Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju Tech Hack

Pojednostavnite računovodstvo – pratite financije u oblaku

pracenje-financija-u-oblaku-pantheon-erp
BizIT
Autor: BizIT

Sustavi za praćenje računovodstva u oblaku svakim danom sve više napreduju i olakšavaju upravljanje financijama kako bi se mogli posvetiti drugim stvarima. Doznajte sve njihove prednosti.

Što je zajedničko frizeru, arhitektu, odvjetniku i ugostitelju? Svaki od njih je osnovao svoju tvrtku kako bi se bavio onim što voli, te svojim klijentima pružio najbolju moguću uslugu, a ne gubio vrijeme rješavajući računovodstvene zavrzlame i svakodnevno brinuo o financijama.

Srećom tehnologija danas radi u korist malih tvrtki koje na raspolaganju imaju sve veći broj usluga koje će ih riješiti glavobolje uzrokovane gomilom računa, faktura i svega što računovodstvo nosi sa sobom. Male i srednje velike tvrtke trebale bi razmisliti o modernizaciji dosadašnjeg računovodstva i migraciji istog u oblak. Ako još niste čuli za Pantheon ERP i računovodstvo u oblaku sad je vrijeme da se itekako dobro upoznate s njim jer će zauvijek promijeniti vaš način razmišljanja o računovodstvu.

Ako ste među onim vlasnicima koji se pitaju mogu li očekivati jednaku učinkovitost od računovodstvenih programa u oblaku kao od onih tradicionalnih koje koriste odgovor je ne. Od Pantheon ERP-a možete očekivati puno više, jer je riječ o cjelovitom rješenju koje omogućava malim i srednjim tvrtkama povezivanje poslovnih procesa i potpunu kontrolu u jedinstvenom sustavu. Pokriveni su svi procesi od nabave i fakturiranja, računovodstva i upravljanja plaćama do proizvodnje i poslovne analitike. Pantheon ERP pohranjuje sve vaše podatke u oblak gdje su potpuno sigurni, te omogućuje vašim vanjskim suradnicima koje sami odredite (poput vanjskog računovodstvenog servisa) da pristupe vašim podacima, što ubrzava i pojednostavljuje način rada. Zaboravite gubljenje vremena dok putujete k vašem računovođi kako bi mu svaki dan donijeli potrebne dokumente.

Kako Pantheon ERP olakšava poslovanje?

Pantheon ERP brine o fakturiranju i računovodstvu uz jednostavnu izradu narudžbenica, predračuna, faktura, knjiženja, praćenja troškova, obračuna PDV-a i svih ostalih računovodstvenih pitanja. Kroz jednostavnu integraciju s vašom online trgovinom omogućava kontrolu narudžba, računa i ostalih evidencija. Pruža širok raspon izvještaja za analizu i planiranje poslovanja kao i mogućnost praćenja kadrovskih evidencija i obračuna plaća preko aplikacije. Od uprave, preko sektora ljudskih resursa, financija, nabave, prodaje, skladišta, trgovine, nema niti jednog dijela tvrtke koji neće profitirati uz Pantheon ERP.

 racunovodstvo-financije-pantheon-erp

  • Omogućuje pametnu poslovnu organizaciju i raspodjelu radne snage.

S obzirom na to da su računovodstvene informacije pohranjene na oblaku može im  pristupiti bilo kada, stoga članovi tima mogu brzo i učinkovito dovršiti svoj posao gdje god se nalazili. Bez obzira treba li prodavač kreirati račun ili voditelj prodaje provjeriti fakturu za dobavljača svi mogu raditi istodobno bez da troše vrijeme i vraćaju se u ured. Pristup svemu ima i vaš računovodstveni odjel koji u svako vrijeme može provjeriti svaku započetu akciju i intervenirati, te samim time i upozoriti na eventualne pogreške kako kasnije ne biste trošili vrijeme a i novac na ispravke.

  • Osigurava jednostavnije održavanje odnosa s partnerima i provjeru poslovanja

Odnosi s dobavljačima i distributerima značajno utječu na uspjeh malih tvrtki. Kada se postavi uvijek škakljivo pitanje zašto račun nije plaćen, vlasnici koji posluju u oblaku odmah mogu pristupiti računovodstvenim podacima te brzo pretražiti fakture, pronaći račun i utvrditi je li došlo do propusta u plaćanju. Ako se to i dogodilo račun mogu brzo platiti te očuvati dobre odnose.

 

Zajedno s brzim rastom poslovanja javila se i potreba za poslovnim softverom koji bi kvalitetno pratio naš korak i administrativno ujedinio sve djelatnosti kojima se bavimo. Pantheon ERP uveli smo prvotno za potrebe vođenja knjigovodstva i prodaje, no ubrzo smo uvidjeli njegove ostale mnogobrojne mogućnosti. Stoga smo Pantheonom u vrlo kratkom roku međusobno optimalno povezali rad naših poslovnica u Zagrebu, Splitu, Zadru i Rijeci, te specifični segment na koji smo posebno ponosni – proizvodnju ekološkog namještaja za djecu.”

- Alen Peruško, generalni direktor Adax d.o.o.

 

  • Udružite usluge za najbolji mogući rezultat poslovanja

Sustav Pantheon ERP osim što upravlja svim segmentima poslovanja te pruža pristup informacijama i dokumentima s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme, integrira ga s drugim alatima koji se temelje na oblaku. Kad tvrtka krene koristiti usluge računovodstva u oblaku korištenje podataka na više različitih platformi postaje jednostavno što smanjuje vrijeme provedeno na ručni unos podataka. Povezivanje Cloud Backupa i Office 365 sa Pantheon ERP sustavom olakšat će i unaprijediti vaše poslovanje te znatno smanjiti troškove.

 

Saznajte više

Office 365 – poznati uredski programi s novim značajkama za lakše “držanje financija pod kontrolom”

S Office 365 paketom financije su tamo gdje ste vi. Office 365 omogućuje unaprijeđeni način korištenja svima dobro poznatih uredskih programa poput Worda, Excela, PowerPointa i Outlooka. Uz brojne novitete i dodatne programe unutar paketa omogućen je rad više osoba na istom dokumentu što ubrzava posao, jer više ne morate trošiti vrijeme na slanje izračuna emailom ili nekim drugim kanalom. Dokumenti su sigurni u oblaku i dostupni svima koji rade na njima, a sve promjene nastale na dokumentu su vidljive svima, pa je lako uređivati glavnu verziju dokumenta. Dodatno, videokonferencije su postale svakodnevica a uz Office 365 nikad nisu bile lakše. Ono što je nekad bilo nezamislivo, ured u pokretu, danas je zahvaljujući poslovanju u oblaku i Officeu 365 itekako moguće.

cloud-data-storage

Cloud Backup za sigurno spremanje financijskih podataka u oblak

Svi oni koji su samo jednom izgubili dokumente bitne za poslovanje znaju da je to prava noćna mora jer može stajati poduzeće nekoliko nepovratnih dana ako ne i mjeseci rada. Kako bi izbjegli mukotrpan rad i nepotreban rizik, Cloud Backup je rješenje koji se koristi sve češće, ne samo u knjigovodstvenom odjelu. S obzirom na automatiziranu pohranu podataka koja se odvija kada se podaci promijene, njime sprečavate gubitak bitnih informacija. Pohranjeni obračuni i financijski izvještaji se vraćaju u svega nekoliko klikova mišem čime se lako i  jednostavno uspostavlja kontinuitet poslovanja. Također se nudi odabir vremenskog roka backupa podataka kao i odabir podataka koji pohranjujete što omogućuje da svaki backup prilagodite svojoj potrebi. Ne postoji ograničenje kada je u pitanju količina pohranjenih podataka, a upravljanje putem web portala je vrlo jednostavno radilo se o pojedinačnom korisniku ili grupi korisnika. Ovakav način backup podataka u oblaku itekako je koristan za knjigovodstvene servise koji svakodnevno unose velike količine podataka, te im svakodnevno treba backup kako bi u svakom trenutku podaci bili spremni za vraćanje i korištenje. A svi znamo koliko dugo se računi trebaju čuvati! Smješteni u oblaku se neće izgubiti niti nestati kao iz onog fascikla za koji smo bili sigurni da smo u njega stavili važne dokumente, a koji na kraju baš kad nam trebaju, eto, nisu u tom fasciklu.

Vlasnici malih i srednjih tvrtki počeli su s migracijom računovodstvenih servisa u oblak kako bi manje vremena provodili zatrpani papirologijom i da bi se mogli  posvetiti onome u čemu su najbolji – pružanjem najkvalitetnije usluge svojim klijentima. Pitate li bilo kojeg računovođu koliko se njihov svijet promijenio otkako koristi Pantheon ERP vjerujemo da bi neki mogli i zapjevati od sreće, jer šanse da se nešto izgubi, ne obavi na vrijeme ili nije sigurno pohranjeno su nikakve.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj