Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Ugostitelji koji su se digitalizirali u značajnoj su prednosti u odnosu na konkurenciju. Prisutnost na internetu obavezna je za reklamiranje i širenje priče o svojem restoranu, klubu ili kafiću. Online mogu održavati neprestanu komunikaciju sa svojim gostima, a pokazalo se i da je internet idealan alat za još učinkovitije planiranje rezervacija.

Saznajte

  1. Kako olakšati i ubrzati komunikaciju sa zaposlenicima, dobavljačima i gostima
  2. Kako u svakom trenutku i s bilo kojeg mjesta osigurati kvalitetnu komunikaciju s gostima
  3. Kako ostvariti uštede na licencama

preuzimanjem besplatnog edukativnog materijala ispunjavanjem obrasca ispod teksta.

Ispunite obrazac kako biste preuzeli edukativni materijal
Email:
Industrija:
Djelatnost:
Ostalo:
Veličina poduzeća:


ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte