Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju

Što je sve potrebno kako bi vaš frizerski ili kozmetički salon poslovao bez muke

kako-otvoriti-kozmeticki-frizerski-salon
BizIT
Autor: BizIT

Dobra priprema je pola obavljenog posla, zato pripremite na vrijeme svoj salon za sve zakonske obveze poput fiskalizacije.

Prije nego se upustite u novu poslovnu (ali i životnu) avanturu svakako ćete napraviti poslovni plan. Kako bi on bio potpun morate znati svoje početne troškove i kako će se vaše poslovanje održati prvih mjeseci ili čak cijelu godinu dok se sve ne uhoda. Odredit ćete cijene svojih usluga i plaće svojih radnika, ali velika stavka na koju morate paziti je tehnologija bez koje ne možete, kao i troškovi marketinga koji vas može pogurati u pravom smjeru. Prije nego se uputite u banku po kredit kojim ćete sve to financirati, dobro proučite na što sve trebate obratiti pozornost.

Bez opreme nema ni posla

Tehnologija je utjecala na svijet ljepote na različite načine – od različitih preparata do opreme i aparata bez kojih su transformacije skoro pa nemoguće. Zato jedan frizerski ili kozmetički salon mora točno znati čime se treba opremiti kako bi bio konkurentan na tržištu. Kozmetički salon bez sprava za uklanjanje celulita ili pak profesionalne rasvjete za njegu lica jednostavno nije potpun, a iako su dobre škare, fen i talent su neophodni za svakog modernog frizera, uz stroj koji ubrzava bojanje kose vaše će poslovanje dobiti novu dimenziju. Bez obzira koje tretmane i usluge odlučite uvrstiti u svoju ponudu, postoji oprema koja je za svako moderno poslovanje neophodna.  Programi za vođenje poslovanja, telefon za narudžbe, fiskalna blagajna već spremna za uporabu, ali i povoljnija opskrba električnom energijom… sve za poslovanje moguće je pronaći u novim Magenta 1 Business paketima. Krenimo redom…

kako-otvoriti-kozmeticki-salon-tehologija-marketing

Vaši se klijenti žele osjećati kao u drugom domu, al onom boljem u kojem ih svi paze i maze. Zato kada nazove da ugovori termin, vašoj vjernoj klijentici ne želite tratiti vrijeme. U programu odmah možete pronaći njezin karton s bojom za kosu koju koristi i imenom najdraže kozmetičarke čijom uslugom je zadovoljna. U tablici koju odmah otvorite na vašem računalu bez problema vidite raspored svih zaposlenih i možete ponuditi odgovarajuće vrijeme za termin. Kada klijentica dođe sve će već biti spremno, a ostane li vremena možda odabere i onu manikuru koju je uvijek željela, a upravo je netko otkazao svoj dogovor i ona ga može iskoristiti. Zapamtite – zadovoljan klijent lakše će prihvatiti dodatnu ponudu. Dok čeka da se boja na njenoj kosi primi, možete joj ponuditi besplatno surfanje na vašoj bežičnoj mreži, a možda će i napuniti svoj mobitel jer će vaš račun za struju ionako ovaj mjesec biti manji i oko takvih se izdataka više ne morate brinuti. Kada je njezin tretman gotov, vjernoj ćete klijentici izdati i fiskalizirani račun za svoje usluge, personaliziran originalnom porukom vašeg obrta. Zvuči previše idilično da bi bilo istinito? Ne mora biti ako svoje poslovanje imate pod kontrolom u jednom paketu.

kozmeticki-salon-frizerski-salon-fiskalizacija

Ukoliko vam se čini da su početni troškovi preveliki kako bi preuzeli rizik pokretanja poslovanja, razmislite o tome da ih smanjite gdje god možete. Primjerice, svu tehničku opremu bitnu za poslovanje možete i iznajmiti, umjesto da je kupite. Tako ne morate brinuti o amortizaciji i zastarjevanju opreme, a servis i nadogradnja softvera također su briga Hrvatskog Telekoma – 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Ukratko, pokvari li vam se računalo ili fiskalna blagajna, samo nazovete korisničku podršku i kvar će se otkloniti unutar jednog dana ili ćete dobiti zamjensku opremu.

mini-fiskalna-blagajna

Odaberite Mini fiskalnu blagajnu za već od 89 kn mjesečno te do kraja lipnja plaćajte samo 1 kunu mjesečno!
Provjerite i najbolju ponudu računala, mobitela i Internet veze za Vaš posao!

Saznajte više!

Istaknite se u masi i postavljajte vlastita pravila

Proučavanje konkurencije normalna je praksa poslovanja, ali kopiranje baš i nije poželjno. Kada je riječ o vašoj tvrtki, želite da bude posebna! Dobre ideje često ne zahtjevaju velika ulaganja, potrebno je samo malo mašte i hrabrosti da prvi pokrenete neki novi trend. A svi znamo da se prvi i hrabri najviše pamte. U Hrvatskoj se u protekle dvije godine otvorilo dvjestotinjak novih kozmetičkih i frizerskih salona zato je važno da pronađete put do svojih klijenata. Napravite kutak u kojem mogu ovjekovječiti svoj novi izgled i promovirati ga putem društvenih medija ili ponudite popuste za one koje vam dovedu nove mušterije.

selfie-kutak-frizerski-salon-pinterest

Izvor: Pinterest

Marketing je itekako važan, zato ne zaboravite uložiti u promociju koja odgovara važim potrebama i mogućnostima, ali i u oglašavanje. Naša rubrika za internet marketing donosi mnoštvo ideja koje možete iskoristiti. Pronađite svoje nove klijente i putem Google oglašavanja – odaberite ključne riječi koje predstavljaju vašu ponudu, a platit ćete samo kada netko na njih klikne. Hrvatski telekom nudi potpunu uslugu upravljanja ovom vrstom oglašavanja, tako da se ne morate brinuti čak i ako nemate nikakvog iskustva s ovakvim vidom promocije. Iskoristite i mogućnosti oglašavanja putem bannera ili PR tekstova koji se objavljuju na tportal.hr. Na taj način možete doprijeti i do 3 milijuna posjetitelja mjesečno, a članak o najnovijem uspjehu vaše metode za pomlađivanje kože zasigurno će doći do svoje ciljane publike. Svakako nemojte zanemariti ni klasično SMS oglašavanje. Prosječan korisnik čak 150 puta dnevno provjeri svoj mobitel, a SMS poruke imaju puno veći postotak otvaranja u usporedbi s e-mailom. S bazom korisnika od 4,5 milijuna ovo je idealan način promocije koji ne zahtjeva nikakvu instalaciju i smanjuje troškove komuniciranja, a osigurana je i stalna korisnička podrška.

Koju god metodu promocije odabrali, nemojte zaboraviti angažirati svoje zaposlenike i klijente. Svi oni vole se osjećati kao dio zajednice, zato ih nagradite za svaki angažman i pokažite da cijenite njihov trud. Kada je kreativnost u pitanju, samo nebo je granica. Ovo ipak nije bilo koji salon – ovo je vaš salon!

frizerski-salon-tehologija-marketing

BizIT trikovi za uspješnu promociju:
  • svaki mjesec na račun stavite novi savjet za njegu kose/kože ili kupon za akciju na neku sljedeću uslugu
  • održavajte edukacije za svoje klijente
  • postavljajte različite akcije na društvene mreže, a preko newslettera šaljite skrivene ponude za svoje vjerne klijente 
  • organizirajte „happy hour“ kako bi popunili prazne termine 
  • odredite zabavni „selfie kutak“ u kojem će vaše klijentice napraviti fotografiju, podijeliti je na društvenoj mreži i zaraditi simbolični popust za sljedeći put
  • ponudite posebne cijene za „last minute“ termine koji su upravo otkazani i oglasite ih na društvenim mrežama

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.