Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Tech Hack

Počinje nova turistička sezona uz potrebe poput fiskalizacije pa sve do inovacija

priprema-za-turisticku-sezonu
BizIT
Autor: BizIT

Svi oni koji su poslovno vezani uz turističku sezonu (ili tek trebaju biti) znaju koliko i što je potrebno za pripremu. Ove godine, osim potreba poput fiskalizacije, svakako razmislite i o uvođenju tehnoloških inovacija koje će vas učiniti efikasnijima i konkurentnijima.

Velikim dijelom gospodarstvo Hrvatske ovisi o turizmu, a sami nositelji turizma su i niz malih i srednjih poduzeća, obrta koji su prva linija u kontaktu sa turistima i ispunjenju njihovih želja i potreba: suvenirnice, mali privatni iznajmljivači, ugostitelji, klubovi, restorani, privatni hoteli, stancije, nautičari, iznajmljivači i svi ostali koji prodaju, promoviraju i zastupaju usluge i proizvode hrvatskih proizvođača (vinara, maslinara, ribara, tradicionalnih obrta…). Upravo je zbog sprege svih subjekata cilj ponuditi najbolje i prezentirati kvalitetu ponude u svjetlu kakva i jest.

Kako bi iskoristili dostupne mogućnosti moguće je promotriti i dva faktora koja utječu na turizam u globalu. Želje i navike turista te unaprjeđenje vlastitog posla.

priprema-za-turisticku-sezonu

Nova slika inozemnih turista

Bez velike razlike u odnosu i na ostale gospodarske grane današnji turist/kupac/kozument se promijenio. Želi kvalitetu, lakoću i iskrenost na razini ili bolju od ostalih destinacija koje su dostupne uz element koji čini veliku razliku od tradicionalnog turizma – tehnologija.

Sam put do njegove turističke destinacije je vrlo vjerojatno uzrokovan internetom i vezanim “tech” stvarima, pa će i na samoj destinaciji koristiti tehnologiju kako bi svoje iskustvo podijelio sa svijetom ili prikupio dodatne informacije o ponudi na trenutnoj lokaciji.

friends tourist couple visiting Europe in holidays taking selfie
Uz sve prednosti hrvatske ponude, današnji turist će biti u potrazi za WIFI signalom, koristit će aplikacije poput Foursquarea i Tripadvisora kako bi ocijenio svoja iskustava, a i ista će podijeliti sa svojim prijateljima na društvenim mrežama.

Što to znači za mali turistički subjekt? Odabir i dolazak na destinaciju bit će sigurniji ako je i sam subjekt:

  • prisutan na internetu (web stranica, Google lokacija, profili na društvenim mrežama…),
  • pozitivno ocijenjen na aplikacijama poput Tripadvisora i/ili aktivan na društvenim mrežama.

Svakako ne treba zanemariti ni mogući besplatni marketing. Primjerice, svaka podjela posta na Facebooku zadovoljnog turista dopire do njegovih prijatelja što je u najmanju ruku indirektna preporuka do 100, 200 možda i 500 ljudi.

Young fashion man / hipster drinking coffee with tablet computer
Kako bi izgledao put do ostvarenja navedenog?

  • Kvalitetan pristup internetu
    Možda za vas sama ova usluga i nije toliko važna, no onom gostu koji se odlučio odsjesti kod vas zbog vaše ponude interneta vrlo je važno da ovu uslugu može i koristiti ako je računao na nju.
  • Web stranica prilagođena mobilnim uređajima
  • Uređaji koje svakodnevno koristite
    Pokušajte odvojiti 5 minuta za objavu sadržaja na poslovnim profilima (fotografija naj suvenira, novog jela ili pogled na zalazak sunca iz omiljenog kafića)
  • Pustite oglas kako bi proširili bazu mogućih posjetitelja
  • Interakcija sa turistima i poziv na zajedničko generiranje i dijeljenje sadržaja (npr. selfie s omiljenim turistom tjedna).

Group Of Friends In Cafe Taking Selfie

Upotrijebite tehnologiju kako biste mogli biti efikasniji, brži i kvalitetniji u vlastitom turističkom poslu

Naravno, vrijeme sezone je i vrijeme intenzivnog rada, tu su standard i regulativa koju je potrebno poštovati, a organiziranje i praćenje posla pored samog opsluživanja turista predstavlja još zahtjevnije procese od uobičajenog. Zato, iskoristite neke od inovacija koje će posao olakšati i zaposlenicima i vama:

  • Fiskalizacija – fiksne ili mobilne mini fiskalne blagajne za jednostavnu prilagodbu za rad u uredu i na terenu, ispis računa na licu mjesta i u pokretu (uključena internet veza, prihvaćanje platnih kartica, aplikacija…).

    Update:
    Ako ste na početku poslovanja, svakako sugeriramo da svladate nepoznanice iz “fiskalizacijskog svijeta” uz naš članak Fiskalizacija od A do  Ž, a za sve novosti vezane uz fiskalizaciju u 2017., pročitajte ovaj članak.

ht-fiskalna-blagajna-mini

  • Profesionalna oprema – laptop, tablet, faks…
    Ako ste na početku poslovanja ili nemate dovoljno financija za kupnju opreme, razmatranje opcije najma potrebne opreme nije naodmet. Osim za kvalitetno vođenje poslovanja, razmislite o uvođenju usluge korištenja računala ili određenog kutka u svom objektu za goste u kojem bi mogli npr. nesmetano prikupiti dodatne informacije o ponudi trenutne destinacije. Vjerujte, bit će vam i više nego zahvalni.
  • Brži mobilni internet – isprobajte najbrži mobilni internet u predsezoni, do 30. lipnja bez naknade. Pronađite najbrže 4G smartfone za sebe i svoje zaposlenike.

 

+ savjeti koje vrijedi pročitati:

1. Kako besplatan pristup internetu obogaćuje ponudu ugostitelja i malih poduzetnika i direktno utječe na promociju cijele destinacije?
2. Ljetni intermezzo (za svako doba godine)
3. Marketing iz kuhinje

Pripreme i pametno iskorištavanje tehnologije ključne su za uspješnu turističku sezonu. Pratite nas i dalje jer donosimo nove savjete za unaprjeđenje poslovanja u turizmu.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here