Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju U praksi

Predstavljeno jedinstveno rješenje za hotele budućnosti

hospitality-turizam-nove-aplikacije
BizIT
Autor: BizIT

Hrvatska postaje turistička destinacija s ponudom digitalnih hotelijerskih rješenja na svjetskoj razini.

Hoteli u današnje vrijeme posebnu pažnju posvećuju tehnologiji i mogućnostima koje pruža:

  • 60 posto koristi mobilne web stranice kako bi prezentirali svoje usluge,
  • 40 posto koristi mobilnu aplikaciju,
  • 53 posto koristi digital signage tehnologiju
  • 11 posto ima mogućnost check-ina preko mobilnog telefona gosta.

Online booking u Hrvatskoj također je u velikom porastu, pa je tako godišnja stopa rasta prihoda od online bookinga u hotelskom smještaju do 2020. godine 28 posto.*

hrvatski-telekom-predstavio-jedinstveno-hotelsko-rjesenje

Antonija Mandić, Saša Kramar, Ivana Beli Oštarčević i Franko Toljanić

Vinotel Gospoja na Krku prvi je hotel s cjelovitim tehnološkim rješenjem za hotelijere

Novim uslugama za hotelijerstvo, lansiranim 6. listopada u Vinotelu Gospoja u Vrbniku na Krku, Hrvatski Telekom sasvim se priključio svjetskim trendovima predstavivši jedino hrvatsko cjelovito tehnološko rješenje za hotelijere. HT je pritom lansirao tri nove usluge za hotelijerstvo:

Točna evidencija potrošnje gostiju, brza i automatizirana prijava i odjava gostiju, automatizirani sustav vođenja internih i vanjskih rezervacija, mogućnost praćenja potrošnje materijala, trenutačni uvid u stanje domaćinstva i izvještaji o poslovanju samo su neke od prednosti novog PMS sustava.

Hotel PMS učinkovito je integriran s Hotel TV-jem i hotelskom aplikacijom, snažnim komunikacijskim kanalima s gostima, čime je moguće personalizirati uslugu za svakog gosta.

Dok preko Hotel TV-a gosti mogu uživati u bogatom TV programu i atraktivnim filmovima, te imati pristup raznim hotelskim promocijama, e-trgovini i turističkim informacijama, hotelsku aplikaciju mogu koristiti bilo gdje.

Dovoljno je par dodira po zaslonu mobitela ili tableta za check-in ili check-out, rezerviranje termina u wellness centru ili stola u restoranu, posluge u sobi…

Mobilna hotelska aplikacija dio je novorazvijenog portfelja Combisa, člana HT Grupe, primarno fokusirane na turizam. Iskorak u ovoj vertikali Combis gradi uz pomoć tima IT konzultanata koji prati specifične potrebe pojedine industrije ili tržišta.

hospitality-rjesenja-turizam-hotelska-aplikacija

Sve to dio je jedinstvene hospitality platforme koja je izrađena s ciljem integracije i interoperabilnosti svih proizvoda i usluga za hotelijere. Tako povezane usluge za hotelijere omogućit će kvalitetan, personaliziran i gostu prilagođen plasman raznovrsnih ponuda i sadržaja. Omogućit će korisniku ugodan boravak te jednostavno i zanimljivo planiranje slobodnog vremena unutar i izvan hotela.

Tom je prigodom Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog Telekoma i glavni operativni direktor za poslovne korisnike, kazao kako hoteli, s obzirom na aktualne pokazatelje o utjecaju tehnologije, teže za što boljom i efikasnijom uslugom. “S obzirom da se osjećamo kao vrlo odgovorna kompanija za razvoj digitalnog društva u Hrvatskoj, naša je misija dovesti najnovije globalne tehnologije i trendove u ruke naših poslovnih korisnika kako bismo im pomogli da jednostavnije i brže dođu do svojih kupaca, a u ovom slučaju, do svojih gostiju”, zaključio je Kramar.

Suvremene tehnologije u hotelijerstvu znatno olakšavaju poslovanje, štede novac i vrijeme te utječu na zadovoljstvo gosta. Gosti danas traže ležerniji pristup, fleksibilniju uslugu i interaktivnu komunikaciju.

“Intenzivno radimo na proširenju eko sustava usluga specijaliziranih za hotelijersku i turističku industriju uz najbolje partnere u regiji i najnaprednije tehnologije, pa hoteli koji koriste naše usluge ravnopravno posluju uz svjetske igrače. Ovisno o konkretnoj potrebi korisnika, HT kombinira praktično sve usluge i tehnologije kojima raspolaže – fiksne, mobilne i cloud. Hrvatski Telekom dosad je uspješno realizirao više od 150 projekata i opremio hotele s cjelovitim ICT rješenjima”. rekla je Ivana Beli Oštarčević, direktorica Odjela za ICT ponudu u HT-u.

Franjo Toljanić, vlasnik hotela Vinotel Gospoja kazao je kako je Hrvatski Telekom kvalitetan partner koji je u mogućnosti isporučiti više ICT rješenja potrebnih za efikasnije poslovanje:

“Želja nam je bila napraviti što veću integraciju među rješenjima, pribaviti kvalitetna i provjerena rješenja za hotele te u konačnici uštedjeti vrijeme koje bismo potrošili na kontrolu većeg broja izvođača. Cijeli projekt je realiziran u dogovorenom roku uz konstantnu kontrolu izvođenja. Iznimno smo zadovoljni implementiranim rješenjima i podrškom koju dobivamo od ICT odjela Hrvatskog Telekoma.”

* Istraživanja: statista.com, cnbc.com, hospitalitynet.org

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.