Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Alati i oglašavanje Internet marketing

Mali a veliki budžet za oglašavanje

mali-a-veliki-budzet-za-oglasavanje
BizIT
Autor: BizIT

Kako znati što će od niza dostupnih opcija rezultirati prodajnim rezultatima uz budžet kojim raspolažete?

Izbombardirani ste opcijama i pojmovima? Integrirano, online, branding, vanjsko oglašavanje… A vi samo želite znati što će na vašem tržištu rezultirati većom prodajom uz budžet kojim raspolažete? Odgovor je vrlo jednostavan: TESTIRAJTE.

U svakodnevnoj borbi s tržištem, inozemnom konkurencijom, velikim igračima, naplatom i drugim bitkama svakodnevnog poslovanja još je potrebno brinuti za marketing i to uz velika očekivanja prema ovom sve kompleksnijem području. Često skeptični prema nekim kanalima, a opet potaknuti (domaćim i inozemnim) pričama o velikim uspjesima i primjerima istih, istina o pravom (uspješnom) marketinškom putu je između te dvije krajnosti. Stoga se nameće logično rješenje – pronađite svoj put testiranjem!

Mali a veliki budžet za oglašavanje

Današnji uvjeti i mogućnosti bi vas vjerojatno potaknule na pristup ulaganju na više kanala odjednom. “Cjepkanje” budžeta, za svaki kanal pomalo, uz male budžete često završava nezadovoljavajućim rezultatima, nejasnom slikom koji kanal je pridonio čemu i drugim nedoumicama. Zato postoji opcija pokušati s nekoliko medija, ali aktiviranih periodično. Jednostavno – jedna aktivnost na jednom mediju/kanalu traje određen period vremena, potom slijedi druga itd. Ovo su najčešće spominjani kanali koji mogu i donose rezultate malim i srednjim poduzetnicima.

Online – društvene mreže, tražilice, banneri, video, članci…

Super bi bilo imati aktivirane i posložene sve kanale, međutim, realnost je da je takvo što zaista teško postići, a i održavati. Zato ima smisla tjerati strategiju “jedan kanal određeno vrijeme”. A gdje započeti nego tamo gdje započinju i svi vaši potencijani klijenti – na Googleu.Google-nadogradioo-algoritam-mobilnog-pretrazivanja

Za AdWordse ste sigurno čuli, uvriježenije Google oglasi. Princip je jednostavan i poznat vam je kao korisniku interneta – oglasi se prikazuju uz upis određenog pojma pretrage, specifičnije dobivene rezultate. Jednostavno i efektno, a konkurencija je vjerojatno već aktivirala taj vid oglašavanja.

ŠTO JE POTREBNO ZA GOOGLE OGLAS S EFEKTOM?

  1. Dobar tekst oglasa – kratak i jasan, uz informaciju o akciji, popustu, kuponu ili nešto potpuno kreativno.
  2. Web stranica – ako je potencijalni klijent već kliknuo na oglas, olakšajte mu izbor i uputite ga na dio vaše web stranice koji je vezan uz oglas. Drugi korak je da vas kontaktira ili kupi proizvod ako imate webshop.
  3. Dodatne mogućnosti oglasa – danas veći broj klijenata traži proizvode/usluge putem mobilnog uređaja. Osigurajte lakši poziv i pružite kontakt broj odmah uz oglas.

Kako znati “koliko to košta”, koliko oglasa napraviti i gdje ih napraviti?

Ako imate vremena i volje, preuzmite besplatnu e-brošuru, a druga opcija je prepustiti sve timu koji će postaviti na noge vašu sljedeću kampanju. 

Lokacija, lokacija, lokacija. Lokacijski marketing

Određeni shopovi svoj uspjeh mogu pripisati odabiru dobre lokacije. Iako stvari nisu toliko jednostavne i lokacija danas nije presudna (oni koji nemaju dobru lokaciju manjak “ljudi” mogu kompenzirati marketingom) i dalje u općem smislu lokacija uvjetuje klijentelu, a i njih je potrebno privući. Lokacijski marketing obuhvaća niz mogućih taktika i aktivnosti, a pojednostavniti ga i primijeniti zaista je lagano. Definirajte trajanje željene akcije, određeno razdoblje, punktove u blizini vašeg dućana i ponudite prolaznicima, susjedima i stalnim klijentima novotariju, benefit, dodatan razlog…

ŠTO JE POTREBNO ZA EFEKT:

  1. Odabir aktivnosti/razloga - popust, paket, kupon, besplatno testiranje…
  2. Trajanje aktivnosti
  3. Odabir medija/servisa - letak, usmena predaja, suradnja s drugim poduzetnicima (ne konkurencijom), geolokacijski servisi

To već znate, probali ste? Onda pokušajte spojiti online i offline!

Zamislite da osobe u “krugu” vašeg dućana dobiju SMS sa vašom akcijom. Moguće je uz Kupon2Go uslugu – jednostavno, prihvatljivo i suvremeno.

Želim isprobati Kupon2Go

 

3 dodatne ideje! Mjerljive, jednostavne i financijski jeftine
  1. Imate vizitke? Odštampajte novi serijal, a poleđinu iskoristite kao medij/promo akciju, npr. Za sve telefonske narudžbe do 1.1.2015. osiguravamo popust od 10%.
  2. Cool vrećica - Proizvode sigurno nakon prodaje stavljate u vrećice (Ako ne, sorry! Ali ideja i dalje stoji :)), jer što god da drugačije napravite vaši kupci postaju svojevrsni promotori.
  3. Dani otvorenih vrata – Dovoljno je urediti izlog i informirati ljude o zanimljivosti koju, primjerice, nudite taj tjedan…

mali-poduzetnik-marketing-kupon-popust-klijenti

-> Vezani članak: Nagradite svoje kupce i zadržite ih zauvijek


Zaključak:

Navedeni kanali su jednostavni i usko vezani uz vaš način prodaje i poslovanja. Zapravo, ishodišna točka je upravo vaš proizvod/usluga i pitanje samom sebi: “što drugačije mogu ponuditi sadašnjim i budućim klijentima”. Okušati se u navedenim kanalima pretpostavlja niže budžete, a pratite li rezultate i imate plan za svaki od kanala vrlo brzo ćete doći do zaključka što vam najviše odgovara. :)

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.