Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Istraži ICT usluge
Bolji u poslovanju

Uz MiniCRM povećajte prodaju na svim razinama

povecajte-prodaju-minicrm
BizIT
Autor: BizIT

Nemojte više gubiti vrijeme na brojne uredske zadatke. Neka ih MiniCRM odradi umjesto vas, vi se u potpunosti posvetite prodaji i kupcu.

Koliko ste puta pomislili “joj, kad bi barem netko preuzeo proračunske tablice, kalendare, mnoštvo e-mailova, organiziranje sastanka i bezbroj uredskih zadataka” kako bi vam ostalo više vremena koje bi se utrošili na kupca, jer svi koji rade u prodaji znaju da je dobar odnos s kupcem ključan za posao. Postoji rješenje! MiniCRM (CRM = kratica za Customer Relationship Management) je sustav koji organizira sve informacije u svezi klijenata na jednom mjestu, te čini vaš posao bržim, učinkovitijim a samim time vam znatno pomaže povećati prihode. MiniCRM vam omogućuje odlična rješenja bili vi direktor prodaje, voditelj ili prodajni predstavnik.

Kako MiniCRM pomaže izvršnim direktorima

Vaša pozicija je najnezahvalnija – najviše odgovornosti, zadataka i izazova. A kako to obično biva u svim poslovima direktora se prvog proziva za sve pogreške. Upravo zato si nemojte dozvoliti da griješite, a uz MiniCRM si pojednostavite posao. Ako imate mnogo zaposlenika vaš posao je dodatno kompliciran, no Mini CRM podsjeća vaše suradnike o važnim zadacima, umjesto vas, te vam tako omogućuje uvođenje reda u poslovanje. Zaboravite i dosadne gomile papira i tablice jer uz standardizirani sustav poslovanja u svakom trenutku možete točno vidjeti što rade vaši zaposlenici i koji su njihovi rezultati. Dodjeljivanje zadataka suradnicima nikada nije bilo lakše, a vama omogućava da se koncentrirate na zaista važne stvari. MiniCRM vam daje brz uvid u sve što se događa.

 minicrm-sustav-koji-pomaze-izvrsnim-direktorima-u-organizaciji-prodajnog-odjela

  • Provjerite učinkovitost zaposlenika u izvješćima. Uz provjeru koliko klijenata imaju, koja je njihova stopa zatvaranja, koliko prosječno traje zatvaranje prodaje točno će te znati tko je radnik a tko zabušava. A vjerujemo da će te lako naći sistem kako probuditi spavalice a nagraditi one koji pridonose povećanju prodaje.
  • Rad i hodogram bez papira. Kako MiniCRMu možete pristupiti s bilo kojeg mjesta ili uređaja poput tableta ili pametnog telefona, spremanje informacija o tome gdje ste i s kim razgovarali, te što ste dogovorili bit će vam dostupne u bilo koje doba dana ili noći. Nije na odmet imati sve podatke, ponude i ugovore na jednom mjestu koje je potpuno sigurno. Ujedno će se arhivirati  i vaša e-pošta.
  • Sastanci, sastanci, sastanci. Stvarajte zadatke s rokovima te ih nakon zatvaranja spremite u povijest. To itekako štedi vrijeme, a vrijeme je novac. Mini CRM također možete sinkronizirati s vašim omiljenim aplikacijama kalendara na telefonu kako biste dobivali podsjetnike o predstojećim sastancima i zadacima.
  • Informacije zlata vrijedne. Automatski prikupite potencijalne klijente s vaše web stranice. Mini CRM ih organizira i podsjeća vaše suradnike na zadatke. Jer zadovoljan klijent je zlata vrijedan. Također u MiniCRMu prikupite i sve kontakte i povijest svojih klijenata, jer ako vaš zaposlenik napusti firmu kontakti ostaju, a novi suradnik može odmah nastaviti s poslom gdje je prethodni stao.
  • Što se događa s prihodom, zašto sporo raste? Uz ovaj sustav nema muljanja. U izvješćima vrlo jasno možete vidjeti koliko vremena vaši prodajni predstavnici provode u razgovoru s potencijalnim klijentima, koji neće postati kupci. Također u statusima imate uvid u točan broj potencijalnih klijenata za vašu tvrtku. Rješavanjem tog problema prihodi prodaje će zasigurno rasti.

Kako MiniCRM‎ pomaže voditeljima prodaje?

Uz olakšano nadgledanje svojih prodajnih predstavnika povećanje prodaje prirodan je proces, a uz MiniCRM upravljanje timom postaje jednostavan zadatak.

Kao voditelj prodaje odgovorni ste za brojne stvari ali prvenstveno zaostvarivanje (boljih) prodajnih rezultata i zadovoljstvo kupaca koji proizlaze iz uspješnog prodajnog procesa. MiniCRM postaje vaše uši i oči jer u svakom trenutku vam javlja na čemu radi vaš prodajni tim, koliko vremena troše na sastancima te koliki prihod ostvaruju. Ako su oni pretrpani obvezama i zaboravljaju na zadatke uz ovaj sustav ih možete jednostavno podsjetiti da vode računa o klijentima, rokovima ali i poslovima koji slijede. Kako to funkcionira? Jednostavno!

minicrm-kako-unaprijediti-prodaju

  • Upravljanje prodajnim timom je postalo brzo, lako i učinkovito. Izvješća se ažuriraju u stvarnom vremenu pa pravodobnom reakcijom možete poduzeti potrebne radnje kako bi spriječili neželjene situacije i unaprijedili prodaju. Ujedno možete postaviti automatizirane podsjetnike za vaše prodajne predstavnike kako bi mogli kontaktirati klijente ako isti ne odgovaraju na ponudu, te time smanjujete eventualni gubitak u poslovanju. Ako neki od vaših prodajnih predstavnika da otkaz ili slično, zahvaljujući korištenju MiniCRM-a kontakti klijenata kao i svi podaci su na sigurnom, a vaš novi zaposlenik će bez problema preuzeti posao.
  • Nepregledne tablice postaju prošlost jer sve važne podatke prikupljate u MiniCRM-u. Tako svim važnim podacima možete pristupiti s raznih uređaja kad god vam trebaju i gdje god se nalazili. Da, i sve vaše Exel tablice će biti uredne, pregledne i najbitnije – sigurne.
  • Riješite se ponavljajućih zadataka i zagubljenih upita. MiniCRM automatski prikuplja podatke o potencijalnim klijentima s vaše web stranice, organizira ih te suradnike podsjeća na zadatke kako slučajno ne bi zaboravili na klijenta, time ga uvrijedili i propustili priliku da ga dovedu pod vaš krov kako bi povećali prodaju. Vi si također možete uštedjeti vrijeme stvaranjem predložaka e-pošte koju treba često slati, zamislite tu uštedu vremena :) a možete slati i automatski podsjetnik partneru s kojim imate zakazan sastanak. Uz MiniCRM mogućnosti pogreške i zaborava su smanjene na minimum minimuma.

Kako MiniCRM pomaže prodajnim predstavnicima

Uvjeravanje potencijalnog klijenta kako mu je baš vaš proizvod od presudne važnosti nije nimalo lak zadatak, a vaš je rad iznimno važan jer o njemu ovisi prihod vaše tvrtke. Što ste vi učinkovitiji, prihodi su veći, a vi i šefovi sretniji.

Svi dobro znamo koliko vremena može oduzeti sam prodajni proces, kao i održavanje kvalitetnog odnosa s klijentima. Kao prodajnom predstavniku, vrijeme vam je sve na svijetu i nikad ga nemate dovoljno, a stvaranje dodatnih sati u danu je jedan od ključnih benefita koje možete ostvariti korištenjem MiniCRM-a.

 minicrm-rjesenje-za-prodajne-predstavnike

Uz MiniCRM možete grupirati sve svoje potencijalne klijente kako biste znali tko je mogući kupac te mu posvetili dodatnu pozornost. U svakom trenutku možete provjeriti što ste se dogovorili prilikom posljednjeg razgovora s klijentom, što je kupio te što bi ga moglo zanimati. U nastavku otkrijte detaljnije kako si točno možete olakšati posao prodaje:

  • Jednostavno praćenje zadataka i potrošnje. Čak ako vam zadaci stižu tek za 6 mjeseci uz ovaj sustav nećete imati problema jer i kad dođe vrijeme tog zadatka znat ćete točno sve što ste ranije dogovorili. Svi su podaci pohranjeni na sigurnom i lako su dostupni. Uz pojednostavljeno praćenje potrošnje ili pada potrošnje možete pravovremeno reagirati i samim time poboljšati svoje prodajne rezultate.
  • Doznajte koliko je ozbiljan vaš potencijalni klijent. Jasno vam je da vaši nadređeni itekako prate koliko vremena trošite na sastancima i s koliko ste klijenata uspješno odradili posao. Mini CRM automatski kategorizira i kvalificira vašeg potencijalnog klijenta. Samim time znate koliko vremena trebate utrošiti na njega te na koji način povećati pažnju kako bi ostvarili prodaju. Ujedno možete pratiti i podatke postojećih klijenata – koliko su kupovali, koliko kupuju, treba li ih se potaknuti na kupovinu. Automatski šaljete podsjetnike onima koji nisu odgovorili na vašu ponudu, slučajno nisu platili ili im je možda potrebna pomoć. Nije loše ni zapisati “posebne” informacije o klijentu jer ako pokažete da ste mu posvetili dodatnu pažnju i znate nešto više od adrese za ispostavu fakture, vrlo vjerojatno će pasti na vaš šarm te će nastaviti kupovati kod vas. :)
  • Učinkovitija komunikacija. Sve pohranjene podatke o vašim klijentima u MiniCRM vaši će suradnici vidjeti u stvarnom vremenu pa su tako svima dostupne potrebne informacije od bilo gdje i bilo kada, potrebna je samo internetska veza.
  • Zaboravite ponavljajuće zadatke. Zadataka je bezbroj a kako bi svi bili obavljeni u roku i profesionalno koristite sljedove za automatizaciju. Pošaljite podsjetnik svojim partnerima o predstojećem sastanku, podsjetnik za plaćanje svojim klijentima ili korisne savjete koji će od potencijalnih stvoriti prave klijente.
    S MiniCRM-om vi postajete čarobnjak prodaje, a uz mogućnost pristupanja podacima i kada zaboravite što ste se dogovorili, jedan ste od najodgovornijih prodajnih predstavnika svih vremena.  

I premda smo se koncentrirali na prednosti koje MiniCRM donosi prodaji, ovaj se sustav može koristiti za cjelokupno poslovanje uključujući marketing, financije, upravljanje resursa, proizvodnju, razvoj, logistiku i drugo. Ne zaboravite – samo usklađeni odjeli mogu ostvariti odlične rezultate, stoga je učinkovita komunikacija – povezivanje odjela međusobno, jedan je od argumenata zašto ga isprobati.

MiniCRM je primjeren za svako poduzeće bez obzira na veličinu. No ono što je najbitnije istaknuti o kojem god odjelu da je riječ, CRM-u je u centru pozornosti uvijek kupac tj. informacije o njemu. Jer, zahvaljujući pravim informacijama, vi i vaš tim možete ostvariti sjajne rezultate.

Želite automatizirati upravljanje klijentima i učinkovito povećati prodaju i prihode?

minicrm-povecava-prodaju-na-svim-razinama

Isprobajte MiniCRM besplatno na 30 dana

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja djeluje na različitim poslovnim aktivnostima i brine o povećanju prodajnih aktivnosti i produktivnosti unutar različitih poduzeća, projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na online prostor kao i o najuočljivijim projektima interneta.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: prodajni savjeti, savjeti za produktivnost i organizaciju poslovanja, internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Komentiraj