Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Internet marketing Tehnike i sadržaji

Nagradite svoje kupce i zadržite ih zauvijek

taktike-nagradivanja-kupaca-klijenata
BizIT
Autor: BizIT

Kupci vole kada ih netko nagrađuje, kada ih netko iznenadi, kada im se daju promotivni uzorci… Mi vam otkrivamo brojne online i offline taktike! ;)

Održavanje odnosa s korisnicima često se pripisuje raznim odjelima, a malo tko se u organizacijama isključivo bavi time, kvalitetno ih istražuje i njima upravlja. O važnosti korisničke podrške smo već pisali, a sada vas želimo potaknuti na dugoročno održavanje i unapređivanje odnosa s kupcima.

96% nezadovoljnih mušterija se ne žali, ali 91% njih odlazi i više se nikad ne vraća

Ako radite na tim odnosima izgrađujete lojalnog kupca koji vam se vraća. Male taktike koje služe kao znak pažnje ili razni oblici nagrađivanja iznimno su važni u tom procesu. Ne morate ih iskoristiti sve, ali preporučamo da pronađete ono najbolje što će prikazati vašu tvrtku u dobrom svjetlu i što će biti prilagođeno vašoj ciljanoj skupini.

Vector seo concept in flat style
Online taktike nagrađivanja

Društvene mreže

  • Organizirajte Facebook natječaj i nagradite one koji su najvještiji u poznavanju vaše tvrtke. Dajte im zadatak da pronađu neki podatak na vašoj web stranici pa će tako proći kroz vaš web i još bolje se upoznati s vama
  • Svoje vjerne posjetitelje možete nagraditi uz pomoć Foursquare Specialsa o kojima smo više pisali ovdje
  • Ako već imate vjernu bazu online fanova samo za njih organizirajte događanje ili im dajte mogućnost dolaska na neko drugo vaše događanje poput otvorenja nove tvornice itd. (tako je Arnold Schwarzenegger Redditovce pozvao na ekskluzivnu premijeru novog filma :))

online-marketing-taktike-nagradivanja-kupacaWeb i e-mail

  • Pružite im priliku za dobivanje besplatnog uzorka proizvoda u zamjenu za prijavu na vaš newsletter
  • Za rođendan im pošaljite email, čestitajte ročkas i dajte im popust ili poklon
  • Dajte im kod za popust u vašem web shopu
  • Nagradite njihovu preporuku prijateljima
  • Ako dugo nisu napravili narudžbu pošaljite im email podsjetnik sa popustom na proizvod koji su najčešće kupovali
10% povećanja u zadržavanju kupaca rezultiraju s 30% povećanja vrijednosti tvrtke

Mobilne aplikacije

  • Iskoristite Kupon2go i korisnicima smartphonea šaljite kupone prema njihovim interesima i lokaciji :)

Želim isprobati Kupon2go

Offline taktike nagrađivanja

  • Osnujte klub ljubitelja – sponzorirajte njihova okupljanja i omogućite im da budu u kontaktu s vama, posjete vašu tvornicu, dobiju uzorke…
  • Dajte vjernim kupcima priliku da prvi isprobaju vaš novi proizvod

kako-nagraditi-kupce-event

  • Za ranu narudžbu novog proizvoda osigurajte im brendirane poklone koji će doći samo uz prvih 10-100 primjeraka (kao što su to učinili prodajni lanci uz novu igru Witcher 3)
  • Dajte im kupon koji mogu sami isprintati i iskoristiti u vašoj poslovnici
  • Koristite personalizaciju u promišljanju proizvoda (Coca-Cola ime na bočicama, Nutella ime na teglici i sl.)
  • Uključite ih u kreiranje novog proizvoda i najbolja rješenja nagradite
  • Nagradite ih za svaku kupnju – napravite kartice vjernosti gdje će se bilježiti njihova kupnja i gdje će ih se nagrađivati nakon određenog broja ostvarenih kupnji
  • Osigurajte im posebno mjesto u vašem restoranu, stol samo za vjerne mušterije ili nazovite nešto po njima
  • Dajte im da glume u sljedećoj reklami ili im ponudite da osmisle novu reklamu za omiljeni proizvod
  • Ako su baš vaši ultimate fanovi i znaju sve o vama i proizvodima, imaju masu ideja kako poboljšati uslugu, možda im možete dati i posao :)
70% iskustva kod kupnje bazira se na tome kako kupac osjeća da ga se tretira

I za kraj, najbolja nagrada kupcima je vaša najbolja usluga. Slušajte ih i unapređujte uslugu kako bi uvijek bila na razini. O tome će dalje pričati svojim prijateljima i poznanicima. Word of mouth (WOM) je prilično jaka stvar.

Izvori:
https://www.salesforce.com/blog/2013/08/customer-service-stats.html
http://blog.clientheartbeat.com/customer-experience-statistics/

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.