Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju Tech Hack

Kako voditi poslovni tim na daljinu uspješno i bez stresa

kako-voditi-poslovni-tim-na-daljinu.jpg
BizIT
Autor: BizIT

Prvo opušteno ljetovanje za vlasnike poduzeća i voditelje timova. Iako su daleko, vi ste uz njih, i obrnuto. Doznajte kako uspješno upravljati timom dok vas nema u uredu ili ste kilometrima daleko.

Kad mačke nema miševi kolo vode. Ova izreka više ne vrijedi u poslovnom svijetu, barem ne za one koji su poslovanje odveli korak dalje, te su odlučili koristiti  pametna rješenja za ured. Tehnologija, danas više nego ikad, poduzećima i poslovnim ljudima olakšava poslovanje, bez obzira nalazili se u uredu, na poslovnom putu ili na plaži uživajući na godišnjem odmoru. Uspješno vođenje timova na daljinu više nije nemoguća misija. Štoviše, ove godine na godišnji odmor možete ići opušteniji no ikada jer sve dok se nalazite u mjestu koje ima pristup internetu, u bilo kojem trenutku možete provjeriti kako napreduje vaš tim, pridržavaju li se rokova i kako teče određeni projekt, ispunjavaju li norme, a možete im i uskočiti u pomoć ako su možda zapeli u obavljanju zadataka. Za vas smo pripremili nekoliko savjeta kako uspješno upravljati poslovnim timom kada niste u njihovoj blizini.

 odredite-ciljeve

Jasno odredite ciljeve i postavite očekivanja!

Svaki projekt mora imati jasno definirani cilj jer ako ga nema koji je uopće smisao projekta. Na vama kao vođi tima jest da ga jasno postavite. Kad ste to obavili, potrudite se da svi zaposlenici shvate o čemu je riječ. Ne budite lijeni objasniti i nekoliko puta ako je potrebno, jer ćete tako uštedjeti vrijeme na naknadnim ispravcima. Kada ste svi na istoj “valnoj duljini” suradnja je  jednostavnija te možete očekivati bolju produktivnost. Potrebno je učestalo provjeravati uspješnost tima te obavljene poslovnih koraka kako bi vidjeli što treba ispraviti ili promijeniti.

Odaberite prave ljude za posao!

Radi ono što voliš i nećeš raditi ni jednog dana u životu. Nije slučajno što se uspješni i zadovoljni poslovni ljudi koriste upravo ovom izrekom. Odabir pravih ljudi za projekt od iznimne je važnosti, pogotovo ako nećete biti uz njih. Odaberite ljude koji su odgovorni spram posla, fleksibilni, te su motivirani uspjehom. Nije naodmet testirati ih prije početka projekta kako biste vidjeli jeste li uistinu odabrali dobar tim. Imajte na umu da je dobra plaća najbolja motivacija uz mogući bonus za iznimne poslovne rezultate.

 timski-rad

Odaberite prave poslovne alate!  

Poslovna rješenja i aplikacije poput Officea 365 su apsolutno nužni za obavljanje posla na daljinu, baš kao i za upravljanje timovima na daljinu. Zašto? Zahvaljujući tome što su sustavi smješteni u cloudu ne morate fizički biti prisutni kako bi mogli pristupiti nekom dokumentu ilo

Ili vidjeti operaciju koja je u procesu. Upravljanje timom uz ovaj sustav postalo je zabavno, šum u komunikaciji više ne postoji, sve se odvija crno na bijelo i automatski se pohranjuje u oblaku. Koliko je Office 365 prepoznat kod korisnika, govori činjenica da je njegova zadnja verzija preuzeta milijun puta ili jednom svake sekunde u prvih sto dana od objavljivanja.

U odnosu na klasičan Microsoft Office, Office 365 je temeljen na oblaku (cloudu) što znači da dodatno možete:

  • Kreirati, mijenjati i pregledavati dokumente na bilo kojem uređaju jer je sve sinkronizirano (tabletu, računalu ili smartphoneu)
  • zajednički koristiti i uređivati dokumente s ostalim zaposlenicima (SharePoint Online)
  • kreirati videokonferencije uz opciju Skype for Business
  • pohraniti podatke i dokumente online, odnosno imate dodatni backup (OneDrive for Business) i
  • pristupiti svojim mailovima gdje god se nalazili (Exchange Online).
 Office 365 se može instalirati na računalo, tablet ili smartphone – s jednom licencom na do 5 uređaja. 

