Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju Tech Hack

Pet problema s kojima se stalno susrećemo a koja pametna tehnologija riješava u trenu

bizit-problemi-poslovanje-tehnologija
BizIT
Autor: BizIT

Moderno poslovanje mijenja se iz dana u dan, no uz pametnu tehnologiju i dobro raspoređene resurse možete savladati sve izazove u tren oka, te za svaki problem naći primjereno rješenje.

Svako vrijeme nosi svoje probleme, kako u životu tako i u poslovanju. No ono na čemu možemo biti zahvalni je činjenica da živimo u vremenu poprilično razvijene tehnologije koja se svakodnevno usavršava. Čak i ako niste ljubitelj silnih gadgeta i ne idete u korak sa svim najnovijim dostignućima, ne možete poreći pozitivan utjecaj koji tehnologija može imati na naš svakodnevni život. Zato dobro razmislite na koje zadatke trošite više vremena nego je doista potrebno, kada ih, zapravo, može obavljati jedan dobro postavljeni računalni algoritam. Zar ne bi svoje vrijeme radije trošili na konstruktivne razgovore s potencijalnim partnerima nego obavljali dosadne administrativne poslove? Evo nekoliko pouzdanih tehnoloških rješenja koji vam mogu uljepšati i olakšati poslovnu svakodnevnicu! :)

Problem 1: Administracija vam oduzima previše vremena i živaca

Svaki put kada pokušate pronaći dokument, poželite odgoditi tu obavezu na sutra ili još bolje – nikad. U moru kutija i fascikala lako je izgubiti sate i živce, a zanemarujete li time klijente i obveze, jednostavno je doći do zaključka da vam uzaludno traženje samo troši novac i vrijeme.

No zato ih Cloud upravljanje dokumentima može uštedjeti. Svaki dokument koji vam je važan ili ga jednostavno želite sačuvati za buduću uporabu, možete organizirati pomoću ove usluge. Digitalne dokumente spremite u datoteke kojima pripadaju, dok one koje imate samo u fizičkom obliku možete skenirati i dalje tretirati kao digitalne. Na ovaj način optimizirate poslovne procese u svojoj kompaniji, a svakim dokumentom možete upravljati od njegova nastajanja ili ulaza, preko obrade do izlaza. Imate li samo jednu kopiju važnih ugovora, ne morate strepiti hoćete li ih vi ili netko od vaših zaposlenika zametnuti, jer backup uvijek imate pri ruci.

Želite li u potpunosti upravljati svojim prostorom za pohranu podataka, Cloud Storage je odlična opcija za vaše poslovanje. Svaki dokument možete poslati kome god želite, bez potrebe za dugoročnim učitavanjem i brigom oko kapaciteta mail sandučića, s obzirom da vam ova usluga omogućuju dijeljenje linka do same datoteke, bez slanja iste. Isto tako, na jednom dokumentu istovremeno može raditi i surađivati više ljudi, bez straha da će kopija biti izgubljena.

Problem 2: Ručno obavljanje zadataka koči vas u postizanju povećanja prodaje

Bilo bi idealno kada bi se svakom klijentu i poslovnom partneru mogli posvetiti bez ograničenja, kao i zapamtiti sve njihove želje, no s razvojem i širenjem poslovanja to postaje sve teže. Ipak, to ne znači da trebate odustati od svog individualiziranog pristupa, već ga samo morate prilagoditi svojim poslovnim navikama. Alati poput MiniCRMa za automatizirano upravljanje odnosima s klijentima, nmijenjeni su upravo tome. MiniCRM umjesto vas pamti sve relevantne podatke vezane za vaše klijente i poslovne partnere, a po potrebi ih automatski i kontaktira. Primjerice, svaki od vaših dosadašnjih kupaca može dobiti mail s obavijesti kada proizvod koji su već kupili postane dostupan u novoj i naprednijoj verziji. Na ovaj način jednostavno možete održavati odličan odnos s kupcima, bez da zanemarujete ostale obveze.

