publiku kojoj je taj oglas namijenjen, kao i njegovo trajanje, te budžet koji namjeravate potrošiti za njegovo prikazivanje. Čim Instagramova ekipa za odobrenja provjeri vaš oglas (što se obično događa unutar 60 minuta, no nekad može potrajati i duže), vaš će se oglas početi prikazivati po zadanim parametrima.

 

Ukoliko se odlučite poslovati na Instagramu, budite sigurni da pred sobom imate cilj. Bilo da je u pitanju promocija proizvoda ili brenda ili samo prodaja proizvoda ili usluga, morate znati što želite postići, kako bi znali kako do toga i doći. Objava postova bez plana ili praćenje drugih korisnika bez nekog posebnog razloga neće vas daleko dovesti. Zaboravite li objavljivati sadržaj na redovitoj bazi, radite istu grešku kao i kad objavljujete previše često. Pokušajte sastavljati slične objave i plasirati ih u različito vrijeme i svakako zabilježite koji od njih je postigao najbolje rezultate. Reagiraju li vaši sljedbenici više na ljude na fotografijama, dok u potpunosti zanemaruju slike prirode, znate što vam je činiti, bez obzira što su vama možda flora i fauna možda najdraži motivi. Ne zaboravite hashtagove, koristite ih pametno i pratite koji od njih vam donose najviše prometa i novih lica. Kreirajte i vlastiti hashtag i potičite ostale da ga koriste kako bi proširili svoj utjecaj. Budite dosljedni u svom vizualnom izražavanju i svi koji vas prate će znati što od vas mogu očekivati. Pronađite svoj vlastiti stil, jer kopiranje već viđenih teško vas može izdvojiti od ostalih i učiniti prepoznatljivim.

* Izvor: business.instagram.com, studeni 2017.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj