Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju Trendovi i novosti

Šest ključnih tehnoloških trendova u hotelijerstvu

hoteli-ugostiteljstvo-digitalna-rjesenja
BizIT
Autor: BizIT

Pogledajmo kako šest trendova potiče tehnološku prilagodbu hotela na novu razinu.

Kako bi bili ispred konkurencije, hoteli moraju biti u tijeku s razvojem digitalne transformacije. Jedan od je razloga to što digitalno osviješteni milenijalci brzo postaju najbitnija skupina putnika i potrošača te očekuju savršeno digitalno iskustvo. Nove tehnologije na putu su da korjenito izmijene poslovanje hotela, ali i da industriju ugostiteljstva približe svijetu velikih podataka. Pogledajmo kako šest trendova potiče tehnološku prilagodbu hotela na novu razinu.

1. Djelovanje u skladu s velikim podacima. Mnogi su hotelski lanci već započeli digitalnu transformaciju ulaganjem u sustave upravljanja hotelskom imovinom, IP telefoniju s tarifnim kodovima, Wi-Fi mreže, videonadzor, digitalni potpis ili zabavu u sobama. No kako mogu profitirati od prikupljenih podataka? Hotelska tehnološka industrija istražuje rješenja. Na primjer, udruga HTNG (Hospitality Technology Next Generation – Tehnologija ugostiteljstva nove generacije) radi s profesionalcima te industrije i pružateljima usluga tehnologije kako bi prevladali jedan veliki izazov: integraciju podataka iz različitih tehnoloških sustava. Usmjerena je na standardnu infrastrukturu koja centralno povezuje sve podatke, postavljajući tako temelj za analitičke mehanizme preporuke.

2. Tehnologije glasovnih naredbi. Zanimanje hotela za upotrebu glasovnog pretraživanja raste. Tehnologije glasovnih naredbi uključuju Amazon Alexu, Google Assistant, Apple Siri, Alibaba’s Tmall Genie i Baidu Raven, ali i rastući broj neovisnih pružatelja tih usluga. Međutim, hoteli moraju osigurati da tehnologija glasovnih naredbi ne narušava prava privatnosti osoblja ili gostiju. Kako bi pomogao industriji da se nosi s tim izazovima, u kolovozu 2018. HTNG izdaje bijelu knjigu u kojoj su navedene informacije o standardima i najboljim praksama iz područja tehnologije glasovnih naredbi. 

3. Mobilne aplikacije za hotele nastavljaju s trendom rasta. Na primjer, Hrvatski Telekom na svojoj ugostiteljskoj platformi integrira i povezuje sve svoje bitne proizvode i usluge kako bi hotelima i gostima omogućio da uživaju u širokom spektru personaliziranih vrhunskih ponuda.

hotelska-aplikacija

Upoznajte hotelsku aplikaciju

4. Tehnologija lanca blokova (engl. blockchain). Lanac blokova, na kojemu se temelje  kriptovalute, jest „nekorumpirana digitalna glavna knjiga ekonomskih transakcija“, kako je opisuju suosnivači instituta Blockchain Research Institute Don i Alex Tapscott. Stručnjaci industrije vjeruju da bi ta tehnologija mogla radikalno promijeniti transakcijske poslovne modele hotela. Riječ je o decentraliziranom sustavu koji konstantno ažurira, usklađuje i pohranjuje informacije te lanac blokova čini otpornim na hakerske napade. Budući da se evidencije ne mogu mijenjati samo na jednom mjestu, on je transparentan i provjerljiv. Najveća prepreka za hotelsku industriju jest da bude u tijeku s tim novim trendom, a podršku u tome nude joj tijela industrije kao što je HTNG.  

5. Tehnologija nosivih uređaja testira se na različite načine. AccorHotels, na primjer, nudi gostima narukvicu Dreem koja potiče san tako što ga prati i regulira odašiljući zvuk unutarnjem uhu. Hotel Alessandra u Houstonu, SAD, usavršio je komunikaciju dajući osoblju Samsung Gear S3 nosive uređaje, koji im omogućuju da izravno komuniciraju međusobno i s gostima bez potrebe za pametnim telefonima. Sustav radi na platformi TaskWatch za komunikaciju i upravljanje zadatcima. A najveći španjolski hotelski lanac Meliá uvodi narukvice za elektroničko plaćanje u različite hotele.

6. E-punionice i e-bicikli. „Zelene“ usluge kao što su e-punionice i e-bicikli mogle bi postati ključne konkurentske prednosti za hotele koji ih nude.

Telekom predvodi put kad je riječ o digitalnim inovacijama i redovito priređuje događanja na kojima se okupljaju stručnjaci iz područja koja prolaze brze i uzbudljive promjene. Sljedeće je događanje naša radionica „Digitalne transformacije“ za hotelsku industriju koja se temelji na trendovima, a održat će se u Krakovu. Glavni hotelski rukovoditelji sastat će se i družiti s inovatorima i međusobno. Bit će u mogućnosti podijeliti najbolja iskustva, pronaći inspiraciju i steći uvid u najnovije tehnološke trendove hotelske industrije. (Prijava za događanje sada je zatvorena).

Autor: Anton Petrić, zamjenik predsjednika za poduzetničku infrastrukturu Deutsche Telekoma – B2B Europa

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj