Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju Trendovi i novosti

Što je CRM i što se iza njega krije

CRM
BizIT
Autor: BizIT

Vaš lijek za kvalitetnije odnose s klijentima i kupcima.

Mnogi kažu da je prodaja sve za tvrtku. Onda opet ima i onih koji kažu da je marketing najvažniji. Drugi se kunu u korisničku podršku. No, možda je baš CRM to “sve”. :) Jer CRM je ono što spaja više funkcija unutar poduzeća, budući da ih snabdijeva važnim podacima, a također ima za krajnji cilj prodaju i povećanje prihoda. Točna definicija bi bila:

Customer Relationship Management (CRM) tj. upravljanje odnosima s klijentima je pristup upravljanju tvrtke kroz interakciju sa sadašnjim i budućim kupcima. CRM pristup pokušava analizirati podatke kupaca i njegovu povijest s tvrtkom, kako bi se poboljšali poslovni odnosi s klijentima/kupcima, s naglaskom na njihovo zadržavanje, a kako bi u konačnici ostvarili rast prodaje.

25% Facebook i Twitter korisnika očekuju odgovor na njihove zahtjeve putem društvenih mreža u manje od jednog sata* – ako imate CRM onda to možete napraviti!

 

Cilj CRM-a je organiziranje i automatizacija prodaje, marketinga i službe pomoći te upravljanje svim informacijama u svezi klijenata na jednom mjestu i u jednom sustavu.

CRM sustav

Kako se provodi CRM?

CRM prikuplja razne podatke o vašim korisnicima s više kanala kako bi dobio što bolju sliku kupca kroz njegovo korištenje vašim sustavom te komunikacijom s vama. Neki od kanala koji se redovito “skeniraju” su službena web stranica/web shop, emailovi, online chatovi s vašim operaterima, telefonski pozivi korisničkoj službi, komunikacija koju s kupcima vodite putem društvenih mreža itd. To su vrijedni podaci koji govore o vašem odnosu s korisnikom tijekom nekog vremena i iz kojih možete iščitati koje su njihove navike i želje, predvidjeti neke korake te im kreirati personaliziranu ponudu.

CRM stručnjaci su osobe koje iz svih tih podataka moraju izvući korisne zaključke, a koji će se primijeniti za poboljšanje procesa u tvrtki i buduće komunikacije s klijentima.

Primjer jednog CRM ciklusa u poduzeću – CRM stručnjak zapaža kako veći broj korisnika napušta košaricu u web shopu kada dođe do opcije dostave. Misli da problem može biti u cijeni dostave pa predlaže kolegama, web dizajnerima da se tim kupcima pri “izlasku iz košarice” pošalje email ili notifikacija o smanjenoj cijeni dostave ili čak besplatnoj dostavi, a kolege iz marketinga zadužuje za osmišljavanje tekstova za bolju komunikaciju s kupcima.

 

Sumiramo: CRM prati informacije o klijentima kompanije i brine se da budu sretni na svakom koraku. :)

Customer Relationship Manager

Kako profesionalno upravljati CRM-om?

Ako želite CRM uvesti u vašu tvrtku kao prodajni i marketinški alat u tome vam može pomoći rješenje MiniCRM, cloud aplikacija koja automatizira vaše prodajne i marketinške procese sa sadašnjim i budućim klijentima.

CRM tržište na globalnoj razini u 2015. godini vrijedilo je 27,5 milijardi $, a Gartner predviđa da će do 2017. narasti na 37 milijardi dolara.**
No, ne morate brinuti kako ćete ga implementirati jer za upravljanje MiniCRM sustavom nisu potrebni mjeseci za primjenu te učenje i svladavanje korištenja. Budući da je ovo rješenje smješteno u oblaku nećete ništa trebati instalirati, a u MiniCRM možete upravljati stotinama, pa i tisućama klijenata. :)

MiniCRM najčešće koriste izvršni rukovoditelji, voditelji prodaje, prodajni predstavnici te marketinški stručnjaci kako bi jednostavnije upravljali odnosima s klijentima. Ovaj specijalizirani alat vas rješava bavljenja bilježnicama, proračunskim tablicama, kalendarima i hrpom računa e-pošte, a jednostavnije komunicirate i sa suradnicima budući da vam je MiniCRM dostupan na osobnom računalu, laptopu, pametnom telefonu i tabletu.

Ako i vama treba takav pomoćnik u poslu s klijentima klikom na link se prijavite za besplatno isprobavanje MiniCRM!

Želim besplatno
isprobati MiniCRM

CRM je alat broj jedan kojem se predviđa ogroman rast u narednim godinama, jer tvrtke jednostavno moraju svojim kupcima osigurati što bolji tretman, a i izboriti se za njihovu vjernost. Zato krenite odmah s implementiranjem CRM-a i uvjerite se i sami da zaista donosi veliku vrijednost vašem biznisu!

Izvori:
*http://www.adweek.com/socialtimes/social-media-crm/498921?red=at
**http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2013/06/18/gartner-predicts-crm-will-be-a-36b-market-by-2017/#2715e4857a0b1ab46b3ac1ec
Foto izvor 1Foto izvor 2

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.