Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Društvene mreže Internet marketing

Napravite vlastiti 6-sekundni blockbuster

kako-na-web-drustvene-mreze-vine
BizIT
Autor: BizIT

S dolaskom pametnih telefona i razvojem društvenih mreža, snimanje kratkih video zapisa i njihovo objavljivanje na internetu postalo je jednostavnije no ikad

Kada se početkom 2013. pojavio Vine, nova društvena mreža u mobilnoj aplikaciji ili mobilna aplikacija u društvenoj mreži, i omogućio milijunima diljem svijeta da svoju kreativnost pokažu u samo šest sekundi, započela je nova era u objavi videozapisa na internetu.

Kao što na Twitteru komuniciramo u sažetim rečenicama od 140 znakova, tako i Vine služi za komuniciranje putem videa u trajanju od 6 sekundi.

Kako-na-web-drustvena-mreza-video-vine

No, iako traju samo 6 sekundi, planiranje Vine videa je važno. Odredite temu vašeg videa, dobro razmislite kako ćete to snimiti, no ne brinite, ukoliko ne uspije iz prve, uvijek možete krenuti od početka.

Brendovi ga mogu koristiti kako bi kreirali zanimljiv i relevantan sadržaj u formi koja je prihvatljiva i lako dostupna. Odličan je za teasere, najave, behind-the-scenes, how-to, i naravno zanimljive stop-motione. Dodatno, izvrstan je za recikliranje sadržaja koji ste već negdje objavili, a sada od njega možete učiniti nešto “drugačije”.

Iako za ovakve filmiće, ako želite da budu kvalitetni, treba vremena, no rezultat će oduševiti. Zato posvetite malo vremena izradi i dajte si truda.

Nakon svakog snimljenog Vinea ne zaboravite ga podijeliti na ostalim društvenim mrežama. Twitter će naravno, biti prvi izbor, ipak su oni i vlasnici Vinea, no ne treba stati samo na tome. I ostale mreže ne treba zapostaviti.

Nekoliko dodatnih Vine ideja možete pronaći i u članku 3 dame koje su osvojile svijet a vi ste ih jedva pogledali, a za inspiraciju pogledajte:

– najbolje Vineove iz 2013. godine

– najbolje Vineove iz 2014. godine.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.