Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
U praksi

Tescove trgovine u srednjoj i istočnoj Europi oslanjaju se na mrežu Deutsche Telekoma

tesco-trgovine-eu
BizIT
Autor: BizIT

Prije nešto više od tri godine Tesco, maloprodajni lanac iz Ujedinjene Kraljevine, odabrao je GTS Central Europe za povezivanje više od 1 000 svojih trgovina u Češkoj Republici, Slovačkoj, Poljskoj i Mađarskoj s centraliziranom privatnom korporativnom mrežom. Sada, nakon spajanja GTS-a i Deutsche Telekom Grupe, Tesco je odlučio produljiti svoj ugovor s Grupom za još dvije godine, što je primjer uspješne primjene koji uključuje razmišljanje u globalnim okvirima, djelovanje na lokalnoj razini i pružanje cjelovite, besprijekorne usluge našim korisnicima.

Tesco, koji je osnovan 1919. godine i koji je poznat po tome što je na dan otvaranja svoje prve trgovine ostvario neto dobit od samo jedne funte, postao je treći najveći maloprodajni lanac u svijetu prema dobiti. Posljednjih godina brzo se širi srednjom i istočnom Europom uz neprekidno otvaranje novih lokacija diljem regije. „Za Tesco je bilo važno pronaći pouzdanog partnera koji bi mogao osigurati regionalni pristup za srednju i istočnu Europu. Među ključnim prednostima zbog kojih smo odabrali DT Grupu bili su upravljanje mrežom na jednoj lokaciji i primanje iste kvalitete usluge u svakoj zemlji”, izjavio je Martin Berdych, rukovoditelj za IT infrastrukturu i operacije u srednjoj i istočnoj Europi u Tescou.

Od tada je mreža kojom upravlja T-Mobile Czech (TMCZ) okosnica Tescovih podatkovnih aplikacija kritičnih za poslovanje u svim četirima zemljama, uključujući platne transakcije, lanac opskrbe i informacijske sustave za zaposlenike. Te su usluge od ključnog značaja za maloprodajna poduzeća, a posebno za Tesco. U svojem godišnjem izvješću za 2016. godinu[1] društvo je navelo da je bilježilo 78 milijuna dolazaka u kupovinu tjedno i da je te godine zapošljavalo 476 000 radnika diljem svijeta. To znači da bi privremeni prestanak pravilnog rada Tescovih aplikacija za plaćanje ili ljudske resurse mogao utjecati na tisuće korisnika i zaposlenika. Zato je stvaranje pouzdane mreže za podršku tim aplikacijama bila najvažnija stvar koju je TMCZ mogao napraviti za svojeg korisnika.

Tesco se koristi centralno upravljanom uslugom koju pruža naše češko društvo kći i koja je poduprta lokalnom podrškom u odgovarajućim zemljama, čime se osiguravaju stabilnost i homogenost mreže u svim Tescovim trgovinama. Kao rezultat, korisnik je sada odlučio produljiti ugovor za centralni VPN kojim su obuhvaćene četiri zemlje za dodatne tri godine te čak nadograditi svoje usluge na svim relevantnim lokacijama. Osim toga, svi VPN-ovi društva u Slovačkoj prenijet će se iz prijašnjeg pružatelja Benestre u drugo društvo kći DT-a: Slovak Telekom. Nadovezujući se na početni ugovor, TMCZ će nastaviti pružati Tescou i druge važne usluge, kao što su namjenski pristup internetu, govorne usluge i SMS, kao i usluge smještanja na poslužitelju u vlastitom podatkovnom centru.

DT postaje jedinstvena kontaktna točka za tisuće Tescovih trgovina

Suradnja samo s jednim partnerom za cijelu regiju od ključnog je značaja za Tesco. TMCZ je bio u mogućnosti povezati lokalni sustav podrške s regionalnim pristupom kako bi pružio besprijekornu prekograničnu uslugu u zatraženim zemljama. Tescou je osigurana višejezična podrška u cijeloj regiji srednje i istočne Europe zahvaljujući tome što su zaposlenici DT-a prisutni u svakoj zemlji i usredotočeni na isporuku najbolje moguće usluge. Uz to, time što ima jednog pružatelja za cijelu regiju umjesto četiriju različitih operatora u četirima zemljama korisniku je omogućeno smanjenje složenosti i troškova povezanih s uslugom. Društvo štedi novac izravno opsegom nabave i neizravno nižim troškovima jer umjesto četirima lokalnim mrežama upravlja samo jednom regionalnom. Ako se pojavi potreba na lokalnoj ili međunarodnoj razini, DT bi svojim mrežama i mrežama svojih partnera diljem Europe omogućio brzo i jednostavno proširenje Tescovih usluga na nove lokacije.

[1] https://www.tescoplc.com/media/264194/annual-report-2016.pdf

Ralf Nejedl,
viši potpredsjednik za poslovne korisnike u društvu Deutsche Telekom Europe

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.