Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Društvene mreže Internet marketing

Iskoristite ljeto i isprobajte aktualne trendove s društvenih mreža

aktualni-trendovi-s-drustvenih-mreza
BizIT
Autor: BizIT

Ako ste mislili da je imati profil na svim društvenim mrežama samo po sebi dovoljno, razmislite ponovno. Novi trendovi pristižu svakodnevno, a dnevno ih koristi čak 2,6 milijardi ljudi. Želite li se povezati s njima dobro ih proučite, jer već sutra stižu nove mogućnosti.

Digitalni marketing dogurao je daleko od trenutka kada je bilo dovoljno objaviti pokoji status ili povremeno zalijepiti neku sliku kako bi zadržali stare i privukli nove pratitelje. Oglašavanje putem društvenih mreža preraslo je u umjetnost ili znanost, ovisno koga pitate, a sigurno je samo to da svoje pratitelje ne smijete zanemariti niti uzimati zdravo za gotovo. Vaši profili traže neprestani angažman, a oni koji vas prate ne žele biti tek publika kojoj upućujete svoje općenite poruke i poziv da postanu vaši klijenti.

Oni očekuju mnogo više – personalizirani pristup i suptilnost u pristupu. Naravno da su svi svjesni da je vaš cilj osnažiti svoj brend i prodati što više proizvoda ili usluga, ali odluče li vam pokloniti svoje povjerenje, vaši klijenti žele nešto zauzvrat. Njihove želje razlikuju se ovisno o dobi i društvenom angažmanu, a što prije shvatite da nisu Pokemoni i ne možete ih skupiti sve – tim bolje.

Za početak odredite svoju ciljanu skupinu, a onda se potrudite da je fascinirate i angažirate alatima koji najviše odgovaraju njihovim željama. Tvorci društvenih mreža pobrinuli su se da imate mnoštvo alata na raspolaganju, a ove godine formula je jednostavna – vizualno, kratko, efektno i ekskluzivno. Ako se već niste upoznali s novim trendovima, ljetni mjeseci pravo su vrijeme da savladate sve što vam treba za uspješnu jesensku kampanju.

WhatsApp i Messenger kao zamjena za e-mail marketing
aktualni-trendovi-s-drustvenih-mreza-1

Prije 5 godina, mobilni sadržaj bio je zaslužan za 10% Facebookovih prihoda, a danas se ta brojka popela na čak 80%. Od desktop stranice za studente harvarda, Facebook je tako postao jedna od najtraženijih mobilnih aplikacija za komunikaciju diljem svijeta, a akvizicijom Instagrama i WhatsAppa, te uvođenjem Messengera, Zuckenberg je pokazao kako zna gdje je budućnost. S obzirom da je komunikacija preko mobilnih uređaja brza i ne trpi duge i velike formate, nije ni čudo što su se mnogi marketingaši okrenuli chat aplikacijama za komunikaciju s korisnicima. Umjesto podužeg maila kojem treba da se učite i kojeg i sam sandučić automatski šalje u spam, jednostavno pošalju kratku poruku putem chat aplikacije. Dovoljno je kratka da ne iritira primatelja, a mnogo je veća vjerojatnost da će biti viđena.

Chatbot – asistent koji je na raspolaganju 24/7

aktualni-trendovi-s-drustvenih-mreza-3

Sljedeći korak u razvoju Facebooka predstavlja usavršavanje umjetne inteligencije i virtualne stvarnosti, no na to ćemo još malo pričekati. Zasad se moramo zadovoljiti mogućnošću razgovora s takozvanim chat botovima. Kako bi uvijek bili na raspolaganju svojim kupcima, morali bi imati zaposlenike koji će na vaše komunikacijske kanale paziti danonoćno. S obzirom na neisplativost takve investicije, posebice za male i srednje tvrtke, mnogo je učinkovitije tu zadaću prepustiti chatbotu. On će umjesto vas odgovarati na najčešća pitanja korisnika i pobrinuti se da odgovori stižu brzo i ažurno.

Online kupovina kao standard

Online trgovine - placanjeAžurnost i brza usluga odnose se i na kupovinu putem interneta. Iako u Hrvatskoj još nije razvijena kao u zapadnim zemljama, ova će metoda kupovine zavladati i prije nego mislite. Jeste li primijetili da Facebook stranici svoje firme možete aktivirati i trgovinu? Sad je vrijeme da detaljno istražite tu mogućnost. Uspostavljanje vlastite internet trgovine možda je zahtjevno, ali se u konačnici isplati. Njome možete zadovoljiti potrebe svojih korisnika koji nisu u mogućnosti doputovati u vaš grad ili jednostavno žele sve obaviti iz udobnosti vlastitog naslonjača. Koji god razlog bio, činjenica da nudite više opcija odmah stvara veće povjerenje kupca.

Video je imperativ digitalne komunikacije

Ako još niste shvatili da je video sadržaj vaša najbolja prilika za angažiranje pratitelja na društvenim mrežama, hitno trebate pomoć. Bilo da se radi o live uratcima ili onim prethodno snimljenim, spontanim ili u detalje izrežiranim, video privlači više pozornosti nego ijedan drugi način izražavanja. Zašto bi inače Instagram Stories postao jedan od najpopularnijih dodataka ove društvene mreže, a samo na YouTubeu dnevno se pregledavalo oko milijardu sati sadržaja.

aktualni-trendovi-s-drustvenih-mreza-2

Izvor: blog.bufferapp.com

Svaka marketinška akcija koju poduzmete mora u sebi sadržavati video elemente ili način na koji se video može ukomponirati u istu. Ekskluzivni sadržaj koji možete ponuditi svojim pratiteljima putem opcija poput Instagramovih priča (Instagram Stories)  koje traju tek 24 sata ili live video na istoj platformi koji nestane čim emitiranje završi, nema ograničenja. S obzirom da se ljudi vole osjećati kao da su na mjestu događaja, nećete pogriješiti ni s fotografijama od 360 stupnjeva. Pregledavanjem preko mobilnih uređaja korisnici mogu micanjem istog pomicati i kut gledanja, što daje dojam kao da se nalaze „u fotografiji“.

Eksperimentirajte, ali pratite rezultate

Digitalni marketing: pokazatelji koje morate pratiti

Vidite li da vaši dosadašnji naporni ne daju željene rezultate, promijenite taktiku, ali svakako pratite kakve rezultate svaka od njih donosi. Uvidjevši važnost analitičkih podataka, Instagram je nedavno uveo vlastiti alat – Instagram Insights. On je dostupan svim poslovnim profilima, a omogućava vam da pratite na koji način je vaš sadržaj pregledavan. Tako možete pratiti koliko puta su vaše objave pogledane, koji je unikatnih profila pogledalo taj sadržaj, koliko ih je posjetilo vaš poslovni profil, kao i informacije o gledateljima, poput njihove dobi, spola ili lokacije, te nekoliko drugih podataka. Uvid možete dobiti za sve vrste objava osim onih koje emitirate uživo, a na taj način točno možete pratiti koje su se od vaših objava pokazale najuspješnijima.

Na koji god način odlučite koristiti svoje profile na društvenim medijima, važno je samo da polučujete rezultate koji vam odgovaraju. Digitalni marketing sve je samo ne dosadan, a uz pravilno uporabu može vam donijeti mnogo koristi, ali i mnogo zabave!

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here