Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Društvene mreže Internet marketing

Osnove marketinga na YouTubeu i Instagramu

Windows of Skyscraper Business Office, Corporate building in Lon
BizIT
Autor: BizIT

YouTube i Instagram: dvojka koju ni u kojem slučaju ne treba zanemariti!

YouTube

YouTube, omiljen kanal gotovo svakom članu prosječnog kućanstva koje posjeduje internet vezu. Najmlađi mogu uživati u crtićima i edukativnim interaktivnim videima, a ostali mogu pratiti glazbene spotove, kulinarske recepte, sportska događanja, serije, edukativne materijale, zapravo sve što vam padne napamet danas možete naći u obliku video zapisa na YouTubeu.

Ljudi pamte 20% onog što čuju, 30% onog što vide, a 70% onog što vide i čuju!

Sve je nastalo još 2005. godine kad je uploadan prvi video, a danas se procjenjuje kako se na YouTubeu pregleda preko 3 milijarde video zapisa dnevno te se svake minute “uploada” preko 24 sata novih video materijala.

kako-na-web-internet-marketing-mali-poduzetnik-youtube

– YouTube je generirao niz novonastalih zvijezda koji zarađuju od AdSensea

– U posljednje dvije godine se formiraju video produkcijske kuće koje su specijalizirane samo za produkciju sadržaja za YouTube

– Brendovi već godinama koriste viralne videe u svrhu reklame

– Više od 1 milijardu mjesečnih korisnika

– Preko 6 milijardi sati videa pregledava se svakog mjeseca

 

Hint: Produkcija videa za mali poslovni subjekt može biti i najzahtjevniji oblik generiranja sadržaja, zato je priprema za kreiranje sadržaja neophodna.

 

Više detalja, trikova i ideja kako započeti svoje YouTube iskustvo pronađite u besplatnoj e-brošuri “Internet marketing – društvene mreže: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram”.

 

Instagram

Instagram je danas zajednica sa preko 200 milijuna članova. Prvenstveno nastao kao mobilna aplikacija za fotografiranje, dijeljenje i obradu fotografija uz pomoć filtera (raznih efekata), pružio je mogućnost vizualne komunikacije svima onima koji su posjedovali pametni telefon, a priliku su prihvatili milijuni diljem svijeta.

Koriste ga mnogi za različita područja interesa: od ljubitelja hrane koji istu fotografiraju, umjetnika koju su svoju kreativnost mogli podijeliti sa cijelim svijetom pa sve do sportaša…

acro_goalachiever
– U posljednjih godinu dana ovaj je servis narastao za 100%

– Do sada je ukupno uploadano 20 milijardi slika, 60 milijuna dnevno

– 75 milijuna dnevno aktivnih korisnika

– 1,6 milijardi lajkova se podijeli dnevno, 1000 komentara svake sekunde

Okvirstagram

Instagram je jedna od najpopularnijih društvenih mreža za dijeljenje vizualnog sadržaja.  Ako vaš proizvod ili usluga mogu biti inspirativni, ovo je marketinški alat koji bi bilo šteta zanemariti. Samo se potrudite da vaš sadržaj bude originalan, a prihvatljiv publici koju ciljate.

Produkcija fotografija i videa nije skupa, samo zahtijeva malo više vremena, analize drugih profila i truda oko fotografiranja sa mobilnim uređajem!

Više ideja i detalja za započinjanje svog Instagram iskustva pronađite u besplatnoj e-brošuri “Internet marketing – društvene mreže: Facebook, Twitter, YouTube i Instagram”.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.