Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Odzvonilo je vrijeme dosadnih B2B kampanja! Uz Instagram priče osvojite novu B2B generaciju i povećajte prodaju.

S više od 800 milijuna korisnika na mjesečnoj bazi Instagram više nikako ne biste smjeli zanemarivati kao izvrsnu platformu za oglašavanje. Ako ste B2B (Business-to-Business) tvrtka, možda mislite kako se poslovanje na Instagramu ne odnosi na vas ali prevarili biste se.  Iako s jedne strane imamo cool društvenu mrežu koja se bavi vizualnim iskustvima i ponudama, a s druge strane su B2B rukovoditelji i industrije tradicionalno usredotočene na stručnost i profesionalizam, vremena se mijenjaju, pa je ovaj na prvu ruku neskladan par postao savršen spoj.

Tisuće B2B organizacija visokih profila koriste upravo Instagram kako bi promovirali svoje usluge i proizvode, angažirali svoje postojeće ali i privukli nove klijente. Sve donedavno tri su društvene mreže bile primarne za B2B kompanije – Facebook, LinkedIn i Twitter, dok je Instagram više služio za B2C oglašavanje. No, Instagram Stories/priče su zaslužne za velike promjene i spajanje Instagrama i B2B poslovanja. Kada je 2016. godine Instagram inicijalno pokrenuo Stories, bio je okarakteriziran kao kopija Snapchata, no od tada je Instagram svojim Storyjima počeo dodavati karakteristike koje su ga itekako učinile drugačijim od Snapchata, te su ga transformirale u standardni alat za B2B i B2C kompanije.

b2b-marketing-instagram-story-instagram-priče-5

Što je Instagram Story (priča)?

Premisa Instagrama od samog početka je vizualno pričanje priče kroz postove, no Instagram Stories (Instagram Priče) ovu su društvenu mrežu odveli stepenicu više. Uz Instagram priče možete koristiti određene fotografije i videozapise te ih organizirati i personalizirati prema potrebama vašeg proizvoda. Fotografije i videozapisi nalaze se u odjeljku Priče, te su vašim sljedbenicima dostupne 24 sata.
Ako imate fotografije ili videozapise koji zaslužuju duži rok trajanja, dodajte ih u istaknute stavke Instagram Storya (tzv. “Highlights” ili “Naglasci” opcija. Time ćete produžiti vijek trajanja priče sve dok ne odlučite ukloniti određenu priču. Kako bi vaša priča bila zanimljiva i istaknutija, na bilo koju fotografiju ili videozapis mogu se dodati različiti elementi poput zabavnih naljepnica, GIF-ova, hashtagova, lokacije… Također, moguće je dodavati i pitanja čime možete kreirati kratke ankete i tako potaknuti interakciju i podići svijest o vašoj kompaniji, proizvodu i usluzi.

Vezani članak: Instagram Stories – kratkotrajne priče kao odličan marketinški alat

Sada kada znate što je Instagram priča, vidjet ćete zašto je postala omiljena među mnogim B2B kompanijama i u digitalnom marketingu.
Instagram je prije svega vizualna platforma, a njegova misija obuhvaća vrlo važnu osobinu ljudske prirode – reagiranje na priče. Nije važno jesu li u pitanju mladi ili nešto stariji korisnici jer pričanje priče o brendu ili poduzeću kroz vizuale pomaže vašim klijentima da se povežu s proizvodom ili uslugom, te da se interaktivno angažiraju oko istih.  Prvenstveno zbog toga što korisnici Instagrama priče gledaju u opuštenoj okolini, te su potpuno drugačije od dosadašnjeg načina reklamiranja, koji je mnogima postao izuzetno naporan i nametljiv. Bilo da koristite Instagram priče kako biste se usredotočili na svoje proizvode i usluge, predstavili svoj tim ili predstavili aktivnosti svog poduzeća, možete privući publiku na način koji možda nije moguć na drugim mrežama. S Instagram pričama proizvodi se prikazuju na zabavan i interaktivan način koji osigurava veću izloženost, bolji promet na web stranicama i povećanje prodaje.

b2b-marketing-instagram-story-instagram-priče-3

Kako uz Instagram priče privući novu B2B generaciju?

