Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Tech Hack

Znate li što je ERP i zašto ga već nemate?

sto-je-erp-poslovanje
BizIT
Autor: BizIT

Tolkien bi rekao „one ring to rule them all“, a mi ćemo reći kako se radi o softveru koji istovremeno upravlja brojnim procesima poslovanja.

Još jedna u nizu kratica iz informatičkog svijeta krije mnogo različitih procesa unutar jednog alata. ERP ili Enterprise Resource Planning je poslovni informacijski sustav koji omogućuje potpunu kontrolu nad poslovnim procesima u poduzeću. Računovodstvo, ljudski resursi, odnos s klijentima, prodaja – glavna odlika ERP je da svime upravlja iz iste baze podataka, pružajući tako priliku različitim poslovnim sektorima da dođu do njima relevantnih podataka. 

sto-je-erp-poslovanje-1

 

Protok informacija postaje donekle automatiziran i brži, čime se štedi vrijeme, a samim time i resursi. S većim pristupom uslugama u oblaku ovaj je proces postao jednostavniji i jeftiniji, što je ERP rješenja napravilo prihvatljivim i za mala i srednja poduzeća, a ne samo velike korporacije. Ulaganja u infrastrukturu, kada je riječ o cloud tehnologijama, su minimalna, a podaci koji ne ovise o fizičkom prostoru kojeg posjedujete su sigurniji i pristupačniji.

Prvi znakovi da vaše poslovanje vapi za boljom organizacijom

Kako bi poslovanje teklo bez zastoja potrebno je uskladiti ključne komponente. Ukoliko zbog ručnog unosa podataka šef skladišta sa zakašnjenjem dozna kako je prodaja već ispraznila sve što on ima na dispoziciji, lako se može dogoditi da se proda veća količina proizvoda od trenutno raspoložive. Dok se iz proizvodnje naruči nova roba kupac će se načekati, što u konačnici dovodi do frustracije i nezadovoljstva, a rezultira gubitkom klijenta i smanjenjem vjerodostojnosti brenda. To je jedan od prvih pokazatelja kako je vrijeme za promjenu.

erp-sustav-organizacija-poslovanja-skladiste.

ERP softversko rješenje u potpunosti će eliminirati ovakav scenarij. Ovisno o modulima koje odaberete prilikom njegove implementacije, svi uključeni u proces poslovanja u svakom će trenutku moći vidjeti stvarno stanje stvari. Uz napredniji softver, stanje na skladištu bit će putem interneta vidljivo odmah i krajnjem kupcu, što automatski štedi njegovo vrijeme i dovodi do stvaranja većeg povjerenja prema brendu.

Koji ERP odabrati?

Pantheon ERP cjelovito je online rješenje koje omogućava malim i srednjim tvrtkama povezivanje poslovnih procesa te njihovu potpunu kontrolu u jedinstvenom sustavu. Usluga pokriva sve poslovne procese, od nabave i fakturiranja do računovodstva i upravljanja plaćama do proizvodne i poslovne analitike. Jednostavnije rečeno Pantheon ERP objedinjuje:

  • organizaciju komercijalnih aktivnosti, od pretprodaje do isporuke
  • kontrolu kupnje, naloga i povrata naloga
  • bolju kontrolu troškova i prihoda
  • organizaciju i kontrolu proizvodnje
  • planiranje i praćenje financijskog rezultata kroz jednostavnu integraciju s vašom online trgovinom omogućava kontrolu online narudžba, računa i ostalih evidencija.
  • ne morate brinuti o izmjenama u zakonodavstvu jer se zakonske promjene redovito prate te se usluga automatski ažurira u skladu sa izmjenama u zakonima.

Održavanje softvera i kontinuirano ažuriranje od presudne je važnosti za sigurnost podataka, zato je ova cloud aplikacija smještena na sigurnim serverima u data centru HT-a. Posebno je pogodna za manje i srednje tvrtke te računovodstvene servise jer plaćate točno onoliko koliko koristite uslugu, uz jednostavno dodavanje ili otkazivanje paketa po potrebi.
Jedino potrebno za uspješno korištenje Pantheon ERP cloud aplikacije su pristup Internetu i Pantheon licenca.

Ova vrsta softvera odličan je alat koji ubrzava kako interne, tako i procese poslovanja koji se odnose na komunikaciju s kupcima, no nije svaki program idealan za velike i male podjednako.

Saznajte više o Pantheon ERP rješenju

OliveBox kao mini ERP rješenje cjelovita je Cloud aplikacija namijenjena malim i srednjim tvrtkama. Obuhvaća sve što suvremenoj tvrtki ili obrtu treba, od organizacije poslovanja do oglašavanja i omogućava jednostavnu izradu ponuda, faktura, narudžbenica, odobrenja, opomena, vođenje troškova i brojne druge, kao i online fiskalizaciju računa.

Saznajte više o OliveBox mini ERP rješenju

—> Pročitajte i druge članke o Oliveboxu na BizIT blogu.

ict-informacijske-tehnologije-poslovanje.
Strpljenje je odlika mudrih, uspješnih i organiziranih

Implementacija ovog softvera u kompaniju koja je dosad koristila nekoliko različitih programa za poslovanja dugoročno će pokazati rezultate, no potrebno je prvo savladati sve njezine mogućnosti. Stručnjaci Hrvatskog Telekoma na raspolaganju su za sve upite i poteškoće, no pripremite svoje zaposlenike na vrijeme kako bi tranzicija prošla što bezbolnije. Iskustvo je pokazalo kako jedan ili više stručnjaka unutar kompanije koji su već upoznati s radom softvera mogu ubrzati process učenja za trećinu vremena.

Kada se radi o periodu od nekoliko mjeseci, pa sve do godine dana, vremenska ušteda prelazi i u onu novčanu. Specifičnosti vašeg poslovanja vjerojatno se ne poklapaju s onima ostalih, što je ujedno i vaša strateška prednost na tržištu, no to su sve stvari na koje trebate obratiti pažnju prilikom prelaska na suvremeniji način upravljanja procesima.

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj