Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju

Kako dodati vrijednost blagdanskoj kupovini bez dodatnih troškova

Blagdanski popusti su siguran i dobar način da privučete klijente, no dodana vrijednost kupovini bez dodatnih troškova sigurno će privući nove klijente, pogotovo u vrijeme kad sve trese blagdanska groznica i kad se traže načini kako što bezbolnije obaviti kupovinu, a da darovi izgledaju senzacionalno. Stoga uz pravu ponudu i dodanu vrijednost popusti nisu presudni, jer ovo je vrijeme kada ne gledamo na svaku kunu već si na kraju godine želimo dati oduška i nagraditi se. Uz to što će te nagraditi svoje klijente, poboljšat će te i svoju prodaju. Konkurencija je jača nego ikada, a ne izdvojite li se kvalitetom, pričom ili pogodnostima, moglo bi vam se dogoditi da vas najprofitabilniji mjesec u godini jednostavno zaobiđe. Kako bi izbjegli takvu situaciju na vama je samo da slijedite ovih osam jednostavnih koraka. Besplatno pakiranje Savršeno umotani darovi s velikim ukrasnim mašnama za neke su ljude mogući samo u snovima, jer nisu baš svi tako spretni kad je zamatanje darova u pitanju, no svi vole savršene paketiće. Stoga ponudite ovu uslugu vašim kupcima kako bi im dodatno uljepšali blagdane. Ako vi ili vaši prodavači niste stručni izdvojite desetak minuta i malo prakse i o vašim će se savršeno zapakiranim darovima pričati. Ovaj mali znak pažnje olakšat će život vašim kupcima u doba blagdanske groznice koje će sigurno cijeniti. Posebno korisni savjeti Savjeti, tikovi za korištenje proizvoda ili usluga i male tajne velikih znalaca itekako su korisne informacije koje će vaši klijenti cijeniti. Ako se npr. bavite prodajom SPA usluga ili proizvoda, vašim korisnicima možete napisati vodič kako izvući maksimum od određenog proizvoda, otkriti kako koži vratiti sjaj koji gubi zbog hladnoće i suhog zraka ili im predložiti kako da se riješe stresa u ovim iznimno gužvovitim danima. Ovakav način komunikacije odlično funkcionira na društvenim mrežama, a korisne savjete možete slati i kao dodatak blagdanskih mailova koje ste pripremili za vaše klijente. Sigurni smo kako ste stručnjaci u svojoj branši, čime god se bavili, a upravo je dijeljenje znanja najveći dar koji možete darovati. Ne stoji vas ništa, a znači mnogo. Besplatna poštarina Sve više ljudi kupnju obavlja online kako bi izbjegli gužve i uštedjeli vrijeme, no ponekad ih skupe poštarine znaju odbiti od kupovine (iako i na to zažmire samo da ne moraju otići u shopping centre). U vrijeme blagdana darujte im besplatnu poštarinu, osim što je to vrlo učinkovit alat za povećanje prodaje, gesta je to koju neće zaboraviti i zbog koje će se sigurno vratiti bez obzira na to što tada poštarina više neće biti besplatna. Blagdansko darivanje Neki kupci svih ovih godina vam daruju povjerenje? Sada je pravi trenutak da im se odužite i neke od njih i nagradite. Oni možda već imaju kartice lojalnosti i skupljaju bodove koje mogu povremeno zamijeniti za popuste, no sad im priuštite dodatne darove. Osjećat će se da su kod kupnje dobili više te će se rado vratiti. Možete se poslužiti malim trikom, te za darove možete koristiti proizvode kojih se želite riješiti sa skladišta. Nagradni natječaji na društvenim mrežama povećat će promet na vašoj web stranici, što će biti korisno i u vrijeme nakon blagdana. Moguće je kreirati oglase isključivo za osobe koje su već bile na vašoj stranici ili možete napraviti natječaj vidljiv svima. Kad pričamo o društvenim mrežama, uglavnom je svima prva asocijacija Facebook, no nemojte zaboraviti na Instagram koji u posljednje vrijeme ostvaruje izvanredne rezultate, ako se obraćate mladoj populaciji od 15 do 20 godina svakako razmislite i o Snapchatu. Checklista Koliko ste puta i sami rekli kako će te napraviti popis stvari obveza koje morate obaviti kako bi blagdanska groznica prošla što bezbolnije? Koliko puta ste napravili taj popis? Nikad!? E pa sad je vrijeme da se uhvatite posla i da kreirate blagdansku checklistu za svoje klijente kako bi im olakšali kupovinu i učinili ove dane zabavnima. Potrudite se da obveze na vašem popisu budu zanimljive, dajte si oduška, budite kreativni pa čak i duhoviti. Ako ste npr vlasnik restorana jedna od stvari na listi neka obvezno bude odmor za ručak u vašem restoranu, ako posjedujete frizerski salon posjetite ih da je u doba božićnih domjenaka odlična frizura obvezna. Ljubav ide kroz želudac Premda se u vrijeme blagdana svi volimo držati provjerenih recepata ili odgovornost predati u ruke mama, punica i baka, otkriće novog recepta posebice ako je u pitanju slastan desert veseli sve zaljubljenike u hranu. Pred nama su dani kad je dozvoljeno malo pretjerati i kad ne moramo brojati baš svaku kaloriju, stoga iznenadite svoje klijente s darom u obliku neodoljivog blagdanskog recepta. Ovo se prvenstveno odnosi na vlasnike restorana, jer posve smo sigurni da bi se vaši gosti rado dočepali poneke tajne iz kuhinje. No, darujte im neki jednostavniji recept koji će moći napraviti, a kompliciranije stvari će doći i dalje konzumirati kod vas. Produžite radno vrijeme Nevjerojatno je koliko stvari namjerno ili ne ostavljamo za zadnji čas, ili nam vrijeme proleti te nas neki dani neočekivano zaskoče. Suludi radni tempo i brojne obveze ostavljaju sve manje prostora za odlaske u kupovinu i nije ni čudo što ljudi kupuju u zadnji čas. Kako bi pomogli svojim klijentima ali i poboljšali svoje rezultate ponekad je potrebno puno rada i odricanja, a u to spada i vrijeme. Stoga tijekom blagdana produžite radno vrijeme, to je jednostavna formula za situaciju u kojoj svi dobivaju. Osmislite blagdanske kupone i darovne kartice Dok kupujemo za druge potajno se i sami nadamo da ćemo dobiti darove, stoga vjerujemo kako će se i vaši klijenti iznenaditi i biti oduševljeni sitnim darom i znakom pažnje koji im možete darovati u obliku kupona ili darovnih kartica. Odredite cifru i prigodan kupon koji ide s njom, npr. za potrošenih 100kn pri sljedećoj kupnji im darujte popust od 15% ili ako kupe 2 proizvoda treći ponudite u pola cijene. Mogućnosti ovakvog darivanja su velike, na vama je da odredite smjer, a u danima kada nam treba veliki broj darova uz ovakve poticajne kupone klijenti će se sigurno vratiti. Sretni oni, sretni vi! Koju god taktiku odabrali, važno je da se ne odnosite prema svakoj sezoni isto. Prilagodite svoju ponudu i način razmišljanja svakom događaju posebno i ubrzo ćete vidjeti da vam se to itekako isplati. Ljudi će vidjeti trud koji ulažete u ono što vjerujete, a to su vaši proizvodi i usluge, te će to dugoročno znati prepoznati. Dodatni poticaj za kupnju ne mora biti u obliku popusta jer to svi nude, istaknite se kreativnošću i originalnim pristupom koji ne nudi vaša konkurencija. Nitko ne voli dobiti dar koji svi ostali već posjeduju stoga barem u ovo doba budite drugačiji od drugih.
BizIT
Autor: BizIT

Minimalno ulaganje za maksimalnu učinkovitost. Začinite blagdansku prodaju i iznenadite svoje klijente dodatnom vrijednosti blagdanske kupovine.

Blagdanski popusti su siguran i dobar način da privučete klijente, no dodate li vrijednost kupovini (bez dodatnih troškova) sigurno ćete privući nove klijente, pogotovo u vrijeme kad sve trese blagdanska groznica i kad se traže načini kako što bezbolnije obaviti kupovinu, a da darovi izgledaju senzacionalno. Stoga uz pravu ponudu i dodanu vrijednost popusti nisu presudni, jer ovo je vrijeme kada ne gledamo na svaku kunu već si na kraju godine želimo dati oduška i nagraditi se. Uz to što ćete nagraditi svoje klijente, poboljšat ćete i svoju prodaju. Konkurencija je jača nego ikada, a ne izdvojite li se kvalitetom, pričom ili pogodnostima, moglo bi vam se dogoditi da vas najprofitabilniji mjesec u godini jednostavno zaobiđe. Kako bi izbjegli takvu situaciju na vama je samo da slijedite ovih par jednostavnih koraka.

Besplatno pakiranje

Savršeno umotani darovi s velikim ukrasnim mašnama za neke su ljude mogući samo u snovima, jer nisu baš svi tako spretni kad je zamatanje darova u pitanju, no svi vole savršene paketiće. Stoga ponudite ovu uslugu vašim kupcima kako bi im dodatno uljepšali blagdane. Ako vi ili vaši prodavači niste stručni  izdvojite desetak minuta i malo prakse i o vašim će se savršeno zapakiranim darovima pričati.  Ovaj mali znak pažnje olakšat će život vašim kupcima u doba blagdanske groznice koje će sigurno cijeniti.

dodatna-vrijednost-blagdanske-kupovine

Posebno korisni savjeti iz vaše djelatnosti

Savjeti, tikovi za korištenje proizvoda ili usluga i male tajne velikih znalaca itekako su korisne informacije koje će vaši klijenti cijeniti. Ako se npr. bavite prodajom SPA usluga ili proizvoda, vašim korisnicima možete napisati vodič kako izvući maksimum od određenog proizvoda, otkriti kako koži vratiti sjaj koji gubi zbog hladnoće i suhog zraka ili im predložiti kako da se riješe stresa u ovim iznimno gužvovitim danima. Ovakav način komunikacije odlično funkcionira na društvenim mrežama, a korisne savjete možete slati i kao dodatak blagdanskih mailova koje ste pripremili za vaše klijente. Sigurni smo kako ste stručnjaci u svojoj branši, čime god se bavili, a upravo je dijeljenje znanja najveći dar koji možete darovati. Ne stoji vas ništa, a znači mnogo.

Besplatna poštarina

Sve više ljudi kupnju obavlja online kako bi izbjegli gužve i uštedjeli vrijeme, no ponekad ih skupe poštarine znaju odbiti od kupovine (iako i na to zažmire samo da ne moraju otići u shopping centre). U vrijeme blagdana darujte im besplatnu poštarinu, osim što je to vrlo učinkovit alat za povećanje prodaje, gesta je to koju neće zaboraviti i zbog koje će se sigurno vratiti bez obzira na to što tada poštarina više neće biti besplatna.

blagdanska-prodaja-savjeti-poklon-za-klijente

Blagdansko darivanje

Neki kupci svih ovih godina vam daruju povjerenje? Sada je pravi trenutak da im se odužite i neke od njih i nagradite. Oni možda već imaju kartice lojalnosti i skupljaju bodove koje mogu povremeno zamijeniti za popuste, no sad im priuštite dodatne darove. Osjećat će se da su kod kupnje dobili više te će se rado vratiti. Možete se poslužiti malim trikom, te za darove možete koristiti proizvode kojih se želite riješiti sa skladišta. Nagradni natječaji na društvenim mrežama povećat će promet na vašoj web stranici, što će biti korisno i u vrijeme nakon blagdana. Moguće je kreirati oglase isključivo za osobe koje su već bile na vašoj stranici ili možete napraviti natječaj vidljiv svima. Kad pričamo o društvenim mrežama, uglavnom je svima prva asocijacija Facebook, no nemojte zaboraviti na Instagram koji u posljednje vrijeme ostvaruje izvanredne rezultate, ako se obraćate mladoj populaciji od 15 do 20 godina svakako razmislite i o Snapchatu.  

Checklista

Koliko ste puta i sami rekli kako ćete napraviti popis stvari obveza koje morate obaviti kako bi blagdanska groznica prošla što bezbolnije? Koliko puta ste napravili taj popis? Nikad!? E pa sad je vrijeme da se uhvatite posla i da kreirate blagdansku checklistu za svoje klijente kako bi im olakšali kupovinu i učinili ove dane zabavnima. Potrudite se da obveze na vašem popisu budu zanimljive, dajte si oduška, budite kreativni pa čak i duhoviti. Ako ste npr vlasnik restorana jedna od stvari na listi neka obvezno bude odmor za ručak u vašem restoranu, ako posjedujete frizerski salon posjetite ih da je u doba božićnih domjenaka odlična frizura obvezna.

dodatna-vrijednost-kupovine-slatki-darovi

Ljubav ide kroz želudac

Premda se u vrijeme blagdana svi volimo držati provjerenih recepata ili odgovornost predati u ruke mama, punica i baka, otkriće novog recepta posebice ako je u pitanju slastan desert veseli sve zaljubljenike u hranu. Pred nama su dani kad je dozvoljeno malo pretjerati i kad ne moramo brojati baš svaku kaloriju, stoga iznenadite svoje klijente s darom u obliku neodoljivog blagdanskog recepta. Ovo se prvenstveno odnosi na vlasnike restorana, jer posve smo sigurni da bi se vaši gosti rado dočepali poneke tajne iz kuhinje. No, darujte im neki jednostavniji recept koji će moći napraviti, a kompliciranije stvari će doći i dalje konzumirati kod vas. 

Produžite radno vrijeme

Nevjerojatno je koliko stvari namjerno ili ne ostavljamo za zadnji čas, ili nam vrijeme proleti te nas neki dani neočekivano zaskoče. Suludi radni tempo i brojne obveze ostavljaju sve manje prostora za odlaske u kupovinu i nije ni čudo što ljudi kupuju u zadnji čas. Kako bi pomogli svojim klijentima ali i poboljšali svoje rezultate ponekad je potrebno puno rada i odricanja, a u to spada i vrijeme. Stoga tijekom blagdana produžite radno vrijeme, to je jednostavna formula za situaciju u kojoj svi dobivaju.

marketinska-checklista-za-blagdansku-prodaju

Osmislite blagdanske kupone i darovne kartice

Dok kupujemo za druge potajno se i sami nadamo da ćemo dobiti darove, stoga vjerujemo kako će se i vaši klijenti iznenaditi i biti oduševljeni sitnim darom i znakom pažnje koji im možete darovati u obliku kupona ili darovnih kartica. Odredite cifru i prigodan kupon koji ide s njom, npr. za potrošenih 100kn pri sljedećoj kupnji im darujte popust od 15% ili ako kupe 2 proizvoda treći ponudite u pola cijene. Mogućnosti ovakvog darivanja su velike, na vama je da odredite smjer, a u danima kada nam treba veliki broj darova uz ovakve poticajne kupone klijenti će se sigurno vratiti. Sretni oni, sretni vi!

Koju god taktiku odabrali, važno je da se ne odnosite prema svakoj sezoni isto. Prilagodite svoju ponudu i način razmišljanja svakom događaju posebno i ubrzo ćete vidjeti da vam se to itekako isplati. Ljudi će vidjeti trud koji ulažete u ono što vjerujete, a to su vaši proizvodi i usluge, te će to dugoročno znati prepoznati. Dodatni poticaj za kupnju ne mora biti u obliku popusta jer to svi nude, istaknite se kreativnošću i originalnim pristupom koji ne nudi vaša konkurencija. Nitko ne voli dobiti dar koji svi ostali već posjeduju stoga barem u ovo doba budite drugačiji od drugih.

Vezani savjeti:

 

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj