Želite isprobati neke od najboljih alata i aplikacija za moderno poslovanje? Posjeti ICT Marketplace
U praksi

VisionLabs: tri pitanja za startup u području IoT-a

vision-labs-tri-pitanja-za-startup-u-području-iot-a
BizIT
Autor: BizIT

VisionLabs, moskovsko društvo osnovano 2012. godine, jedan je od 12 najboljih startupova koji su se kvalificirali u finale izdanja programa ChallengeUp!

IoT accelerator u 2016. godini u organizaciji društava Deutsche Telekom, Cisco i Intel. VisionLabs je društvo koje se bavi vizualnim prepoznavanjem te različitim klijentima pruža softver za prepoznavanje lice i usluge u oblaku. Prema istraživanju „Labeled Faces in the Wild“ (LFW) koje je provelo Sveučilište u Massachusettsu, VisionLabs je vrlo brzo postao jedna od tri vodeće komercijalne tehnologije za prepoznavanje lica u svijetu.

Alexander Khanin, osnivač VisionLabsa, kratko je razgovarao s nama na trećem mentorskom sastanku u okviru programa ChallengeUp!, čiji je domaćin bio Cisco u Amsterdamu.

Što radi VisionLabs i smatrate li se najboljima?

San maloprodajnih trgovaca diljem svijeta jest znati tko su njihovi korisnici. Morate poznavati svoje korisnike ako želite ostvariti visoku stopu konverzije. Svatko to zna napraviti na internetu, ali nitko ne zna kako to učiniti za kupnju izvan interneta. Mi u VisionLabsu konačno smo pronašli odgovor na to pitanje. Svaki je korisnik jedinstvena osoba s jedinstvenim licem. Lice je najosobnija identifikacija kako u svijetu izvan interneta tako i na internetu. Iz tog je razloga usluga u oblaku FACE_IS koju smo plasirali na tržište savršeno rješenje. Njome se maloprodajnim trgovcima pomaže da se sjete svojih korisnika, da ih prepoznaju prema licu svaki put kada uđu u dućan i da u njima pobude snažniji osjećaj dobrodošlice. Naša je tehnologija toliko precizna i brza da možete čitati lica korisnika kao QR-kod na ulazu u dućan služeći se običnim kamerama.

Usluga koju nudimo maloprodajnim trgovcima vrlo je jednostavna. Nakon što kupite mjesečnu pretplatu, postavite mrežne kamere na ulazu u dućan, spojite ih s oblakom za uslugu FACE_IS i izvezite podatke iz svojeg sustava za upravljanje odnosima s korisnicima. Nakon što završite taj proces, Vaš sustav za upravljanje odnosima s korisnicima i lojalnost postao je pametan, čime Vam je omogućeno slanje obavijesti pri ulasku identificiranog korisnika u dućan. Sve je u potpunosti kodirano, depersonalizirano i zaštićeno.

Zahvaljujući sudjelovanju u programu ChallengeUp! trenutačno s Ciscom radimo na označivanju govornika tijekom videopoziva, čime će se obogatiti iskustvo ljudske interakcije u videokomunikacijskim sustavima kao što je SPARK.

amsterdam-vision-labs

Alexander Khanin, osnivač VisionLabsa, kratko je razgovarao s nama na trećem mentorskom sastanku u okviru programa ChallengeUp!, čiji je domaćin bio Cisco u Amsterdamu.

Što radi VisionLabs i smatrate li se najboljima?

San maloprodajnih trgovaca diljem svijeta jest znati tko su njihovi korisnici. Morate poznavati svoje korisnike ako želite ostvariti visoku stopu konverzije. Svatko to zna napraviti na internetu, ali nitko ne zna kako to učiniti za kupnju izvan interneta. Mi u VisionLabsu konačno smo pronašli odgovor na to pitanje. Svaki je korisnik jedinstvena osoba s jedinstvenim licem. Lice je najosobnija identifikacija kako u svijetu izvan interneta tako i na internetu. Iz tog je razloga usluga u oblaku FACE_IS koju smo plasirali na tržište savršeno rješenje. Njome se maloprodajnim trgovcima pomaže da se sjete svojih korisnika, da ih prepoznaju prema licu svaki put kada uđu u dućan i da u njima pobude snažniji osjećaj dobrodošlice. Naša je tehnologija toliko precizna i brza da možete čitati lica korisnika kao QR-kod na ulazu u dućan služeći se običnim kamerama.

Usluga koju nudimo maloprodajnim trgovcima vrlo je jednostavna. Nakon što kupite mjesečnu pretplatu, postavite mrežne kamere na ulazu u dućan, spojite ih s oblakom za uslugu FACE_IS i izvezite podatke iz svojeg sustava za upravljanje odnosima s korisnicima. Nakon što završite taj proces, Vaš sustav za upravljanje odnosima s korisnicima i lojalnost postao je pametan, čime Vam je omogućeno slanje obavijesti pri ulasku identificiranog korisnika u dućan. Sve je u potpunosti kodirano, depersonalizirano i zaštićeno.

Zahvaljujući sudjelovanju u programu ChallengeUp! trenutačno s Ciscom radimo na označivanju govornika tijekom videopoziva, čime će se obogatiti iskustvo ljudske interakcije u videokomunikacijskim sustavima kao što je SPARK.

Kako ste započeli sa svojim poslovanjem? Prepoznavanje lica često se može vidjeti u znanstvenofantastičnim filmovima kao što je Specijalni izvještaj s Tomom Cruiseom. Je li Vam to bila inspiracija?

Izuzetno sam se zainteresirao za računalni vid na početku studija na moskovskom Državnom tehničkom sveučilištu Bauman. Jako mi je drago što sam prije nekoliko godina upoznao ljude sličnih razmišljanja s kojima sam mogao stvoriti VisionLabs, društvo koje uči strojeve vidjeti. Vjerujemo da se tom fantastičnom mogućnošću može narušiti razvoj mnogih industrija.

Recite nam nešto više o sebi. Kako u slobodno vrijeme uravnotežujete svoju izuzetno visoku razinu uključenosti u posao?

Da budem iskren, nemam puno slobodnog vremena jer VisionLabs izuzetno brzo raste. Međutim, volim planinarenje i boks te imam smeđi pojas u shotokan karateu. Trenutačno završavam svoj doktorski rad „Fusion of LIDAR, visual and thermal data for road scenes understanding“ („Spajanje podataka za detekciju svjetlosti i patroliranje (LIDAR) te vizualnih i termalnih podataka za razumijevanje prizora na cestama„), zbog čega je, naravno, moje slobodno vrijeme ograničeno.

Autor: Angus Emery
Direktor za pretprodaju proizvoda IoT-a i mentor, Deutsche Telekom

Sadržaj omogućava Hrvatski Telekom

BizIT

BizIT

Skupina autora koja brine o najuočljivijim projektima interneta kao i o projektima plasmana malih i srednjih poduzetnika na istome.

U sklopu skupine autora su oni koji pišu i realiziraju sljedeće teme: internet marketing, internet poslovanje, dizajn za online medije, web stranice, upravljanje društvenim mrežama i kampanje na društvenim mrežama.

Između ostalog njihove pojedinačne uratke možete pronaći na:
tportal.hr, stopostopoduzetnik.hr, t-blog.com.hr i mnoge druge.

Paste your AdWords Remarketing code here