Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
Bolji u poslovanju

Sve koristi uredske suradnje i kako poraditi na njoj

kako-poboljsati-uredsku-suradnju
BizIT
Autor: BizIT

Iskorištavanje najboljih sposobnosti zaposlenika unutar uredske suradnje pokazalo se kao dobitna kombinacija za većinu uspješnih svjetskih kompanija.

Vaša kompanija možda nije velika, ali ipak se ponekad zna dogoditi da nitko nema pojma što onaj drugi radi? Vrijeme je da u svoje poslovanje integrirate praksu najuspješnijih svjetskih kompanija – kolaboraciju. Istraživanje je pokazalo kako je u posljednjih dvadeset godina vrijeme provedeno u kolaboraciji između menadžera i zaposlenika poraslo za 50%.

Veća produktivnost donosi i veće zadovoljstvo – svima

Iako se može činiti da su svi vaši zaposlenici spremni za sve izazove vašeg poslovanja, njihovo znanje i sposobnosti znatno se razlikuju. Nekima možda bolje „leže“ brojevi, dok je drugima komunikacija jača strana. Kako bi se izbjegle situacije u kojima jedni moraju popravljati za drugima, bolje je odmah na početku povezati sve strane i učiniti dostupnima svačije prednosti. Na taj način svaki radnik može maksimalno iskazati i iskoristiti svoje znanje, šef će cijeniti dobro i brzo obavljen posao, a na kraju će sve rezultirati obostranim zadovoljstvom. Na ovaj način svi osjećaju da se poštuje njihovo stvarno znanje, a poslodavac ima podlogu za pravedniji sistem nagrađivanja.

rjesenja-za-bolju-suradnju-u-poslovanju

Tehnologija u službi kolaboracije

Posao je već odavno prešao granice ureda i udomaćio se gotovo svugdje. Mnoge kompanije surađuju sa stručnjacima iz različitih krajeva svijeta uz iste ili manje troškove. Veliki broj njih odobrava rad na daljinu, te su uveli barem jedan radni dan kada radnici imaju opciju raditi od kuće. Sve to omogućila im je, naravno, tehnologija. Softverska rješenja poput Business Connect aplikacije Hrvatskog Telekoma omogućuju uredsku komunikaciju čak i kada ste na putu ili samo poželite promijeniti poslovnu okolinu. 75% ljudi koji koriste ovu uslugu ostvaruju bolju produktivnosti i suradnju između udaljenih timova. S obzirom da svi uključeni u kolaboraciju imaju uvid u sve što se događa vezano za projekt na kojem rade, štedi se vrijeme potrebno za prenošenje informacija. Sadržaj se jednostavno dijeli i putem interaktivnih video poziva, a integrira se i s Microsoft Outlookom. Upravo je Microsoftova usluga Office365 odličan primjer kolaboracije – aplikacija smještena u oblaku, kojoj mogu pristupiti svi uključeni u pojedini projekt i uređivati njegov sadržaj.

Wrike, Asana, Slack, Skarpline i Trello samo su dio poduže liste aplikacija kojima se koriste neke od najvećih kompanija na svijetu.

Dobra organizacija dovodi do veće produktivnosti

Raspored stolova i ureda u poslovnom prostoru jednako je važan za produktivnost. Organizirajte svoje radno okruženje baš kao što to radi dobra aplikacija. Povežite najvažnije ljude na najjednostavniji način i pobrinite se da u što kraćem vremenu mogu doći jedni do drugih. Studija Sveučilišta u Bostonu potvrdila je korelaciju između mnoštva sastanaka s brojnim e-mail porukama koje ih potvrđuju i produktivnosti. Utvrđeno je da spontani sastanci (odrađeni po potrebi) povećavaju produktivnost više nego oni koji se dogovaraju danima unaprijed i zapravo su sami sebi svrha. Aplikacije eliminiraju potrebu za čestim sastancima kako bi svi bili u toku s razvojem projekta i ne zahtjevaju dodatno vrijeme i energiju za dolaženje i odlaženje s mjesta sastanka.

Vezani članak: Samo ste 5 koraka udaljeni do produktivnijeg sastanka

kolaboracija-uredska-suradnja-produktivnost

Kolaboracija kao pouzdan sistem nagrađivanja

Razlikujemo tri tipa kolaborativnih resursa: informativni, društveni i osobni. Informativni obuhvaćaju znanja i vještina, društvenu dostupnost, povezanost i poziciju unutar određene mreže ljudi, dok osobni uključuju nečije vlastito vrijeme i energiju. Dok su prva dva resursa teoretski neiscrpna jer ih možemo preusmjeriti dalje bez da naštetimo sebi, ovaj treći, osobni resurs, ima svoje granice. Ulaganjem vremena u pomaganje nekome osobno oduzima nam vrijeme za rad na vlastitim projektima.

Uvođenjem kolaboracijskih aplikacija i CRM softvera u svakodnevnu uporabu u poslovanju, jednostavno se može pratiti rad svakog zaposlenika na temelju njihove uključenosti. Gledano kroz sportsku analogiju, znamo da strijelci golova i koševa bivaju nagrađeni nakon svake utakmice, ali isto tako nagrađuju se i oni koji su im asistirali. Timski rad toliko je važan da su neke kompanije pomaganje suradnicima uvrstili među kriterije za napredovanje. Jednako tako i nagrađuju svoje zaposlenike na temelju njihove participacije u određenom projektu. Oslanjajući se na ovaj sustav nagrađivanja, teže se može dogoditi da se nekoga previdi samo zato jer nema upečatljivu titulu ili da netko drugi preuzme zasluge za cijeli kolektiv.

Vezani članak: 10 načina za bolju motivaciju zaposlenika

Kratka pravila za uspješnu kolaboraciju :)
  • MAIL, PORUKA ILI VIDEO POZIV
    Svaka situacija zahtjeva drukčiju vrstu komunikacije, pobrinite se da ne trošite svoje i tuđe vrijeme s nepotrebnom komunikacijom
  • POŠTUJTE TUĐE VRIJEME
    Vama možda dan tek počinje, ali vašem kolegi na drugom kraju svijeta taman završava i neće cijeniti poziv u zadnji čas
  • BUDITE ODGOVORNI
    Pazite na dogovorene sastanke i video pozive, pogotovo kada je riječ o velikoj grupi ljudi koju je teško uskladiti
  • UPOZNAJTE SVOJE KOLEGE
    Možda ne morate postati prijatelji, ali što prije shvatite kako funkcioniraju bolje ćete funkcionirati u zajednici
  • DRŽITE SE DOGOVORENIH STANDARDA
    Svi imaju određeni način na koji rade stvari, zato se odmah na početku dogovorite koji standardi će važiti za vaš projekt, kako bi se svi mogli snaći bez problema.

Neka i vama jedan od ciljeva u ovoj godini bude raditi na poboljšanju uredske suradnje. Istražite i isprobajte neki kolaboracijski alat. Vidjet ćete da će vam uloženo donjeti “isplatu” na više nivoa u poduzeću!

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here