Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
U praksi

Knjigovođa: “Čak i najmanja pogreška na računalu može nam uništiti velike količine podataka i unazaditi nas za mjesece napornog rada”

knjigovodstveni-servis-smartworking-uredski-programi-racunovodstvo
BizIT
Autor: BizIT

Kako jedan knjigovodstveni servis koristi Cloud Backup i druga moderna tehnološka rješenja u svom poslovanju? 

Dobar i pouzdan knjigovodstveni program u našem je poslu najvažniji, kaže vlasnica knjigovodstvenog servisa u kojem je zaposleno pet djelatnika. Važna im je, dodaje, i dobra internetska veza, kvalitetan dokumenata koji im pristižu od klijenata.

I najmanja greška interneta ili računala može me zaustaviti i toliko unazaditi u poslu da dani i mjeseci truda i rada odu u vjetar. Za periodičke obračune postoje i rokovi koje ne smijemo prekršiti. Otkad se posao digitalizirao i informatizirao, znatno nam je lakše, ali s druge strane moramo i mnogo toga osigurati. Više nemamo toliko papira i fizičkih dokumenata, ali zato na svojem serveru i backupu imamo jako puno dokumenata koje moramo dobro čuvati – pojašnjava nam iskusna knjigovotkinja.

Zato je jedno od važnijih poslovnih rješenja Cloud backup. Tako su podaci koji pristižu u servis uvijek na sigurnom. Naime, u Cloud backup se kontinuirano pohranjuju podaci s različitih uređaja, a u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija u uredu – požara, poplave ili napada računalnih virusa – svi poslovni podaci i dokumenti klijenata ostaju na sigurnom.

Nema strepnje nad podacima – ističe vlasnica servisa.

Za njihova tehnološka rješenja i sigurnost podataka brinu se stručnjaci koji uživaju njezino bezuvjetno povjerenje. Oni su joj i otkrili Cloud server, virtualni poslužitelj na kojem su sigurno pohranjeni svi podaci kojima svi u servisu, ali i klijenti mogu pristupiti s računala ili pametnog telefona.

Nama koji se godinama bavimo ovim poslom nije bilo lako prijeći na potpuno informatizirane sustave i digitalno poslovanje. Bilo je to nešto sasvim novo i morali smo puno toga naučiti. Ali uspjeli smo. Danas obrasce šaljemo e-mailom ili na USB sticku, a donedavno se to činilo nemoguće – tumači.

Njihov posao počinje prikupljanjem svih potrebnih informacija i dokumentacije od klijenta. U servisu je vrlo važna dobra komunikacija s klijentom koji dokumentaciju, račune i sve ostalo što je potrebno mora dostavljati na vrijeme. Slijedi obrada tih podataka, a za to im treba, kaže vlasnica servisa, dobro računalo, dobar program za urudžbiranje, izvrsna internetska veza…

Moramo imati dobar internet za komunikaciju s Poreznom upravom, Financijskom agencijom i poslovnom bankom. Tu ne smije biti propusta jer su oni često kažnjivi. Potom sve to unosimo u evidencije pa na temelju tih podataka izrađujemo analize, obračunavamo poreze, troškove i prihode, vodimo evidenciju o djelatnicima… a onda na osnovu svega toga radimo i polugodišnje te godišnje obračune – objašnjava.

Kao jedno od vrlo važnih poslovnih rješenja ističe i poslovni informacijski sustav ERP, koji omogućuje povezivanje poslovnih procesa i njihovu kontrolu u jedinstvenom sustavu. Unutar njega maksimalno su pojednostavljeni procesi poput izrade faktura, knjižnih odobrenja i terećenja, vođenja troškova, obračuna PDV-a…

Moja top tri rješenja

 Pantheon ERP

Office 365

 Cloud backup

Izvor: Tportal.hr

 

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj