Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju Trendovi i novosti

Pobjednik drugog Zida poslovnog uspjeha je tvrtka Mobilisis s rješenjem MagSense

Pobjednik-natjecaja-zid-poslovnog-uspjeha-2015
BizIT
Autor: BizIT
  • Mobilisis je osvojio nagradu „Najbolje poslovno rješenje za Internet stvari“ u vrijednosti od 230.000 kn
  • Primljeno je preko 200 rješenja, a više od 42.000 poslovnih korisnika glasovalo je za inovativna rješenja za Internet stvari na osam tržišta
  • Međunarodni pobjednik natječaja je tvrtka Accessium s rješenjem e-Access

MagSense online parkiranje Zid poslovnog uspjeha 2015

Poslovno rješenje MagSense koje je kreirala tvrtka Mobilisis pobjednik je natječaja Zid poslovnog uspjeha u Hrvatskoj. Javnost je glasovanjem odredila najbolja prijavljena rješenja, nakon čega je stručni žiri odabrao pobjednika za Hrvatsku.

Drugi međunarodni natječaj Zid poslovnog uspjeha imao je za cilj pronalaženje inovativnih rješenja za Internet stvari kojima se pojednostavljuju radni procesi poslovnih korisnika. Taj je međunarodni natječaj Deutsche Telekom Grupe započeo u travnju i provodio se u osam zemalja: Austriji, Hrvatskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumunjskoj i Slovačkoj. Na natječaj se ukupno prijavilo preko 200 tvrtki za Internet stvari. Velik dio rješenja prijavljenih na međunarodne i lokalne natječaje bio je iz područja inteligentnih zgrada, javnog sektora / pametnih gradova, kao i prijevoza i logistike. Više od 42.000 poslovnih korisnika glasovalo je za svoja omiljena rješenja i pomoglo stručnom žiriju u odabiru najboljeg međunarodnog rješenja za Internet stvari, kao i najboljih nacionalnih rješenja za Internet stvari te njihovih najboljih glasača iz svake zemlje sudionice natječaja.

Osim međunarodnog dijela natjecanja, na web stranici natječaja glasovalo se i za najbolje poslovno rješenje za Internet stvari namijenjenu hrvatskom tržištu, a pobjednik se izborio za marketinšku kampanju u vrijednosti od 230.000 kuna te partnerstvo s Hrvatskim Telekomom. HT tako pobjedniku omogućuje snagu sinergijske prodaje te mogućnost novog rasta prihoda, marketinšku podršku kao i pristup najmodernijoj Cloud infrastrukturi. Stalne edukacije, informiranje o tehnološkim trendovima i inovacijama kao i dostupnost najnovijim i najrelevantnijim istraživanjima još su neke prednosti partnerstva sa HT-om.

„Ovaj natječaj je ponovo pokazao kako i u Hrvatskoj ima inovativnih kompanija okrenutih prema svjetskim trendovima kao što je Internet stvari. Cilj nam je i u budućnosti stvarati nove trendove, te nuditi skalabilna rješenja i uz pomoć partnera koji su prepoznali vrijednost samih rješenja za krajnje korisnike. Drago nam je što će Mobilisis biti među njima“, istaknula je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odsjeka za direktan nastup na ICT tržištu Hrvatskom Telekomu.

Međunarodni pobjednik natječaja je tvrtka Accessium Ltd. s rješenjem e-Access, GPRS kontrolnom sustavu temeljenom na cloudu.


O hrvatskom pobjedničkom rješenju MagSense:

MagSense rješenje osigurava efikasan parkirni sustav i korištenje garaža čime smanjuje zagađenje okoliša. MagSense unapređuje življenje i poslovanje tako što omogućuje smanjenje vremena vožnje u gradovima i prostorima za parking, na način da nudi točne podatke o slobodnim parkirnim mjestima. Sustav je unaprijeđen u odnosu na prijašnje korištene tehnologije te nikakve prepreke poput prolaznika ili prtljage ne utječu na detekciju slobodnih tj. zauzetih parkirnih mjesta.

Rješenje sadrži senzor koji može precizno prepoznati zauzeće parkirnog mjesta s točnošću višom od 99 posto. Podaci se u realnom vremenu šalju u sustav navigacije do parkirnog mjesta. Sa svojim senzorom magnetskog polja sa tri osi, koji radi na podlozi ekspertnog sistema, MagSense otkriva sve promjene u Zemljinom magnetnom polju izazvane prisutnošću vozila.  Detekcija zauzetosti parkirnih mjesta za autobuse i gospodarska vozila je složenija. Međutim, nova metoda evaluacije podataka prikupljenih senzorom također omogućava preciznost detekcije prisutnosti vozila višu od 99 posto. Kompaktni dizajn senzora, omogućuju instalaciju istih skoro svugdje. Jednostavan i pristupačan izbor je ugradnja niza senzora u izrez u asfaltu. Također je moguće instalirati senzor u postojeće cijevi ili odvodne kanale. Senzor može biti postavljen brzo i lako na plafon donje etaže. Prednost ovakvog načina je ugradnje je što se površina garaže ne oštećuje, a senzor je zaštićen od vanjskih utjecaja.
Video o rješenju:

 

Više o rješenju: http://bit.ly/1KSOmyB

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj