Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
U praksi

ivii: Tri pitanja za startup u području IoT-a

ivii-tri-pitanja-za-startup-u-području-iot-a
BizIT
Autor: BizIT

Upoznajte startup čije rješenje zadovoljava i najstrože potrebe kompanija iz industrijskog sektora.

ivii označava inteligentnu identifikaciju vidljivih slika (Intelligent Visual Image Identification), što je prilično ambiciozna misija za startup. ivii.worker – rješenje za sljedeću generacija usluga. Međutim taj startup već je uspio zadovoljiti i najstrože potrebe korisnika iz industrijskog sektora stavljanjem svojeg rješenja ivii.worker po prvi put na tržište.

Pratili smo tim austrijskog startupa ivii tijekom cijelog programa ChallengeUp! 2016 IoT accelerator i sada bismo vam željeli predstaviti suosnivača Nicolaosa Tsirigotisa.

Nicolas, molimo da nam navedete više pojedinosti o svojem startupu i rješenju. Kako su oni povezani s programom ChallengeUp!?

Naš je moto „podrška jednim klikom udaljena je samo jedan klik”. ivii.worker je sustav je na razini poduzeća koji se sastoji od naglavnog uređaja, prsluka s prenosivim povezanim osobnim računalom i punjivih baterija. To je ono što lokalni inženjer treba nositi kako bi ušao u svijet IoT-a (Internet of Things) i proširio znanje i iskustvo stručnjaka svladavanjem jezičnih barijera i zemljopisnih udaljenosti.

Naglavnim se uređajem omogućuje proširena komunikacija sa zvukom i slikama. Informacije se prikazuju u cijelom vidokrugu te nije potrebno skretati pogled s područja djelatnosti tako da se inženjer može u potpunosti koncentrirati na svoj rad.

Zamislite da ste na udaljenoj lokaciji i da ste odgovorni za rad stroja koji se pokvario. Što biste učinili? Uzeli mobitel i zatražili pomoć? Ne! Aktivirali biste sustav ivii.worker i postali biste „oči i ruke” stručnjaka koji u kratkom vremenu vraćaju stroj u život štedeći vam vrijeme i novac.

Razlog zbog kojeg smo željeli sudjelovati u programu ChallengeUp! bio je naša želja da budemo dijelom ekosustava triju tržišnih lidera: Deutsche Telekoma, Cisca i Intela. Željeli smo se, što nam je i uspjelo, njihovim kanalima prodaje predstaviti cijelom svijetu.

Tijekom programa ChallengeUp! stvorili smo jasnu sliku o složenosti velikih korporacija. Istodobno smo upoznali ljude koji su vjerovali u nas i vidjeli kako možemo pridonijeti njihovom postojećem poslovnom portfelju našim znanjem, stručnošću i proizvodima u području inteligentne identifikacije vidljivih slika.

Mentori programa ChallengeUp! izvrsni su tehnološki stručnjaci s međunarodnim iskustvom u prodaji. Na primjer, zahvaljujući tome što smo zajedno s prodajnim timom OTE-a (grčkog društva kćeri Grupe Deutsche Telekom) sudjelovali u događaju Posidonia 2016 u Grčkoj, najuglednijem pomorskom događaju u svijetu, izravno smo se povezali s dioničarima iz brodarskog sektora. Tijekom događaja naši su budući korisnici imali priliku vidjeti demonstracije našeg rješenja uživo i raspraviti s nama o svojim specifičnim potrebama. Zahvaljujući povratnim informacijama korisnika i poslovnom stručnom znanju naših mentora, razvoj svojeg proizvoda podigli smo na višu razinu i stvorili nove, profitabilne poslovne modele.

Uvijek s takvim žarom govorite o tome što radite u ivii-ju. Znači li to da je ivii središte Vašeg svakodnevnog života?

ivii je mali startup. S jedne strane, to znači da smo fleksibilna skupina ljudi koji rade u opuštenoj atmosferi. Nemamo složene procese, samo svoju strast za onim što radimo, što našu suradnju čini puno učinkovitijom. S druge strane, odluka u ulasku u poduzetništvo znači da radimo 24 sata na dan, posebno kada se pokušavate proširiti, kao što je to slučaj s nama. Istina je da otkad smo Peter Stelzer i ja zajedno osnovali ivii, shvatili smo da više ne postoje dan i noć.

Zato mi je važno da imam određeno vrijeme samo za sebe, da budem to što jesam kako bih se mogao isključiti i odvojiti. Budući da sam sportaš, uvijek nastojim pronaći vrijeme za trčanje, čak i kada sam na poslovnom putu. Nakon dugog dana ispunjenog sastancima već i nakon kratkog trčanja starim dijelom Barcelone, na primjer nakon kongresa Mobile Congress, mogu se opustiti, očistiti misli, nadahnuti se i dopustiti si da budem u potpunosti koncentriran na kreativne ideje.

Vaši sljedeći planovi uključuju velike podatke povrh proširene suradnje. Objasnite nam o čemu je riječ i koje bi mogle biti sinergije tih dvaju trendova.

Virtualne informacije neprimjetno se stapaju sa stvarnošću na prozirnom zaslonu, dok je inženjer na lokaciji u kontaktu sa stručnjacima preko svojeg naglavnog uređaja. Stručnjaci integriraju proširene digitalizirane informacije u videostrujanje na višespojnim uređajima diljem svijeta. Potrebne informacije pojavljuju se izravno na prozirnom zaslonu. Inženjer na lokaciji može odmah primijeniti to znanje kako bi riješio problem na kojem radi. Time se postižu zadržavanje znanja i pozitivan učinak na zadovoljstvo korisnika i istodobno gradi baza znanja (veliki podaci).

Namjera nam je pružati usluge personalizirane i prilagođene analize podataka s ciljem omogućavanja udaljenog i predvidivog održavanja za svaki slučaj posebno. Kako bismo to učinili, počet ćemo industriji nuditi referentne vrijednosti i statističke podatke kao uslugu. U bliskoj budućnosti problemi će se rješavati kombiniranjem proširene suradnje i prikladnih baza znanja, čime ćemo unaprijediti lanac vrijednosti naših poslovnih korisnika iz industrijskog sektora diljem svijeta. Stvaramo nove prilike u području pružanja podrške uslugama.

Više informacija o startupu ivii možete pronaći na www.ivii.eu.

Autorica: Katerina Prountzou
Viši inženjer za pretprodaju u području ICT-a, OTE GROUP

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here