Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Internet marketing

Stiže Halloween, pripremite se!

halloween-marketing-ideje
BizIT
Autor: BizIT

Iskoristite „najstrašniji dan u godini“ za odlične marketinške akcije.

Noć vještica ili kako ga zovu Amerikanci – Halloween, u našu je kulturu ušao relativno nedavno. Kao i većina popularnih stvari sa zapada, polako, ali sigurno se udomaćio, pa ga je nemoguće izbjeći. No ako vodite poslovanje, za to nemate ni razloga. Donosimo nekoliko ideja kako ovaj dan pretvoriti u odličnu priliku za promociju i zaradu!

Iskoristite kreativnost – tuđu!
noc-vjestica-halloween-radionice-tecajevi

Izvor: Flickr.com

Svi vole pokazivati svu raskoš svog talenta ili jednostavno dobro se zabaviti. Organizirajte zabavnu radionicu izrade strašnih maski ili tečaj rezbarenja bundeva.

Kombinirajte online i offline akciju objavom najboljih radova putem društvenih mreža i privucite nove potencijalne klijente. Ljudi se vole natjecati, pa će za simboličnu nagradu dati sve od sebe, a radi li se o prikupljanju takozvanih „lajkova“, budite sigurni da će angažirati sve svoje prijatelje.

Uredite svoj prostor na originalan način

Ljudi su vizualna bića, pa ako su dosada kraj vaše trgovine prolazili kao da ne postoji, s dobrim dekoracijama sigurno će je zamijetiti. Znatiželja brzo proradi i eto novih „leadova“. Imajte na umu da je ponekad i manje više, a bezveze nabacane stvari, tek toliko da se nešto stavi, mogli djelovati destimulirajuće. Dajte oduška svojoj kreativnosti, moglo bi vam se isplatiti.

Začinite ponudu domaćim, aktualnim i – pristupačnim

Ovaj se dan u američkoj kulturi smatra sinonimom za bundeve. S obzirom da ih i kod nas možete pronaći sasvim dovoljno za dnevnu, ako već ne mjesečnu promociju, nema razloga da ne iskoristite sezonsku svježu ponudu.

Nek se na meniju vašeg restorana pronađu različite varijante jela s bučom, iznenadite goste neobičnom prezentacijom jela, svoj kafić obogatite ponudom posebnog frapea od buče ili počastite goste svog poslovnog prostora pravom domaćom bučnicom.

Iskoristite potražnju proaktivno

Ukoliko imate OPG koji nudi tradicionalne jesenske plodove, nemojte čekati da vas ljudi otkriju. Ponudite im svoje proizvode uz nekoliko ideja za kreativnu uporabu. Većina vlasnika restorana vjerojatno već ima nekog tko ih opskrbljuje tim namirnicama, no to ne znači da se ne možete nametnuti svojom originalnom ponudom. Jabuke i cimet također su popularni dio ove tradicije, pa iskoristite blagodati interneta i istražite kako se najbrže i najmaštovitije približiti novim kupcima.

Kombinirajte za uštedu vremena i veću potrošnju

Maskiranje za ovaj dan za neke je stvar velikog truda, zato im olakšajte izbor. Razmislite što bi sve moglo ići u dobro osmišljeni kostim i ponudite te proizvode zajedno na akciji. Pojedinačno se možda ne bi toliko dobro prodali, ali možda je baš vaša ideja potaknula maštu nove mušterije. Ova ideja ne mora se primijeniti samo na maske – recimo pribor za pečenje prigodnih slastica odlično se može složiti uz slogan koji sugerira isplativost i zabavu za cijelu obitelj.

Brendirajte već poznato

Halloween se u SADu provodi obilazeći susjede u potrazi za slatkišima, nešto poput naših maškara. Stavite znak na svoju radnju da sudjelujete u ovom običaju, a čokoladice i slatkiše ogrnite u boje svog posla. Razmišljajte unaprijed i stavite svog logo na sve prigodno čega se možete sjetiti. Ili svoj logo prilagodite ovoj prilici. Poneki detalj oko vašeg već prepoznatljivog slogana osvježit će ga i privući znatiželjne.

Napravite svoj strašni favicon

Mala ikonica koja se pojavljuje uz vaš URL u pretraživaču možda se ne čini kao velika stvar, ali je simpatična sitnica koju će mnogi primjetiti. Takve sitnice vašim klijentima daju dojam da mislite na sve i uvijek ste u trendu, kao i da ste spremni istraživati nove stvari. Mala stvar, a može napraviti veliku razliku. Pokoji duh ili vražićak na vašoj web stranici imat će sličan efekt.

Pomozite slabijima uz pomoć drugih

Popularni američki slogan za ovu prigodu glasi „trick or treat“ tj „nepodopština ili poslastica“, a vi ga za ovu prigodu prilagodite i učinite dobro djelo. Na primjer „Help or treat“ akcija mogla bi poslužiti kao odlična prilika da ljudi vama doniraju slatkiše ili svoje vrijeme ili usluge, koje ćete potom proslijediti u najbliži dom za nezbrinutu djecu, osobe s poteškoćama u razvoju ili bolnicu. Angažirajte se lokalno kako bi promijenili globalnu svijest.

Povežite se s lokalnim sajmovima

Jesenski su sajmovi doista mnogobrojni, pa ne bi trebalo biti teško pronaći neke u koje biste se uklopili. Promovirajte svoje akcije i događanja na njima, a sam dan Halloweena neka bude kulminacija vaše akcije. Dobra priprema je pola odrađenog posla!

Iskoristite prigodu i počastite

U svoj newsletter dodajte poseban promo kod koji će biti dostupan samo ograničeno vrijeme u vašem web shopu. Ovaj „strašni“ popust uopće ne mora biti velik, ali sama činjenica da je nešto povoljnije i da će biti dostupno samo kratak period dovoljna je da se „zakače“ oni koji inače propuštaju web kupovinu.

Napravite prigodni video, blog ili objavu

Hashtag izmišljen samo za ovaj period mogao bi postati viralan i tako vam donijeti nove obožavatelje, naravno ukoliko ste kreativni i znate animirati online zajednicu. No ljudi cijene trud, zato podijelite s njima neku svoju „strašnu“ priču ili zajedno s kolegama napravite video o kojem će se pričati još dugo nakon što ovaj dan završi. Nekoliko zastrašujućih elemenata i zanimljiva priča koja kulminira u šaljivom tonu ili neočekivanim raspletom zabavit će i vas koji je snimate i one koji je gledaju. S obzirom da danas svašta postaje viralno u kratkom roku, ne zaboravite na kraju staviti svoj logo, čisto da se zna čija kreativnost je u pitanju.

Napravite tulum

Tko ne voli dobru zabavu? Promotivne cijene pića i hrane uz glazbu poput neizbježnog Jacksonovog „Thrillera“ i tulum je već tu! Ubacite neki natječaj za najbolju masku ili poseban popust za one koji dođu prigodno odjeveni. Ne zaboravite urediti prostor u stilu uklete kuće ili vještičje radionice, a svakako s posjetiteljima podijelite i fotogaleriju putem društvenih mreža. Uspomene traju vječno!

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here