Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju

Kako vam CRM može revitalizirati marketing i prodaju

kako-crm-moze-unaprijediti-prodaju-i-marketing
BizIT
Autor: BizIT

Moguće je! Ostvarite bolji odnos s klijentima i kupcima uz pomoć ovog CRM alata!

Izgradnja boljeg odnosa s klijentima i kupcima svim tvrtkama treba biti visoko na listi prioriteta. Nitko si ne može priuštiti gubitak kupca, a na marketingu i prodaji je velika odgovornost da se to ne desi. No, marketingu i prodaji u tome treba pomoćnik koji će im dati poticaj i podatke za akciju.

Otkad se posao digitalizirao imamo puno veću mogućnost praćenja korisnikovog korištenja našim kanalima te je stvorena još jedna poslovna grana koja se bavi proučavanjem upravo tih podataka i njihovim pretvaranjem u inpute za marketing i prodaju. U svijetu biznisa pojam “CRM – upravljanje odnosima s klijentima” itekako je poznat.

Ako koristite CRM alat možete ostvariti prodaju iz postojeće baze kupaca ali i trošiti manje na pridobivanje novih korisnika jer ćete ih bolje poznavati.
Osnovne podatke o CRM-u pokrili smo u prethodnom tekstu “Što je CRM i što se iza njega krije”, a sada želimo s vama podijeliti konkretne mogućnosti koje imaju vaš marketing i prodaja ukoliko im nabavite jedan napredan CRM alat.

CRM sustav

Upoznajemo vas s alatom MiniCRM koji će vam pomoći organizirati zadatke, korisnike, partnere i cjelokupnu komunikaciju u jedan sustav. Jer ako vaša marketinška baza te podaci iz prodaje i korisničke podrške prolaze kroz CRM sustav, tada možete učinkovito pratiti vezu s vašim korisnicima i poboljšati je. MiniCRM idealan je za marketing i prodaju malih i srednjih tvrtki, a u nastavku otkrivamo kako baš tim odjelima olakšavaju posao te ih revitaliziraju.

Testiraj MiniCRM
besplatno 30 dana

MiniCRM za marketing

Prilagodba vaših marketinških kampanja postaje jednostavnija ako uvedete MiniCRM u vaše poslovanje. :)

Kako vaši suradnici stalno pune MiniCRM važnim podacima jednostavno možete stvarati prilagođene kampanje za svoje buduće klijente. Provjerite koje su proizvode vaši klijenti prethodno kupili kako biste ciljano djelovali.

Izradite razne web obrasce i pomoću njih ulovite prilike za promociju. Primjerice, možete izraditi pretplatu na vaše e-novosti i tako prikupljati podatke o vašim potencijalnim klijentima. U ovom procesu definirajte automatske poruke i izgradite profile potencijalnim klijentima jer ćete tako moći slati poruke koje su prilagođene upravo njima.

Pa tako možete svojim pretplatnicima na e-novosti slati promidžbene novosti koje su im bitne ili pak opise proizvoda. Šaljite im skupne SMS poruke ili emailove. Mini CRM vam pruža i izvještaje o vašim kampanjama pa tako možete saznati koliko je ljudi kliknulo na linkove u e-novostima, a korisni su vam i za kreiranje A/B testova za kampanje. Možete za to koristiti zadane predloške u MiniCRM-u ili sami stvoriti nove.

Samo jedna aplikacija vam zaista olakšava sav ovaj posao i štedi vrijeme, zar ne?

Doznaj više o
automatizaciji marketinga

MiniCRM za prodaju

Kod MiniCRM-a svi vaši klijenti nalaze se u jednom sustavu. Pristup je moguć bilo kada i s bilo kojeg mjesta te uvijek pristupate ažuriranim podacima sa cjelovitom poviješću klijenta.

Voditelji prodaje i MiniCRM

Nadgledajte zadatke svojih prodajnih predstavnika i povećajte prodaju pomoću MiniCRM-a!

Prikupite sve važne podatke u MiniCRM-u pa na taj način možete potražiti informacije na vašem smartphoneu ili tabletu kad god vam zatrebaju. Osim toga, možete i uvesti sve podatke iz Excela u MiniCRM. U MiniCRM-u prikupljate sve kontaktne pojedinosti i povijest svojih klijenata.

Možete postaviti i automatizirane podsjetnike za vaše prodajne predstavnike kako bi mogli kontaktirati klijente ako oni neko vrijeme ne odgovaraju na ponudu. Uz MiniCRM lako pratite klijente koji su zaostali u prodajnom procesu.

Važan dio posla voditelja prodaje jest provjera uspješnosti prodajnog tima. Provjerite izvješća kako biste uočili koliko vremena vaši prodajni suradnici provode na sastancima i koliko prihoda stvaraju. Izvješća se ažuriraju u stvarnom vremenu pa možete odmah poduzeti potrebne radnje. A ako je neki prodajni predstavnik prestao raditi, novi suradnik može odmah nastaviti tamo gdje je prethodnik stao. Brzo, jednostavno i praktično!

Prodajni predstavnici i MiniCRM

Znamo da to želite – prodajte brže, pametnije i više! A vaš idealni pomoćnik je MiniCRM!

MiniCRM sustav automatski kategorizira i kvalificira vašeg potencijalnog klijenta kako biste znali tko zahtijeva vašu pojačanu pažnju i tko će najvjerojatnije postati klijent. Sva komunikacija i svi podaci o vašim klijentima tako su pohranjeni na jednom mjestu. Vaši suradnici vidjet će ih u stvarnom vremenu, a tako svatko može jednostavno dobiti potrebne informacije, primjerice klijentov broj telefona i provjeriti cijelu povijest komunikacije koja se nalazi na jednom mjestu.

Kod upravljanja prodajom važno je da nema ponavljajućih zadataka i u tome vam MiniCRM pomaže. Koristite sljedove za automatizaciju. Pošaljite podsjetnik svojim partnerima o sastanku sljedećega dana, podsjetnik za plaćanje svojim klijentima ili korisne savjete koji će od potencijalnih stvoriti prave klijente.

I ono što će vam se na kraju najviše svidjeti – nemate izvješća za pisanje jer podatke dobivate automatski. U MiniCRM-u provjerite učinkovitost na poslu u stvarnom vremenu jer sustav prikupljam sve podatke o klijentima, učinkovitosti itd.

Doznaj više o
automatizaciji prodaje

Bili vi vlasnik tvrtke, marketingaš ili osoba koja se bavi prodajom, pomoć vama ili vašem timu uvijek treba, bolja organizacija vam uvijek treba, jednostavnije upravljanje vam uvijek treba… Nabavite MiniCRM i ostvarujte još bolje rezultate!

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.