Odaberite najbolji način komunikacije!

Mobilan, rad na terenu ili rad na daljinu dovodi do mogućnosti nesporazuma u komunikaciji, posebno ako se služite isključivo usmenom komunikacijom. Brojne su stvari koje se mogu krivo protumačiti, ne čuti ili zaboraviti, stoga je pismeni trag uvijek pametnije rješenje. No, kada su u pitanju grupni sastanci na daljinu videokonferencija je odlično rješenje. Skype for Business je alat koji je zauvijek promijenio svijet poslovne komunikacije. Prednosti su izvanredne jer vam jedan klik omogućuje slobodno komuniciranje putem instant poruka, audiozapisa, videozapisa i emaila. Nećete morati upravljati s više aplikacija jer je sve što trebate pod jednim krovom. Možete ga koristiti na mobilnom telefonu ili bilo kojem digitalnom uređaju sve dok imate internet vezu. To vam omogućuje da radite s bilo kojeg mjesta u bilo kojem trenutku. Ovo je velika prednost za male i srednje tvrtke koje žele poboljšati produktivnost. Jedna od najkorisnijih značajki ove platforme je videokonferencija. Uspostava telefonskog ili video sastanka je jednostavna; možete zakazati sastanak s bilo kim, bilo gdje. Videokonferencija kao alat je osobito važna za poboljšanje veza između timova koji su dislocirani ili na putu. Pozive možete snimati i arhivirati ih. Skype for Business je pristupačan za sve tvrtke. Nudi neke od najboljih alata za poboljšanje komunikacije s klijentima i internim timovima, čineći ga pravim izborom za tvrtke u pokretu s raspršenim timovima.

motivacija-za-preuzimanje-odgovornosti

Potaknite tim na preuzimanje odgovornosti!  

Odgovornosti nikad dosta, pogotovo kada je posao u pitanju, stoga se isplati pronaći načine koji će potaknuti odgovornost kod vaših zaposlenika. Brojni su načini na koje to možete ostvariti poput:

  • mogućnosti napredovanja unutar kompanije,
  • bonusa za dobro odrađeni posao, – partnerstva u kompaniji,
  • stjecanje titule voditelja tima za sljedeći projekt,
  • nagrada u obliku slobodnih dana.

Na ovaj će te način motivirati tim da preuzme više odgovornosti i da se više posveti obavljanju zadataka i poštivanju rokova. Također se gradi međusobno povjerenje što je itekako bitno za pozitivnu atmosferu unutar tima. Zadovoljan radnik garantira uspješnu tvrtku. Kada zaposlenicima date do znanje da im vjerujete, potaknut ćete ih da razviju svoje vještine te da sami rješavaju zadatke i probleme. Tako ćete i vi imati vremena da se više posvetite vašim zadacima, a manje kontroli tima.

Iako se oko učinkovitosti poslovanja na daljinu još uvijek lome koplja, neosporna činjenica jest ta da se poslovni svijet razvija upravo u tom smjeru. Sve je više onih koji nemaju potrebu upravljati timom na daljinu samo u vrijeme godišnjeg odmora, već je to postao standard njihova poslovanja. Sve više svjetski uspješnih kompanija eksperimentira s kraćim radnim vremenom, kliznim i fleksibilnim radnim vremenom (pogotovo za ljude s djecom) kako bi povećali produktivnost. Na kraju priče sve se svodi na povjerenje između poslodavca i zaposlenika. Tehnologija nam je omogućila da radimo s bilo kojeg mjesta u bilo koje vrijeme, da radimo pametnije, da postanemo digitalni nomadi, a na nama je koliko ćemo biti odgovorni te kako ćemo iskoristiti mogućnost jednostavnijeg načina rada. U svakom slučaju, ako ste u vaše poslovanje implementirali sustav poput Officea 365  ovo bi ljeto za vas konačno trebalo donjeti miran godišnji odmor s minimalnim brojem minuta potrošenim na telefonske pozive.

Isprobajte Office 365 besplatno na 30 dana

mks_separator style=”solid” height=”8″]

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj