Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Alati i oglašavanje Internet marketing

Poboljšajte poziciju na tražilici u 2018. godini

SEO-u-2018-kako-poboljsati-poziciju-na-trazilici
BizIT
Autor: BizIT

Trendovi se u digitalnom marketingu mijenjaju brzinom noviteta koje izlaze na tržište. To ne znači da stari načini odlaze u zaborav, već da načini njihove primjene postaju sofisticiraniji, te sve veći izazov za marketinške stručnjake. Zavirili smo u budućnost i doznali što nas čeka u ovoj godini kada je u pitanju mistični i nezaobilazni SEO.

Tehnologija s godinama postaje sve pametnija i intuitivnija, a to se definitivno može zaključiti i za algoritme koji pokreću internet pretraživače. Sve je u potpunosti prilagođeno korisniku, pa tako ne morate biti ni izrazito pismeni kako bi unijeli svoj upit, a ponekad vam sam pretraživač nudi rješenja za koja niste ni znali da ih tražite. Štoviše, dok ste prije u potrazi za odgovorima morali otvarati desetke poveznica, danas ih možete dobiti već na stranici s rezultatima, bez dodatnog klikanja. Brojne promjene koje je gotovo svakodnevno uvodio najveći među pretraživačima, svemogući Google, nedavno su rezultirale obnovljenim detaljnim vodičem kojeg su predstavili javnosti, za što bolje razumijevanje cijelog procesa optimizacije. Iako je SEO mnogo kompliciraniji od onoga što ovaj vodič pokriva, preporučuje se i najvećim laicima da ga prouče kako imali barem okvirnu ideju o načinu na koji Google indeksira i pretražuje web stranice. Naravno, uvijek je isplativije angažirati SEO stručnjaka, nego riskirati krive poteze koje vas mogu stajati dobrog rangiranja, no osnovno znanje uvijek dobro dođe. Kako bi vam pomogli, istražili smo kojih će to 6 trendova pokretati SEO u ovoj godini…

  • Glasovna pretraga dominira
    Prošlo je vrijeme kada su vas poprijeko gledali kada bi odlučili malo porazgovarati s neživim predmetom. Prepoznavanje glasovnih upita poprilično se populariziralo u posljednje vrijeme – čak 55% tinejdžera i 40% odraslih koristi glasovnu pretragu na dnevnoj bazi. U idućih nekoliko godina, predviđa se da ćemo od svojih virtualnih asistenata zatražiti glasovnu pomoć skoro svaki drugi put kada se odlučimo išta pretraživati. No do kojih rezultata nas takva pretraga vodi? Riječ je o isječcima koji se izdvojeno prikazuju na stranici s rezultatima koju bi dobili „običnom“ pretragom. Zato se isplati potruditi da budete jedan od njih.
  • Namjera je najvažnija
    Prilikom pretraživanja svi unosimo većinom jednostavne pojmove, no ne znači da uvijek tražimo isti tip odgovora. Ponekad tražimo samo definiciju određenog pojma, dok nam je drugi put bitniji video zapis i opis postupka kojim ćemo doći do krajnjeg rezultata. Zato se mnogo truda ulaže u sposobnosti algoritma da prepozna našu namjeru prilikom prvog upita. Upišemo li u tražilicu „cipele za snijeg“, velika je vjerojatno da ne tražimo definiciju niti način na koji da ih sami napravimo, već trgovinu gdje ih možemo kupiti. Upravo je ta namjera ono što pretraživač treba prepoznati, baš kao i vi sami. Želite li da upravo vaša stranica bude prikazana kada je riječ o cipelama za snijeg, pogledajte koje i kakve stranice se trenutno nalaze pri vrhu rezultata upisom te fraze u tražilicu. Ukoliko je više njih s istim ili sličnim sadržajem pri vrhu, sasvim vam je jasno da ih Google iz nekog razloga preferira. Želite li se naći u njihovu društvu, vrijeme je da preuzmete njihovo filozofiju i sami ponudite sadržaj koji se bazira na istom principu.
  • Sigurnost kao ključni faktor
    Jeste li primijetili kako neke stranice, a posebno one koje barataju osjetljivim podacima, u svojoj adresi imaju HTTPS umjesto klasičnog HTTP? Ovo S na kraju odnosi se na sigurnost i jamči da ta stranica posjeduje certifikate koji je čine pouzdanijom od ostalih kada je sigurnost u pitanju. To je prepoznao i Google, pa većina stranica koje prikazuje na prvoj stranici rezultata pretrage ima upravo ovu značajku. Štoviše, njihov Chrome odnedavno upozorava korisnike kada se nađu na stranici bez te oznake, što poprilično otežava stvari kada je u pitanju povjerenje. Ne zaboravimo napomenuti i da će, zahvaljujući uredbama poput GDPR standardi sigurnosti itekako biti pooštreni.SEO u 2018. – kako do bolje pozicije na tražilici

  • Mobilno, mobilno, mobilno…
    Krenite od vlastitih navika – koliko često pregledavate internet sadržaj na mobilnom uređaju? Više od polovice pretraga obavlja se upravo putem mobitela ili tableta, zbog čega je optimizacija za ove uređaje postala ključna. Web stranice koje nisu prilagođene pregledavanju na mobilnim uređajima brzo bi mogle završiti u ropotarnici povijesti, jer takvo korisničko iskustvo ne želi nitko. Odavno se šuška da je Google već krenuo s rangiranje stranica po tome koliko su dobre njihove mobilne verzije, a to bi po svojoj logici moglo biti vrlo blizu istini.
  • Brzina učitavanja može biti presudna
    Dial-up veza već odavno nije standard, pa zašto bi onda itko trpio da se stranica koju želi pogledati učitava i do nekoliko minuta (ili još gore – duže)? Brzina učitavanja vaše web stranice može značiti razliku između dobivanja novog klijenta ili stvaranja novog nezadovoljnog korisnika. Treba li korisnik dugo čekati da dođe do informacije, pomislit će da je cijela vaša usluga jednako spora i neučinkovita, te odustati od namjere suradnje na samom početku.

  • Česta uporaba ključnih riječi ne znači mnogo

Da sama učestalost korištenja ključnih riječi može donijeti bolju poziciju i viši rang, imali bi mnogo stranica koje besmisleno nabrajaju te iste riječi što je više puta moguće, bez ikakvog drugog sadržaja. No to ne bi trebala biti poanta njihova postojanja, zar ne? To nas dovodi na početak teksta u kojem smo ustanovili da su načini za prepoznavanje sadržaja postali mnogo sofisticiraniji kada je o pretraživačima riječ. Po samom kontekstu lako mogu zaključiti bavi li se vaš tekst onim čime vi tvrdite ili je u pitanju tema koja je malo ili nimalo povezana s tim istim pojmom. Ukratko, sadržaj je i dalje kralj!

Praćenje trendova u digitalnom svijetu nije stvar prestiža, već funkcionalnosti, a samim time i uspješnosti vašeg poslovanja. Dopustite li da vas vrijeme pregazi kada su u pitanju novosti u digitalnom marketingu, ubrzo će vam postati jasno da se radi o svijetu koji ne čeka nikoga. Zato neka nova godina bude i godina pametnih odluka i pametnog poslovanja – pokrenite se na vrijeme!

Želite istaknuti svoje poslovanje na najvećoj tražilici i oglasiti se ciljanoj publici?

Saznajte više o Google oglašavanju

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj