Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Internet marketing Tehnike i sadržaji

Povećajte bazu email kontakata (potpuno legalno) uz naših 15 ideja

Kako povećati bazu emailova
BizIT
Autor: BizIT

Ideje za pridobivanje novih stalnih primatelja vaših promotivnih sadržaja.

Želite povećati bazu korisnika, kupaca, pretplatnika na newsletter ili neki drugi marketinški sadržaj vaše tvrtke? Ne tražite dalje, jer izdvojili smo vam prvih 15 načina na koji ćete to obaviti lako i u potpunosti u  skladu sa zakonom (obvezno morate imati njihovo odobrenje za stavljanje na listu):

1. Postavite fiksni okvir za prijavu na mailing listu/newsletter na vašoj web stranici ili društvenim mrežama – dajte im i razlog zašto da to učine, kažite im što će sve dobiti ako se pretplate.

2. S vremena na vrijeme podsjetite svoje fanove na društvenim mrežama da se pretplate na vašu mailing listu

3. Koristite pop-upove na vašoj službenoj web stranici kao podsjetnik za prijavu – ali dajte im nešto zbog čega će htjeti podijeliti svoj email s vama. (vidi točku br. 4)

4. Kreirajte besplatni sadržaj za download na vašoj web stranici – da bi ga korisnik preuzeo mora vam dati svoje podatke. (Primjer: e-knjiga/e-knjižica/e-brošura, infografika, primjer plana za rad na nekom projektu, besplatni wallpaperi, webinari i sl.)

5. Organizirajte event i sve sudionike zamolite da upišu svoje podatke i email na vašu listu

Kako do mailova

6. Zamolite kupce da sudjeluju u anketi za poboljšanje usluga – možete primjerice do blagajne postaviti tablet i prodavačicama reći da zamole svakog kupca za mišljenje putem ispunjavanja brze ankete i unosa kontakta.

7. Dođite do novih emailova putem nagradne igre – Za sudjelovanje u nagradnoj igri svi trebaju unijeti svoje podatke s emailom. (Primjer: kreirajte Facebook aplikaciju/natječaj, postavite kutiju za ubacivanje papirića na vašem prodajnom mjestu i sl.)

8. U posebnom emailu zamolite sve postojeće pretplatnike da vam preporuče emailove prijatelja ako su zadovoljni vašim sadržajima – nagradite ih za to popustom ili na neki drugi način.

9. U svaki poslani newsletter dodajte gumbiće za šeranje i opciju slanja na email – na taj način će postojeći korisnici moći podijeliti sadržaj svojim poznanicima.

Kako prikupiti emailove za marketing

10. Dodajte link na obrazac za prijavu u email potpis svakog vašeg zaposlenika

11. Kreirajte posebne kampanje sa popustima (kuponima, kodovima i sl.) koji stižu samo email pretplatnicima – tko želi primati info o popustima znat će da se mora pretplatiti.

12. Ako imate call centar recite operaterima da pri završetku svakog razgovora ponude opciju besplatne pretplate na mailing listu

13. Ostvarite suradnju s blogerima, vlogerima i sl. te ih zamolite da preporuče vaše proizvodite/website i newsletter svojim pratiteljima

14. Ako šaljete proizvode kupcima poštom dodajte papirić sa porukom za prijavu na mailing listu – možete im dati link da to obave online ili priložiti pismo koje će vam vratiti (sa već plaćenom poštarinom).

15. Ponudite popust pri kupnji u zamjenu za email pretplatu – može vrijediti online u web shopu i offline u trgovini. :)

Foto izvori: 1, 2, 3

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.