No i s ostalim obvezama u poduzeću možete lakše izaći na kraj uz pomoć automatizacije i pametne aplikacije. Pantheon ERP je informacijski sustav koji omogućuje kontrolu nad poslovnim procesima, od nabave i fakturiranja do računovodstva i proizvodne i poslovne analitike. Nakon što u njega unesete sve potrebne podatke, oni se smještaju u cloudu i možete im pristupiti s više računala i više lokacija. Sigurni data centar Hrvatskog Telekoma brine se za njihovu sigurnost 24 sata dnevno, bez opasnosti da ćete ih izgubiti ukoliko se dogodi kvar na vašem hardveru.

Problem 3: Vaš klijent ili poslovni partner inzistira na komunikaciji putem faxa… a vi nemate ni ured ili većinu vremena provodite izvan njega

Fax uređaji bili su odlična stvar za brzu komunikaciju prije koje desetljeće, no pojavom interneta stvar se poprilično promijenila. No ipak postoje neki koji ne mogu zamisliti poslovnu komunikaciju bez ovog uređaja. Ukoliko ne želite ulagati u ovi komad hardvera samo radi jednog klijenta ili jednostavno ne znate gdje bi ga uopće smjestili, onda se jednostavno digitalizirajte. Cloud Fax nudi najbolje od oba svijeta: dok vi šaljete i primate emailove, druga strana istu stvar radi preko fax uređaja.

cloud-fax-prednosti

Stvar je jednostavna – vaše računalo sve dokumente koje šaljete procesira i isporučuje u obliku faxa, dok sve one koji se šalju na vašu adresu stavlja u digitalni oblik. Ukratko rečeno, svaki poslani fax vama stiže na računalo baš kao i mail. Na ovaj način obje strane su zadovoljene, a nitko nije morao odustati od svog načina komunikacije.

Problem 4: Zaštita računala i mobitela vaših zaposlenika nepraktična je, neučinkovita i skupa

Umjesto da se vaš IT odjel (ili osoba koju angažirate za brigu o svoj tehnici u kompaniji) neprestano bavi čišćenjem računala i mobilnih uređaja, radije svu opremu pravovremeno zaštitite. Antivirusna zaštita napravljena je tako da detektira sve potencijalno štetne stvari u vašoj virtualnoj okolini, te ih na siguran način eliminira, ćuvajući istovremeno vaše podatke. Zaštita mobilnih uređaja možda vam se na prvu ne čini kao nešto oko čega bi trebali trošiti mnogo vremena, ali s obzirom na vrijeme koje moderni čovjek provede na istima, ne čudi veliki rast opasnih softvera na tržištu. Jedan krivi klik na privitak u mailu ili slučajno stisnuta poveznica s opasnim spywareom, može vas koštati čitavog poslovanja. Usluge Hrvatskog Telekoma koje se brinu o zaštiti vaših uređaja redovito se ažuriraju novim definicijama prijetnji, ostavljajući tako malu šansu za potencijalno negativno djelovanje.

Problem 5: Još uvijek koristite CD ili USB kao glavni medij za pohranu podataka? (Nadamo se da ne!)

Nakon pojave CD-a i DVD-a, floppy disk je brzo otišao u povijest. Slično se događa i danas kada je tehnologija napredovala dovoljno da čitavo poslovanje možemo voditi iz oblaka. Zbog toga ne postoji razlog zašto bi svoje povjerljive i vrijedne podatke i dalje čuvali na mediju koji izumire, a pritom je i prilično nepouzdan. Odabirom usluge Cloud Backup omogućena vam je jednostavna pohrana sigurnosnih kopija s različitih računala, a podatke možete redovito nadopunjavati i obnavljati po potrebi. Usluga se temelji na EMC Avamar rješenju backup kao usluga, a njome je jednostavno upravljati putem administratorskog sučelja. Osim što štiti vaše podatke, ujedno dovodi do smanjenja količine podatakaz a prijenos (do 95%) i backup (90%), a umanjuje i utjecaj na disk i korištenje memorije do 50% uz smanjenje utjecaja na CPU do 80%.

Povećajte svoju produktivnost – neka pametna tehnologija radi za vas! :)

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.