Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju

Kako hotelijeri i ugostitelji mogu unaprijediti svoje poslovanje uz specijalizirana ICT rješenja

hoteli-ugostiteljstvo-moderna-rjesenja.jpg
BizIT
Autor: BizIT

ICT usluge u turizmu više nisu zgodni dodatak, već nužnost bez koje vas gosti zaobilaze u širokom luku. Možete li si priuštiti da ih nemate?

Ne tako davno dobro hotelsko iskustvo uključivalo je udoban krevet, uslužno osoblje i čisto okruženje. Danas su stvari malo drukčije, a poslovna organizacija zahtjevnija. Navedene značajke se podrazumijevaju i za one od kojih imamo najmanja očekivanja, dok od boravka u vrhunskim smještajnim objektima tražimo nešto više i modernije. Internet stvari napravio je pravu revoluciju u načinu kako percipiramo naizgled obične objekte oko sebe i što od njih očekujemo. Tako je International Data Corp. procijenio kako će do 2020. godine postojati oko 30 milijardi uređaja pod nazivom Internet svega, koji će nas nadzirati ili sudjelovati u našem svakodnevnom životu. Logika je sljedeća: kome se još da tražiti telefonski broj hotela u kojem želimo odsjesti i trošiti novac na međunarodni poziv, kada bi to trebalo biti moguće odraditi u samo par klikova?

Online booking postao je standard, a ne dodatna usluga. Isto vrijedi i za mnoge druge usluge u turizmu. Mislite da vaši gosti imaju vremena čekati ako vaša internet veza nestane prilikom izdavanja fiskalnog računa? Odabirom pravog paketa za fiskalizaciju možete biti sigurni da će račun biti izdan na vrijeme, te biti poslan u Poreznu upravu čim se veza ponovno uspostavi. Recepcija hotela redovito je pod opsadom gostiju, a telefoni zvone bez prestanka? Cloud Call centar može olakšati život potencijalnom gostu, baš kao i pretrpanom zaposleniku. Svaki moderni zahtjev ima i svoje jednostavno ICT rješenje, samo ga treba pronaći. :)

Manager and bartender discussing over clipboard in bar

Nova generacija – novi zahtjevi za hotelsko poslovanje

Gosti novog milenija razlikuju se od svojih očeva i djedova, a već samim pretraživanjem raspoloživih mogućnosti filtriraju ono što žele pod svaku cijenu i ono što bi svakako izbjegli. Možete li si, kao vlasnik hotela, priuštiti da kada gost unese filtere vezane za besplatni parking, samostalni check-in i besplatni wifi vaš objekt ne bude na toj listi? Konkurencija prati novosti u stopu, zato na vrijeme uvedite potrebne promjene, kako bi svoj hotelski smještaj podigli na najveću razinu uz minimalna ulaganja. Poznata je činjenica kako se na kvaliteti ne radi u zadnji čas i pred sezonu, već kontinuirano i kvalitetno, što će i sami gosti znati prepoznati. No digitalizacijom hotelskog poslovanja ne profitiraju samo oni, već i zaposlenici, koji znaju da mogu odgovorno i stručno obavljati svoj posao, kada su im na raspolaganju najmoderniji alati.

u-izboru-hotela-gostima-je-najvažnija-besplatna-wifi-mreža

Zašto biste vašeg glavnog menadžera zatrpali papirima u uredu, kada je mnogo korisniji na terenu, gdje može reagirati u trenutku. Sve ono što ga je prije vezivalo za ured, sada može obaviti putem tableta ili prijenosnog računala. Uz Mini CRM bez problema može pratiti i odgovarati na sve potrebe klijenata, te upravljati prodajnim i marketinškim aktivnostima ugostiteljskog objekta. Želite li u potpunosti automatizirati svoje poslovne procese, te ih sve povezati međusobno, Pantheon ERP će to napraviti brzo i učinkovito, kako bi vam ostalo vremena za komunikaciju s gostima.

E-poslovanje štedi novac i čuva okoliš

Jedan od filtera kojeg gosti najčešće upotrebljavaju je onaj vezan za parking. Nitko si ne želi komplicirati odmor brigom o tome gdje će ostaviti limenog ljubimca. Zamislite koliko bi vaši gosti cijenili Pametni parking. Osim što možete spriječiti stvaranje gužve, uštedit ćete svojim gostima i mnogo živaca pri pronalasku istog. Sve više ljudi osvijestilo je i potrebu za ekološkim načinom života pa tako njihove automobile pokreće električna energija. Uz punionice na vlastitom parkingu, mogli bi se lako izdvojiti svojom brigom za okoliš i zelenim poslovanjem uvođenjem električnog bicikla u svoju ponudu.

Sigurnost ict-video-nadzor-u-turizmu-hotelje iznimno bitna stavka u svakom objektu u kojem se nalazi više ljudi, pogotovo kada se oni svakodnevno izmjenjuju. Video nadzor nije samo način na koji možete pripaziti na dobrobit svojih gostiju i zaposlenika (kriminal dokazano opada od 25% do 77%), već i koristan marketinški alat u organizaciji poslovanja hotela. Naime, osim mogućnosti detektiranja ljudi i predmeta koji se ne bi trebali nalaziti na određenom mjestu, imat ćete uvid i u analizu kretanja ljudi. Te podatke možete lako iskoristiti za prilagodbu poslovnih procesa i povećanje učinkovitosti hotelskog poslovanja.

Udobnost gostiju i dobra povezanost kao najvažniji faktor

Od trenutka kada zakorače u vaš hotel, gosti žele znati da je sve podređeno njima. Osobni kontakt i dalje je jednako važan, ali uz malu pomoć tehnologije i taj kontakt može biti ugodniji. Rasteretite li svoje zaposlenike preusmjeravanjem određenih zahtjeva na ICT rješenja, imat će više volje i vremena posvetiti se gostima za smješkom. Hotel PMS sustav namijenjen je objektima koje imaju od 10 do 300 soba, a u sebi integrira i povezuje različite djelove hotelskog poslovanja u centralizirani sustav. Tako još prilikom samog bookinga boravka, započinje hotelsko iskustvo. Channel manager omogućava rezervaciju putem vlastitog ili integraciju s vanjskim sustavima, daje vam mogućnost provjere valjanosti kreditnih kartica i izgledom se prilagođava svakom dizajnu. Putem njega možete kontrolirati svoje skladište i zalihe, te usklađivati normative, a datum i promet bilježe se na svakom skladištu zasebno. Možete pratiti potrošnju u mini barovima ili voditi evidenciju očišćenih soba, na kraju određenog razdoblje za cijelo poslovanje možete napraviti iscrpnu analizu. Organizacija hotela nikad nije bila lakša! :)

hoteli-ugostiteljstvo-digitalna-rjesenja-1.jpg

Tehnologija čini naš život jednostavnijim. Primjerice, tko još želi hodati gradom s ogromnim ključem s privjeskom u džepu, kada postoje praktične kartice za otvaranje vrata hotelske sobe? Želite li da se dolaskom u svoju sobu vaš gost osjeća kao kod kuće, zašto ga ne bi dočekala personalizirana poruke na televizoru? Hotel TV usluga pruža vrhunske usluge sukladno brendu i vizualima vašeg objekta. Osim televizijskih programa, gosti imaju pristup budilici, e-trgovini, turističkim sadržajima, promotivnim ponudama i vlastitom računu. Radite li samo sezonski, ovu uslugu Hrvatskog Telekoma možete bez problema isključiti na određeno razdoblje u kojem vam nije potrebna.

Važnim informacijama i hotelskim sadržajima gosti mogu pristupiti i putem hotelske aplikacije. Rasteretite recepciju i dopustite gostima da sami rezerviraju svoj termin u restoranu ili wellnessu, te im pružite mogućnost da na isti način naruče poslugu u sobu ili dogovore njezino čišćenje.

Dočekajte sljedeću sezonu spremni, informirajte se na vrijeme već danas!

Upoznaj digitalna rješenja
za hospitality

Tražili smo kvalitetnog partnera koji će biti u mogućnost isporučiti više ICT rješenja potrebnih za efikasnije poslovanje te ujedno preuzeti i odgovornost za njihovu isporuku. Odlučili smo se za Hrvatski Telekom koji je ponudio respektabilne reference iz hospitality sektora, savjetovao nas u izboru rješenja, preuzeo odgovornost za kontrolu isporuke te ponudio modele financiranja o kojima nismo ni razmišljali, a pokazali su se interesantnima.“

- Franjo Toljanić, vlasnik hotela Gospoja koji je svoju hotelsku aplikaciju u potpunosti prilagodio svojim potrebama.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.