Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju Internet marketing Tehnike i sadržaji

Jeste li spremni za blagdansku shopping groznicu? Pripremite svoj biznis na vrijeme!

priprema-poslovanja-za-blagdansku-prodaju
BizIT
Autor: BizIT

Blagdani će stići i prije nego stignete izgovoriti „sezonski popusti“. Zato je sada pravo vrijeme da se zapitate – kako najbolje poslovati (i profitirati) u prosincu?

Uz dobru pripremu sve je lakše, zato je upravo sada vrijeme da sjednete i razmislite što vas čeka za koji mjesec. Tijekom blagdana kreće potrošačko ludilo, no to ne znači da se možete samo zavaliti u naslonjač i gledati kako kupci grabe vašu robu ne pitajući za cijenu. Konkurencija je jača nego ikada, a ne izdvojite li se kvalitetom, pričom ili pogodnostima, moglo bi vam se dogoditi da vas najprofitabilniji mjesec u godini jednostavno zaobiđe. Dobro razmislite kako je to izgledalo prošle godine, gdje ste zablistali, a gdje propustili dobru priliku za blagdansku prodaju. Ako se tek upuštate u svoje prvo blagdansko ludilo, pokušajte zamisliti i predvidjeti sve situacije koje bi vas mogle zateći. Na neke stvari svakako ne zaboravite obratiti pažnju, a evo malog podsjetnika kako bi sve imali pod kontrolom.

  1. Pripremite zalihe traženih proizvoda

    Možda već znate kako vaš najprodavaniji artikl treba dodatno „pojačati“ kada krene blagdanska prodaja, no nemojte zanemariti ni ostale. Potrošačka je ćud ponekad nepredvidljiva, pa se tako neki od proizvoda na kojeg ste skoro zaboravili može pokazati kao pravi sezonski hit. Upregnite sve raspoložive metode istraživanja tržišta i pokušajte izdvojiti potencijalne „best sellere“ dok još imate vremena dopuniti skladište. Istom logikom se vodite i kada naručujete stvari za koje iz iskustva znate da u se u ovo doba godine uopće neće prodavati. Bespotrebno zatrpavanje skladišta može vam samo uzrokovati glavobolje i gubitke.

  2. Usredotočite se na kupce

    Svakodnevno poslovanje je više-manje predvidljivo, zato se organizirajte tako da sve što možete obavite prije početka ludila. Neke račune platite unaprijed, dogovorite se s dostavljačima da dođu u vama najzgodnije vrijeme i organizirajte smjene tako da vas dočeka što manje iznenađenja. Planirate li uvoditi poslovne promjene koje nemaju veze s prosinačkim blagdanima, radije pričekajte manje prometno razdoblje. Primjerice nakon nove godine, kada sve utihne imat ćete najviše vremena za razmišljanje.

    Christmas hipster hold shopping bags on blue background

  3. Ne zaboravite fiskalizaciju

    Znate li sve što je potrebno znati o fiskalizaciji od 1. srpnja 2017.? Provjerite u besplatnom online predavanju “Sve za fiskalizaciju za paušalce i sezonce”! Zamislite neugodnosti ako vas usred najveće potražnje zatvori inspekcija zbog nepravilnosti poput nefiskaliziranih računa! Pobrinite se da vaša fiskalna blagajna ima sve potrebne certifikate i stabilnu vezu s Poreznom, a za svaki slučaj opskrbite se i alternativnim metodama. Budite praktični, pa svoj štand opremite mini ili maxi fiskalnom blagajnom s kojom nećete imati brige na terenu, jer u jednom uređaju objedinjuju blagajnu, pisač, internetsku vezu, blagajničku aplikaciju a Mini fiskalna blagajna omogućuju i plaćanje kreditnim i debitnim karticama. Ona je idealno rješenje za sve štandove i adventske kućice koje svoje poslovanje usklađuju sa zakonskim propisima.

    Velika promotivna akcija za zimsku sezonu!
    Do 31.12.2017. instalirajte Mini ili Maxi fiskalnu blagajnu za samo 1 kn bez ugovorne obveze!

    Uštedite 499 kn na instalaciji!

    Saznajte više

    mini-maxi-fiskalna-blagajna 

  4. Pripremite svoje društvene mreže

    Ljudi se raduju blagdanima, a kada unaprijed znaju za neke dobre pogodnosti, raduju se i kupovini. Složite posebnu blagdansku ponudu i pobrinite se da za svi doznaju svi. Povežite svoj najprodavaniji proizvod s onim kojem možda i ne ide najbolje, pa ih uz dobru priču i prigodni ukras ponudite kao idealan poklon ispod jelke. Podijelite ih nekoliko i vašim vjernim online pratiteljima, a pozitivna iskustva možda će inspirirati i njihove prijatelje da potraže istu kombinaciju za sebe.
    Pripremite unaprijed objave za određene prigode. Ako već sada znate kojim datumima se događaju vama bitne stvari, svoju objavu odmah “skeđulirajte kako poslije ne bi zaboravili ili si jednostavno to maknite s liste zadataka već sada.
    Svakako ne zaboravite uvrstiti hashtagove – oni vam u ovo vrijeme mogu pomoći više nego ikad, a ne postoji bolje vrijeme za kreiranje savršene Instagram fotke od šarenih blagdana. Iskoristite to!

  5. Pozicionirajte se online i offline

    U histeriji oko opremanja i ukrašavanja trgovine, ne zaboravite ni na svoj online shop. Na vrijeme ga okitite blagdanskim bojama i pripremite posebne ponude koje su biti dostupne samo vašim virtualnim kupcima. Blagdani su kaotični za sve poštanske i dostavljačke službe, pa ih možete inspirirati da na vrijeme kupe svoje poklone online, a sve koji to učine nagradite besplatnom dostavom ili simboličnim popustom.
    Svakako ne zaboravite i na
    online marketing, optimizirajte svoje ključne riječi za lokalnu SEO pretragu, pošaljite blagdanski newsletter i na svim online kanalima oglasite točno radno vrijeme kako ne bi nastala zabuna.

    kako-najbrze-do-fiskalne-blagajnerže do fiskalne blagajne

  6. Isplanirajte događaj za svoj kvart

    Glavne blagdanske aktivnosti događaju se uglavnom u centru grada ili određenim shopping centrima, no to vas ne bi trebalo obeshrabriti da ponudite dodatni sadržaj za svoj kvart, a usput i stvorite vlastitu priliku za blagdansku promociju. Organizirajte zabavnu radionicu, kušaonicu ili prigodnu edukaciju koja se odlično slaže s vašom ponudom i filozofijom. Okupite susjede i njihove prijatelje kako bi stvorili pravu malu zajednicu. Pokaže li se ovaj projekt uspješnim, nema razloga da ga ne nastavite i izvan blagdanske sezone. Ohrabrite sve sudionike da fotografije i dojmove podijele preko društvenih mreža i ubrzo, tko zna, možda ćete upravo vi biti zaslužni za novi centar događanja!

Koju god taktiku odabrali, važno je da se ne odnosite prema svakoj sezoni isto. Prilagodite svoju ponudu i način razmišljanja svakom događaju posebno i ubrzo ćete vidjeti da vam se to itekako isplati. Ljudi će vidjeti trud koji ulažete u ono što vjerujete, a to su vaši proizvodi i usluge, te će to dugoročno znati prepoznati.

 

Vezani savjeti :)

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.