  1. Budite dosljedni

    Htjeli mi to priznati ili ne, robovi smo navika.  Ako nam se nešto sviđa to želimo ponovo vidjeti, a ako nam se svidjelo više puta u kontinuitetu toga ćemo se i držati. Godine analize TV programa i pretplata na časopise dokazuje da je to istina.
    Isto načelo vrijedi i za vaše Instagram priče. Pronađite vrstu sadržaja koji funkcionira i potražite načine kako biste ga učinili redovitom značajkom strategije Instagram priča.
    Ako primijetite da su intervjui s članovima tima hit, radite ih češće (jednom tjedno). Ako se vaša publika najviše angažira oko demonstracije vašeg proizvoda, nađite način da izradite poseban događaj koji ćete objavljivati jednom ili više puta tjedno. Objavljivanjem sadržaja na ovakav način stvorit će te bazu redovnih i odanih followera.
  1. Budite drukčiji od drugihSama priroda Instagram priča ovu platformu čini idealnom za ekskluzivan sadržaj. Zašto? Budući da su priče kratkog vijeka, svega 24 sata, publika smatra da dobiva ekskluzivan doživljaj – a što ste vi stručniji u objavljivanju priča, taj osjećaj ekskluzivnosti raste.
    Kakav sadržaj vodstva možete podijeliti na ovoj platformi? Dijelite videozapise koji prikazuju vaše uvide i savjete o aktualnim temama iz industrije. Predstavite svoje proizvode ili uslugu – objasnite kako rade, ponudite demonstracije i podijelite iskustva vaših dosadašnjih korisnika. Jedina stvar koja ograničava tu platformu je vaša vlastita mašta.

b2b-marketing-instagram-story-instagram-priče

  1. Dodajte osobnost svojim Instagram pričama

    Publika želi vidjeti vašu ljudsku stranu. Zaboravite ono što mislite da znate o društvenim mrežama. Instagramov model je u suprotnosti s onim na što ste navikli. Naime, LinkedIn i Twitter imaju vrijedno mjesto unutar strategije društvenih medija, no zapamtite da publika na Instagramu želi iskustvo, a ne samo informativni sadržaj.
    Nemojte se bojati koristiti značajke koje nudi Instagram. Koristite naljepnice, napravite kolaž, dodajte glazbu u svoju priču. Ovo nije platforma za profesionalno snimljene i uređene videozapise – već mjesto za kratke isječke koje prikazuju vašu individualnost. Priče iza kulisa u vašoj kompaniji su posebno zanimljive, jer će vaša publika vidjeti lica ljudi koji stoje iza proizvoda i usluga, vidjet će njihov rad, te se povezati s njima. U priče uključite što više članova tima, ne samo glavne  rukovoditelje, i opustite se ma koliko god ozbiljni bili.
  1. Linkajte kako bi zainteresirani mogli direktno vidjeti što ih zanimaKada vaša publika odgleda vaš sadržaj, ne želite da odu i zaborave ga. Instagram je prepoznao taj problem, te je omogućio da publici ponudite sljedeći korak.  Bez obzira radi li se o provjeri vaše web stranice, preuzimanju e-knjige ili proučavanju vaših proizvoda, sigurno želite navesti ljude da poduzmu sljedeći korak.
    U tu svrhu, Instagram omogućuje svim profilima koji imaju više od 10.000 pratitelja umetanje poveznica u svaki dio sadržaja koji stvorite unutar svoje priče. Važno je napomenuti da je to značajka koja se nudi samo unutar Instagram Storiesa – to nećete moći učiniti s vašim redovitim postovima na Instagramu.

b2b-marketing-instagram-story-instagram-priče-1

  1. Izradite vlastiti prodajni tok na Instagramu

    Na svom Instagram putovanju naići ćete na razne profile ljudi u raznim fazama poslovanja. Susrest ćete gomilu znatiželjnih poduzetnika koji se bave istraživanjima različitih kompanija i proizvoda prije nego li se odluče za kupovinu. Ne dozvolite da bilo koji od njih padne kroz “pukotine” te da zbog propusta izgubite kupce. Kako bi to izbjegli stvorite sadržaj koji govori o svakom dijelu vašeg prodajnog toka.


Vrijeme neprivlačnih i dosadnih B2B kampanja je završilo! 🙂 Dobrodošli u doba Instagram priča koje donose osobnost i cool značajke.  


ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte